eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Dostawa łóżek obserwacyjnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Psychiatrii



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa łóżek obserwacyjnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Psychiatrii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej W Ostrowie Wielkopolskim

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Limanowskiego 20/22

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.osw

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.osw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/837470

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa łóżek obserwacyjnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Psychiatrii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfd2a66e-7308-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460503

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FDZP.226.43.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa łóżek obserwacyjnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Psychiatrii

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 5) ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 roku poz.1605 ze zm.) Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy M-INVEST PRO Sp. z o.o., ul. Czesława Niemena 6/71, 61-131 Poznań, z uwagi na fakt, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.godnie z zapisem rozdziału III SWZ (Opis przedmiotu zamówienia oraz informacje o przedmiotowych środkach dowodowych), pkt 3 (Przedmiotowe środki dowodowe), oraz rozdziału VI SWZ (Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych przez wykonawcę wraz z ofertą), pkt 8 (Przedmiotowe środki dowodowe), Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą m. in.

Opisów, katalogów , folderów, ulotek informacyjnych, które umożliwią potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego podkreślonych w załączniku nr 1A do SWZ – Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia ( ZESTAWIENIE PARAMETRÓW WYMAGANYCH TECHNICZNO – UZYTKOWYCH W TYM PARAMETRÓW STANOWIĄCYCH KRYTERIUM OCENY OFERT)
Zamawiający informuje, iż Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowy środek dowodowy w postaci folderu, jednakże nie potwierdza on spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia podkreślonego w załączniku 1A do SWZ w pkt III Szafka przyłóżkowa 20 szt. w pozycji 51 wymaganego parametru :Szuflada wysuwana na prowadnicach rolkowych z wkładem tworzywowym odejmowanym. Szuflada zabezpieczona przed wysunięciem.
Z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp wynika, że jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub są one niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, o ile przewidział to w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia (np. SWZ).
2
Trzeba tutaj podkreślić, że nawet jeśli zamawiający przewidział możliwość uzupełniania przedmiotowych środków dowodowych, to ma obowiązek wyłącznie zażądania od wykonawcy:

złożenia przedmiotowego środka dowodowego, który nie został złożony lub

uzupełnienia części złożonego dokumentu o brakującą (niezłożoną) część.
W związku z powyższym art. 107 ust. 2 ustawy Pzp nie znajdzie zastosowania w obecnej sytuacji, gdzie złożone przez wykonawcę M-INVEST PRO Sp. z o.o. przedmiotowe środki dowodowe w postaci folderu zostały złożone i są kompletne, ale ich treść nie jest wystarczająca do pozytywnej oceny zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami zamawiającego. Nawet, jeśli zamawiający przewidział możliwość uzupełnienia, to jest ono możliwe tylko wówczas, gdy wykonawca w ogóle nie złożył przedmiotowego środka dowodowego lub jest on niekompletny (np. brakuje w nim stron).
W sytuacji, gdy przedmiotowy środek dowodowy nie potwierdza wymagań zamawiającego, uzupełnienie nie jest możliwe.
Złożony przez wykonawcę folder nie potwierdza wymagań zamawiającego wskazanych w pkt III w pozycji 51 załącznika 1A do SWZ co skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) jako, że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.