eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej w Parmie



Ogłoszenie z dnia 2022-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej w Parmie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łowicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148319

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 12

1.5.2.) Miejscowość: Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 8302630

1.5.8.) Numer faksu: 46 8302631

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.lowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.uglowicz.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej w Parmie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77dd688c-3bde-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008516/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej w Parmie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254888/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji p.n.: „Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej w Parmie”, obejmująca remont, przebudowę i termomodernizację budynku wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazu oraz zbiornikowej instalacji gazu płynnego ze zbiornikiem naziemnym V=4850 L i przyłączem gazu.
2. Lokalizacja inwestycji: nr działki ewidencyjnej 61, Parma, gmina Łowicz.
3. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: docieplenie elewacji budynku, wymianę stolarki okiennej, remont instalacji odgromowej, docieplenie fundamentów, wymianę opaski z kostki wraz z remontem schodów zewnętrznych, roboty remontowe wewnętrzne: malowanie, szpachlowanie, uzupełnienia, wymianę podłóg i posadzek wewnątrz budynku, docieplenie stropu nad parterem, rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego z płyt azbestowo – cementowych, wykonanie nowego pokrycia dachu z blachodachówki, montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku, montaż wentylacji, remont schodów i podjazdu, wymianę grzejników i przewodów c.o., wymianę opraw oświetleniowych i przewodów zasilających, budowę nowej kotłowni gazowej, przebudowę istniejących łazienek wraz z instalacjami i wyposażeniem, roboty towarzyszące
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Wyżej wskazane opracowania, stanowią załączniki do SWZ: Załącznik Nr 10 do SWZ-Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Załącznik Nr 11 do SWZ-Przedmiar robót, Załącznik Nr 12 do SWZ - Dokumentacja projektowa.
Przedmiar robót należy traktować wyłącznie jako dokumentację pomocniczą w celu oszacowania zaoferowanej ceny. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji.
Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji technicznej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu, w cenie umownej. Ilości robót w przedmiarze Wykonawca ma prawo skorygować do wielkości według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót oraz sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1429). Dokumentacja geodezyjno - kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację geodezyjno-powykonawczą również w wersji elektronicznej w formacie dxf. w dwóch egzemplarzach w ciągu 60 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
6. Prace związane z realizacją zamówienia będą prowadzone na funkcjonującym obiekcie Warsztatów Terapii Zajęciowej w Parmie. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest prowadzić je w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników Zamawiającego.
7. Wymagania dotyczące organizacji pracy: sprzątanie na bieżąco po robotach budowlanych, mycie po pracach malarskich; zabezpieczenie ciągów komunikacyjnych przed zniszczeniem folią ochronną, zabezpieczenie miejsca pracy poprzez jego oddzielenie od pozostałej części budynku tak, żeby zminimalizować przedostawanie się pyłu poza teren wykonywania robót, remontowanie pomieszczeń pojedynczo. Zamawiający sukcesywnie będzie przekazywał Wykonawcy pomieszczenia - w miarę postępu robót budowlanych; przygotowanie pomieszczeń do remontu tj. wyniesienie wszystkich mebli, sprzętów oraz kartonów z dokumentacją, jak również w razie potrzeby zabezpieczenie ich folią przed zniszczeniem i zakurzeniem, a po wykonanym remoncie wstawienie rzeczy według wskazówek Zamawiającego; prowadzenie robót z zachowaniem porządku w obrębie wykonywania prac budowlanych.
8. Zamawiający wymaga również, aby: wszelkie prace uciążliwe, w tym w szczególności wywołujące hałas, kurz odbywały się po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym; pracownicy Wykonawcy na terenie budynku przebywali w ubraniach roboczych
w standardzie ogólnie przyjętym do wykonywania robót budowlano-montażowych.
9. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi:
9.1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji w rozumieniu art. 577 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 roku, poz. 1740 ze zm.) na cały zakres zamówienia.
9.2. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót.
9.3. Maksymalny okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót.
9.4. Okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, zgodnie z art. 568 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 roku, poz. 1740 ze zm.), wynosi 5 lat.
9.5. Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1436773,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1488715,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1436773,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany MARBUDEX Marek Kierlańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8360001075

7.3.3) Ulica: ul. Łowicka 127

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Roboty elektryczne
2. Roboty sanitarne
Nazwy podwykonawców nieznane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1436773,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.