eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Usługa polegająca na przygotowaniu, porcjowaniu oraz dowozie gorących posiłków oraz suchego prowiantu dla około 30 świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu



Ogłoszenie z dnia 2023-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na przygotowaniu, porcjowaniu oraz dowozie gorących posiłków oraz suchego prowiantu dla około 30 świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.wygledacz@um.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,108550,bbfb100346386efc5daef4e0769376b1.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na przygotowaniu, porcjowaniu oraz dowozie gorących posiłków oraz suchego prowiantu dla około 30 świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10dafb3c-6a39-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00017885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.83.2022.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na codziennym przygotowaniu (na bazie własnych produktów z wykorzystaniem własnego zaplecza kuchennego), porcjowaniu oraz dowozie posiłków (gorących posiłków i suchego prowiantu) dla maksymalnie 30 świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu.
2.Usługa jest realizowana w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 – 2023 wprowadzonego Uchwała nr 140 Rady Ministrów z dnia 14.10.2018 r. w sprawie ustalenia wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019–2023.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 3 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umownych (PPU).
4. WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE ART. 96 USTAWY PZP OBEJMUJĄCE ASPEKTY SPOŁECZNE.
Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty społeczne związane z zatrudnieniem lub oddelegowaniem do realizacji zamówienia 1 osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r., poz. 573, ze zmianami).
Zamawiający informuje, że nie wymaga, aby zatrudnienie przybrało formę umowy o pracę. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej może przybrać m.in. formę umowy cywilnoprawnej, stosunku służbowego czy umowy nakładczej.
Wskazana osoba niepełnosprawna winna być bezpośrednio zaangażowana do realizacji zamówienia. Wymóg zatrudnienia osoby niepełnosprawnej może być realizowany przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zamówienia publicznego.
4.1. Określenie liczby i okresu wymaganego zatrudnienia lub oddelegowania osób, których dotyczy ten wymóg.
Zamawiający wymaga zatrudnienia lub oddelegowania do realizacji zamówienia 1 osoby niepełnosprawnej przez cały okres świadczenia usługi.
4.2. Sposób dokumentowania spełnienia przez Wykonawcę wymagań, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę tego wymagania oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia – zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ – PPU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288899,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288899,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288899,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA SPOCJALNA OPOKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372154843

7.3.4) Miejscowość: Chechło

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288899,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.