eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi pocztowe dla Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Lublinie.



Ogłoszenie z dnia 2021-03-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00019541 z dnia 2021-03-18

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługi pocztowe dla Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Lublinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: 81 474 61 01

1.4.8.) Numer faksu: 81 474 61 23

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.lu@amw.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Agencja wykonawcza

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie mieniem Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019541

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-18

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00019510/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej

Przed zmianą:
3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta naPlatformieZakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.4. Wymagania techniczne iorganizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępnypod adresem internetowym https://amw.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions). Wykonawcaprzystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lublogując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania zPlatformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.5. Instrukcja korzystania z Platformy:1)w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawca wybiera niniejszepostępowanie o nr DZP-OL.2610.50.2021 oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału wpostępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedywykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do Systemu wprzypadku posiadania konta na Platformie;2) po wypełnieniu formularza rejestracyjnego wykonawcaotrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego logowaniadoPlatformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwaćdo 24h (8h roboczych).3) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy doPlatformy.Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę;4) w zakładce „Załączniki” przedmiotowegopostępowania dostępna jest dokumentacja postępowania (SWZ oraz pozostałe dokumenty). Pobraniedokumentu następuje pokliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celupobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie„Pobierz wszystkie załączniki organizatora”.5) Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom dozłożenia oferty orazdokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą. 6) Za datę wpływu oferty,wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ichzamieszczenia na Platformie. 7) Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco śledził (sugerujemycodziennie) zmiany jakich w trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zalecenie dotyczyrównież informacji jakieZamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składania ofert.6.Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:1) stały dostęp dosieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,2) komputer klasy PC lubMac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden zsystemówoperacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,3)zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorerminimalnie wersja 11.0.4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program obsługującystosowane przez wykonawcęformaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).7.Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje składane za pośrednictwem Platformy, należy wczytaćjako załączniki, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników wzakładce „Pomoc” –„Instrukcje”.8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopiedokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę (składane przez Wykonawcę do upływu terminuskładania ofert), przekazywane są na Platformę przy użyciu zakładki „Załączniki”.9. Dokumentyelektroniczne,oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składaneprzez Wykonawcę po terminie składania ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane są naPlatformę przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”Dalszy ciąg w sekcji IX-Pozostałe informacje

Po zmianie:
3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musiposiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie kontanaPlatformieZakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.4. Wymagania techniczneiorganizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej(dostępnypod adresem internetowym https://amw.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions).Wykonawcaprzystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnierejestrując się lublogując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunkikorzystania zPlatformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.5. Instrukcja korzystania zPlatformy:1)w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawca wybieraniniejszepostępowanie o nr DZP-OL.2619.13.2021 oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziałuwpostępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedywykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do Systemuwprzypadku posiadania konta na Platformie;2) po wypełnieniu formularza rejestracyjnegowykonawcaotrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszegologowaniadoPlatformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, któramoże potrwaćdo 24h (8h roboczych).3) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania WykonawcydoPlatformy.Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jestautomatycznie akceptowane przez Platformę;4) w zakładce „Załączniki” przedmiotowegopostępowaniadostępna jest dokumentacja postępowania (SWZ oraz pozostałe dokumenty). Pobraniedokumentunastępuje pokliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celupobraniawszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie„Pobierzwszystkie załączniki organizatora”.5) Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom dozłożeniaoferty orazdokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą. 6) Za datę wpływuoferty,wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datęichzamieszczenia na Platformie. 7) Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco śledził(sugerujemycodziennie) zmiany jakich w trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zaleceniedotyczyrównież informacji jakieZamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składaniaofert.6.Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:1) stały dostępdosieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,2) komputer klasy PClubMac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jedenzsystemówoperacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowszewersje,3)zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku InternetExplorerminimalnie wersja 11.0.4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany programobsługującystosowane przez wykonawcęformaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie.pdf).7.Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje składane za pośrednictwem Platformy, należywczytaćjako załączniki, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanychużytkowników wzakładce „Pomoc” –„Instrukcje”.8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lubelektroniczne kopiedokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę (składane przez Wykonawcędo upływu terminuskładania ofert), przekazywane są na Platformę przy użyciu zakładki „Załączniki”.9.Dokumentyelektroniczne,oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeńskładaneprzez Wykonawcę po terminie składania ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane sąnaPlatformę przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”Dalszy ciąg w sekcji IX-Pozostałe informacje

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.16. RODO (ograniczenia stosowania)

Przed zmianą:
Posiada Pan/Pani: na podstawie art. 18RODOprawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowychzzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo doograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystaniaze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lubprawnej, lub z uwagi naważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego, a także nieograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia. Nieprzysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lube RODO prawo dousunięcia danychosobowych:prawo do przenoszenia danych osobowych, o którymmowa w art.20 RODO;􀀁􀀁􀀁􀀁 napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych,gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.10.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązkuinformacyjnymwynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane przekazanezostanąZamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośredniopozyska odwykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jednozwyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO

