eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dolistowo Stare › "DOSTAWA WORKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH NA POTRZEBY BIOMTRANS SP. Z O.O. W ORGANIZACJI. "



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"DOSTAWA WORKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH NA POTRZEBY BIOMTRANS SP. Z O.O. W ORGANIZACJI. "

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIOMTRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520422164

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 144

1.5.2.) Miejscowość: Dolistowo Stare

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-124

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 85 716 18 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biomtrans@biom-recykling.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biom-recykling.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalnośc związana zezbieraniem, przetwarzanie ui unieszkodliwianiem odpadów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"DOSTAWA WORKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH NA POTRZEBY BIOMTRANS SP. Z O.O. W ORGANIZACJI. "

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9a30537-5cdd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316278/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych:
A. Worki foliowe z nadrukiem do selektywnej zbiórki odpadów wykonane z folii LDPE lub HDPE koloru żółtego (TWORZYWA SZTUCZNE, METALE, OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE) o pojemności 120 litrów. Grubości worków 0,045µ. Szacunkowa ilość worków wynosi: 213140 szt.
B. Worki foliowe z nadrukiem do selektywnej zbiórki odpadów wykonane z folii LDPE lub HDPE koloru niebieskiego (PAPIER) o pojemności 120 litrów. Grubości worków 0,045µ. Szacunkowa ilość worków wynosi: 42110 szt.
C. Worki foliowe z nadrukiem do selektywnej zbiórki odpadów wykonane z folii LDPE lub HDPE koloru zielonego (SZKŁO) o pojemności 100 litrów. Grubości worków 0,045 µ. Szacunkowa ilość worków wynosi: 56800 szt.
D. Worki foliowe z nadrukiem do selektywnej zbiórki odpadów wykonane z folii LDPE lub HDPE koloru brązowego (BIOODPADY) o pojemności 100 litrów. Grubości worków 0,045 µ. Szacunkowa ilość worków wynosi: 64340 szt.
E. Worki foliowe z nadrukiem do selektywnej zbiórki odpadów wykonane z folii LDPE lub HDPE koloru szary/transparentny (POPIÓŁ) o pojemności 100 litrów. Grubości worków 0,045 µ. Szacunkowa ilość worków wynosi: 63530 szt.

2. Zamawiający określa szacunkową ilość worków, która może się różnić od rzeczywistej. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tytułu nie zamówienia pełnej ilości. Zamawiający zapewnia iż zrealizuje co najmniej 80 % określonych szacunkowych ilości zamówienia .
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania matryc, a koszty poniesione z tego tytułu winien wkalkulować w koszt wykonania worków. Matryca powinna zawierać logo Zamawiającego, adres, telefon, oznaczenie asortymentu. Wzór matrycy do uzgodnienie z zamawiającym.
4. Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN - EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych.
5. Worki muszą mieć niezmienną grubość i jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni.
6. Worki powinny być półprzezroczyste, umożliwiające szybką ocenę ich zawartości (rodzaju odpadu) po wypełnieniu.
7. Worki powinny być nowe, wyprodukowane nie później niż w 2022.
8. Nadruk na workach 1 kolorowy, 1 stronny, 2-3 krotny.
9. Nadruki na workach mają być czytelne, estetyczne, bez ubytków i zniekształceń.
10. Worki oraz nadruki na workach winny być odporne na działania warunków atmosferycznych (promienie UV, niskie temperatury).
11. Dostarczone worki muszą być spakowane. Opakowania po 250-300 sztuk.
12. Wykonawca dostarczy worki własnym transportem na swój koszt i ryzyko.
13. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego i każdorazowo zostanie poprzedzony przesłaniem przez Zamawiającego zamówienia drogą elektroniczną lub telefonicznie na wskazane przez Wykonawcę dane kontaktowe.
14. Dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku), w godzinach 7:00 – 15:00, w terminie do 7 dni roboczych od daty wysłania drogą elektroniczną lub zgłoszenia telefonicznego zapotrzebowania przez Zamawiającego.
15. Miejsca dostaw:
A. BiomTrans Sp. z o.o., Dolistowo Stare 144, 19-124 Jaświły
B. BiomTrans Sp. z o.o., ul. Białostocka 22, Koszarówka, 19-200 Koszarówka
Adres dostawy zostanie podany każdorazowo w zamówieniu.
16. Wykonawca przy każdej dostawie dostarczy dowód Wz, który wymaga potwierdzenia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości parametrów dostarczonych worków. W przypadku stwierdzenia wad, całkowity koszt badania poniesie Wykonawca.
18. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku stwierdzenia niespełnienia wymagań dot. parametrów technicznych dostarczonych worków, Zamawiający zażąda niezwłocznej wymiany i dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad. W przypadku zwłoki w dostarczeniu partii worków wolnej od wad, przekraczającej 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego wadliwej dostawy, Wykonawca pokrywa całość kosztów zrealizowania dostawy przez innego Wykonawcę
19. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia po cenach jednostkowych zawartych w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
20. Na fakturze umieszczona będzie ilość worków wydana na podstawie Wz.
21. Podstawą do przekazania należności będzie faktura VAT wystawiona przez Wykonawcę. Faktury płatne będą poleceniem przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w ciągu 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do Zamawiającego.

3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 p.z.p.
6. Na podstawie art. 100 ustawy p.z.p. nie uwzględnia się w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników ze względu na charakter zamówienia.
7. Przedmiotowe środki dowodowe: Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą środków służących potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 253 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający – BiomTrans Sp. z o. o. zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na potrzeby BiomTrans Sp. z o.o. w organizacji. "
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający na etapie szacowania wartości zamówienia i przygotowania SWZ określił zapotrzebowanie na 439 920 szt. worków do zbiórki odpadów komunalnych. Ponadto zgodnie z zapisem w części IV pkt. 2 SWZ Zamawiający określa szacunkową ilość worków, która może się różnić od rzeczywistej. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tytułu nie zamówienia pełnej ilości. Zamawiający zapewnia iż zrealizuje co najmniej 80 % określonych szacunkowych ilości zamówienia.
Zamawiający wszczynając postępowanie o udzielenie zamówienia planował zakup worków na potrzeby zbiórki odpadów z terenu 14 gmin będących właścicielami BiomTrans Sp. z o.o. Z uwagi na wniesione protesty potencjalnych Wykonawców i unieważnienie postępowań prowadzonych w trybie in house na odbiór odpadów BiomTrans Sp. z o.o. będzie realizować usługę odbioru odpadów w ograniczonym zakresie ( odbiór odpadów z terenu 3 gmin). Czego nie był w stanie wcześniej przewidzieć. Z uwagi na zaistniałą sytuację Zamawiający nie jest w stanie zapewnić realizacji co najmniej 80% określonych szacunkowych ilości zamówienia.
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 255 pkt 5 ustawy Pzp „unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć”

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145562,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171654,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.