Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00438428/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
- 2022/BZP 00442472/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów niezbędnych do prowadzenia zajęć edukacyjnych z dziećmi (artykuły szkolne, plastyczne, artystyczne)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Żłobków m.st W-wy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142864986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Belgijska 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-511
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzl.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7c8807d-60dc-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka nad dziećmi do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów niezbędnych do prowadzenia zajęć edukacyjnych z dziećmi (artykuły szkolne, plastyczne, artystyczne)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7c8807d-60dc-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00018211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00080763/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa artykułów niezbędnych do prowadzenia zajęć edukacyjnych z dziećmi (artykułów szkolnych)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Żłobkowy start” (Żłobek nr 40) , „Żłobek szansą na równy start” ( Żłobek 70 i 71) i „Maluchy żłobkują, rodzice pracują” (Żłobek nr 72)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438428/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ-ZP.26.25.2022.MAN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 218025,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy artykułów niezbędnych do prowadzenia zajęć edukacyjnych z dziećmi (artykuły szkolne, plastyczne, artystyczne).Nr 1 ul. Wiolinowa 9, Nr 2 ul. Mandarynki 14, Nr 3 ul. Warchałowskiego 8, Nr 4 ul. Wiktorska 94/96, Nr 5 ul. Odyńca 59, Nr 6 ul. Bonifacego 72, Nr 7 ul. Kmicica 3, Nr 8 ul. Skarżyńskiego 6, Nr 9 ul. Sanocka 7 , Nr 10 ul. Nowolipie 15a, Nr 11 ul. Szymanowskiego 3a, Nr 12 ul. Grochowska 232, Nr 13 ul. Markowska 17a, Nr 14 ul. Wrzeciono 4, Nr 15 ul. Wrzeciono 22, Nr 16 ul. Klaudyny 10, Nr 17 ul. Kochanowskiego 9, Nr 18 ul. Smocza 1a, Nr 19 ul. Rabsztyńska 22, Nr 20 ul. Wilcza 27a, Nr 21 ul. Dąbrowskiego 96, Nr 22 ul. Koszykowa 3, Nr 23 ul. Grzybowska 7, Nr 24 ul. Ks. Popiełuszki 15, Nr 25 ul. Drewniana 10/16, Nr 26 ul. Wapowskiego 1, Nr 27 ul. Keniga 9, Nr 28 ul. Monte Cassino 7, Nr 29 ul. Nike 6, Nr 30 ul. St. Augusta 79, Nr 32 ul. Sygietyńskiego 4, Nr 33 ul. Umińskiego 9, Nr 34 ul. Nowy Świat 47a, Nr 35 ul. Działdowska 8A, Nr 36 ul. Strumykowa 18, Nr 37 ul. Ożarowska 57, Nr 38 ul. Brechta 14A, Nr 39 ul. Muszlowa 17, Nr 40 ul. Klemensiewicza 6, Nr 41 ul. Potockich 107, Nr 43 ul. Tokarza 4, Nr 44 ul. Wejherowska 1, Nr 45 ul. Pawlikowskiego 2, Nr 46 ul. Przybyszewskiego 70/72, Nr 47 ul. Chodecka 2, Nr 48 ul. Czerwona Droga 6, Nr 49 ul. 6-go Sierpnia 1/5, Nr 50 ul. Nowogrodzka 75, Nr 51 ul. Bonifacego 81, Nr 52 ul. Św. U. Ledóchowskiej 8a, nr 53 ul. Akacjowa 15 , nr 54 ul. Kinowa 19, nr 55 ul. Fiszera 28, nr 56 ul. Truskawkowa 5, nr 57 ul. Książkowa 2, nr 58 ul. Krzyżówki 24, nr 59 ul. Skarbka z Gór 9, nr 60 ul. Rydygiera 8A, nr 61 ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 1 A, nr 62 ul. Lwa Tołstoja 2, nr 63 ul. Obrońców Tobruku 9, nr 64 ul. Trakt Lubelski 89, nr 65 ul. Spartańska 2, nr 66 ul. Erazma Ciołka 26, nr 67 ul. Antoniego Pankracego Łaguny 1, nr 68 ul. Cynamonowa 7nr 69 ul. Kazury 9, nr 70 ul. Pamiętna 16, nr 71 ul. Astronautów 71, Nr 72 ul. Pobożnego 33, Nr 73 ul. Dzieci Warszawy 22a, Nr 74 ul. W. Bogusławskiego 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
4.5.5.) Wartość części: 211419,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa do punktów dziennego opiekuna artykułów niezbędnych do prowadzenia zajęć edukacyjnych z dziećmi (artykuły szkolne, plastyczne, artystyczne). DO-1 ul. Rozłogi 12/34, DO-2 ul. Gąbińska 20/33, DO-3 ul. S. Majewskiego 18/28, DO-5 ul. Egejska 6/22, DO-6 ul. Chodecka 10/136, DO-7 ul. Braci Załuskich 3/12, DO-8 ul. Samogłoski 9a, DO-9 ul. Ch. Paska 14, DO-10 ul. Lubelska 23 lok. U-1, DO-11 ul. Wilcza 27a, DO-12 ul. Grójecka 26/6, DO-13 ul. Sardyńska 4/16, DO-14 ul. J. Kochanowskiego 52/94, DO-15 ul. Wrzeciono 28/1, DO-16 ul. Jałtańska 5/65, DO-17, ul. Jagiellońska 47c lok. 33, DO-17, ul. Jagiellońska 47c lok. 384.5.3.) Główny kod CPV: 37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
4.5.5.) Wartość części: 6606,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331437,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331437,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331437,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner Monika Zapendowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260106206
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331437,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10350,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10350,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10350,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner Monika Zapendowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260106206
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10350,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu monitoringu powierzchni ziemi (gleby, ziemi) w zakresie badań jakości gleb i ziemi, stanowiącego element realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej w Lokalizacji Lubiatowo Kopalino o mocy maksymalnej do 3750 MWe, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo w województwie pomorskim.
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.