eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Bieżące utrzymanie parków, skwerów stanowiących własność Miasta Pabianice



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie parków, skwerów stanowiących własność
Miasta Pabianice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.pabianice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.um.pabianice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.um.pabianice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie parków, skwerów stanowiących własność
Miasta Pabianice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1a7e107-534d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000829/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Bieżące utrzymanie parków, skwerów stanowiących własność Miasta Pabianice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295897/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 602326,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania parków,
skwerów stanowiących własność Miasta Pabianice, w tym:
1. Bieżące utrzymanie terenów poprzez:
1) omiatanie, bieżące odchwaszczanie mechaniczne oraz odśnieżanie i usuwanie
śliskości,
2) wygrabianie i wyrównywanie nawierzchni piaskowych i żwirowych, omiatanie
nawierzchni syntetycznych placów zabaw i siłowni plenerowych,
3) sprzątanie trawników,
4) uzupełnianie w dystrybutorach torebek na psie odchody,
5) opróżnianie koszy na odpady.
2. Koszenie trawników.
3. Wygrabianie liści.
4. Utrzymanie zieleni w parkach, na skwerach i placach:
1) pielęgnacja krzewów, żywopłotów i rabat
2) pielęgnacja rabat różanych,
3) pielęgnacja młodych drzew.
5. Wycinanie samosiewów, koszenie chwastów, sprzątanie stawów i skarp
6. Chemiczne odchwaszczanie.
7. Wymiana piasku w piaskownicach.
8. Sprzątanie terenów na wezwanie, np. na miejskie imprezy i święta plenerowe,
sprzątanie po nawałnicach i aktach wandalizmu.
9. Utrzymanie urządzeń:
1) urządzeń placów zabaw, siłowni plenerowych i urządzeń parkowych,
2) toalety w parku im. J. Słowackiego,
4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp nie dopuszcza składania ofert
częściowych, ponieważ zamówienie dotyczy bieżącego utrzymania terenów zieleni
miejskiej, a podział przedmiotu zamówienia na poszczególne tereny jako odrębne
zamówienia mógłby mieć wpływ na podyższenie ceny świadczenia usługi oraz wprowadzić
dezorganizację w terenie.
4.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1.3.1. załączniku Nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi
1.3.2. załączniku Nr 1.2 do SWZ – Formularz cenowy z harmonogramem prac
1.3.3. załączniku Nr 2 do SWZ – Wzór umowy
4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
Główny kod: 77313000-7 usługi utrzymania parków
Pozostałe kody:
50000000-5 – usługi naprawcze i konserwacyjne
50800000-3 – różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pt:
„Bieżące utrzymanie parków, skwerów stanowiących własność Miasta Pabianice”
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) Strona 5 z 30
50870000-4 – usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw.
4.5. Gwarancja – nie dotyczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378996,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483144,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378996,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.Z. Compact Dominik Mański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 364013816

7.3.3) Ulica: Wschodnia 31 m.17

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-272

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378996,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

zgodnie z § 3 Umowy Nr OS/35/2021 z dnia 3 stycznia 2022 r. termin realizacji usługi:12 miesięcy licząc od 1 stycznia 2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.