Po zmianie:
Posiada Pan/Pani: na podstawie art. 18RODOprawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowychzzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo doograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystaniaze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lubprawnej, lub z uwagi naważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego, a także nieograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia. Nieprzysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lube RODO prawo dousunięcia danychosobowych:prawo do przenoszenia danych osobowych, o którymmowa w art.20 RODO;napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych,gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.10.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązkuinformacyjnymwynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane przekazanezostanąZamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośredniopozyska odwykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jednozwyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
c.d. sekcji 3.6 Ogłoszenia: 11. Wykonawcy mogą kierować zapytania do Zamawiającego, takżemailowo na adres: dzp.lu@amw.com.pl z dopiskiem: „Postępowanie nr DZP- OL.2610.50.2021”.Zapytania kierowane na inne adresy mailowe Zamawiającego – nie będą rozpatrywane. 12.Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 100 MB.13. Dokumenty przekazywane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w formieelektronicznej są sporządzane, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2542) –zwane dalej jako „Rozporządzenie” – w związku z art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. oinformatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r., poz.346 z późn. zm.), odsyłającym do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. wsprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych iwymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemówteleinformatycznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 z późn. zm.) oraz zgodnie z formatamipodpisu elektronicznego określonymi w tych przepisach prawa – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt., .xades, .pades, .txt, .xls, .xlsx, .zip.Zamawiający zaleca przesyłanieplików w formacie .pdf.14. Zalecenia zamawiającego odnośnie podpisu elektronicznego:a)odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:• dla dokumentów w formacie „pdf” zalecasię podpis w formatem PAdES,• dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywaćformatem XAdES.b) odnośnie podpisu osobistego:• dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml”zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),• dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca siępodpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.c) odnośnie podpisu zaufanego:•wielkośćdokumentów nie może przekraczać 10 MB (Szczegółowe informacje dotyczącepodpisuzaufanego można uzyskać pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/podpiszdokumentelektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany) Jeżeli jest to możliwe, zalecane jeststosowanie podpisu otaczającego –wewnętrznego – który polega na tym, że jest zapisanyłącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany iplik podpisu).15. Informacja na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych orazkodowania i oznaczania czasu odbioru danych:1) szyfrowanie za pomocą protokołu TLS;2)formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;3) wszelkie operacje opierająsię o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy;4) plikioferty wczytane przez wykonawcę na Platformę i zapisane, widoczne są w Platformie jakozaszyfrowane, możliwość otwarcia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przezzamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;5) oznaczenie czasu odbioru danych przezPlatformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.

Po zmianie:
c.d. sekcji 3.6 Ogłoszenia: 11. Wykonawcy mogą kierować zapytania do Zamawiającego,takżemailowo na adres: dzp.lu@amw.com.pl z dopiskiem: „Postępowanie nr DZPOL.2619.13.2021”.Zapytania kierowane na inne adresy mailowe Zamawiającego – nie będąrozpatrywane. 12.Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnymrozmiarze do 100 MB.13. Dokumenty przekazywane za pośrednictwem środków komunikacjielektronicznej w formieelektronicznej są sporządzane, zgodnie z § 2 Rozporządzenia PrezesaRady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywaniainformacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(Dz. U. z 2020 r., poz. 2542) –zwane dalej jako „Rozporządzenie” – w związku z art. 18 ustawy zdnia 17 lutego 2005 r. oinformatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne(Dz. U. z 2020 r., poz.346 z późn. zm.), odsyłającym do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia12 kwietnia 2012 r. wsprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dlarejestrów publicznych iwymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagańdla systemówteleinformatycznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 z późn. zm.) oraz zgodnie zformatamipodpisu elektronicznego określonymi w tych przepisach prawa – w szczególności wformatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt., .xades, .pades, .txt, .xls, .xlsx, .zip.Zamawiający zalecaprzesyłanieplików w formacie .pdf.14. Zalecenia zamawiającego odnośnie podpisuelektronicznego:a)odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:• dla dokumentów wformacie „pdf” zalecasię podpis w formatem PAdES,• dokumenty w formacie innym niż „pdf”zaleca się podpisywaćformatem XAdES.b) odnośnie podpisu osobistego:• dla dokumentów wformacie „pdf” lub „xml”zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),• dokumenty w formacie innymniż „pdf” zaleca siępodpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.c) odnośnie podpisuzaufanego:•wielkośćdokumentów nie może przekraczać 10 MB (Szczegółowe informacjedotyczącepodpisuzaufanego można uzyskać pod adresem:https://www.gov.pl/web/gov/podpiszdokumentelektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany) Jeżelijest to możliwe, zalecane jeststosowanie podpisu otaczającego –wewnętrznego – który polegana tym, że jest zapisanyłącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nieoddzielnie (plik podpisywany iplik podpisu).15. Informacja na temat specyfikacji połączenia,formatu przesyłanych danych orazkodowania i oznaczania czasu odbioru danych:1) szyfrowanieza pomocą protokołu TLS;2)formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;3)wszelkie operacje opierająsię o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnejczęści sekundy;4) plikioferty wczytane przez wykonawcę na Platformę i zapisane, widoczne sąw Platformie jakozaszyfrowane, możliwość otwarcia plików dostępna jest dopiero poodszyfrowaniu przezzamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;5) oznaczenie czasuodbioru danych przezPlatformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę orazdokładny czas (hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Dataprzesłania”.

2021-03-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.