eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczuczyn › Przebudowa kanalizacji deszczowej oraz nawierzchni drogowej, chodników, wjazdów na fragmentach ul. Łomżyńskiej i Kilińskiego w Szczuczynie



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa kanalizacji deszczowej oraz nawierzchni drogowej, chodników, wjazdów na fragmentach ul. Łomżyńskiej i Kilińskiego w Szczuczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczuczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000 lecia 23

1.5.2.) Miejscowość: Szczuczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 862735080

1.5.8.) Numer faksu: 862725080

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szczuczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: um.szczuczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa kanalizacji deszczowej oraz nawierzchni drogowej, chodników, wjazdów na fragmentach ul. Łomżyńskiej i Kilińskiego w Szczuczynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e35e567b-51df-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018260

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000150/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa kanalizacji deszczowej oraz nawierzchni drogowej, chodników, wjazdów na fragmentach ul. Łomżyńskiej i Kilińskiego w Szczuczynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292667/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.272.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 807829,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót kanalizacyjnych i drogowych na fragmentach ulicy Łomżyńskiej i Kilińskiego w Szczuczynie w systemie zaprojektuj-wybuduj, tj.
a) przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej (wraz ze studniami i przykanalikami), zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik numer 9 do SWZ,
b) przebudowa nawierzchni jezdni, chodników i wjazdów na posesję ( w miejscach oznaczonych na rysunku graficznym stanowiącym załącznik numer 9 kolorem fioletowym).
Wykonywanie robót tj. termin prowadzenia prac, harmonogram prac należy skoordynować z pracami prowadzonymi w ramach realizacji zadania „Kompleksowe rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Szczuczyn - Część I”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowy zakres robót/prac do wykonania zawiera załącznik numer 8 i 9 do SWZ, stanowiące wzór umowy oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Na wykonawcy spoczywa obowiązek uzyskania map do celów projektowych, badań gruntu, uzgodnień, opinii, pozwoleń (w tym nadzoru archeologicznego), niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca winien dokonać stosownych zgłoszeń i zawiadomień (PINB) w imieniu Inwestora. Po zrealizowaniu inwestycji na Wykonawcy spoczywa obowiązek zgłoszenia zakończenia prac.
Przed złożeniem dokumentacji projektowej do Wydziału Architektury i Budownictwa w celu uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy Zobowiązuje się Wykonawcę do uzyskania zatwierdzenia zaproponowanych rozwiązań projektowych przez Inwestora i ewentualnie właściciela drogi. Nie zezwala się rozpoczęcia robót budowlano – montażowych bez wcześniejszego uzgodnienia rozwiązań projektowych z Inwestorem, bądź osobą lub instytucją przez niego upoważnioną.
1.1. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający wskazuje, iż dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
1.2. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót, przedmiot zamówienia jest opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający wskazuje, iż dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
1.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, oraz zastosowane materiały/urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
1.4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami i warunkami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, oraz ewentualnymi pytaniami i wyjaśnieniami do SWZ na etapie procedury przetargowej. Ponadto roboty winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, właściwymi normami, warunkami techniczno – budowlanymi, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazówkami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 990000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 990000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 990000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ZIEJA" Ryszard Zieja

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450011469

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 9

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 990000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.