Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00440111/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych z terenu Gminy Kolbuszowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ekolbuszowa.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych z terenu Gminy Kolbuszowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2b61828-64c2-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00017810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018988/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych z terenu Gminy Kolbuszowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440111/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.73.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 558827,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu segregowanych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych, objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Kolbuszowa.2. Przez zagospodarowanie rozumie się przekazanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji/podmiotów zajmujących się ich odzyskiem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem, zgodnie z hierarchią postepowania z odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach,
3. W okresie realizacji zamówienia przewidywana, szacunkowa, maksymalna, roczna ilość odpadów zebranych selektywnie jaka powstanie na terenie Gminy Kolbuszowa w okresie objętym zamówieniem wynosi:
1) odpady o kodzie 15 01 02 – Opakowania tworzyw sztucznych - 380 Mg
W załączeniu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Rozdział II SWZ), projektowane postanowienia umowy (Rozdział III SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 150100,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu segregowanych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych, objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Kolbuszowa.2. Przez zagospodarowanie rozumie się przekazanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji/podmiotów zajmujących się ich odzyskiem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem, zgodnie z hierarchią postepowania z odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach,
3. W okresie realizacji zamówienia przewidywana, szacunkowa, maksymalna, roczna ilość odpadów zebranych selektywnie jaka powstanie na terenie Gminy Kolbuszowa w okresie objętym zamówieniem wynosi:
odpady o kodzie 15 01 06 – Zmieszane odpady opakowaniowe - 40 Mg
W załączeniu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Rozdział II SWZ), projektowane postanowienia umowy (Rozdział III SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu segregowanych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych, objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Kolbuszowa.2. Przez zagospodarowanie rozumie się przekazanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji/podmiotów zajmujących się ich odzyskiem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem, zgodnie z hierarchią postepowania z odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach,
3. W okresie realizacji zamówienia przewidywana, szacunkowa, maksymalna, roczna ilość odpadów zebranych selektywnie jaka powstanie na terenie Gminy Kolbuszowa w okresie objętym zamówieniem wynosi:
odpady o kodzie 20 01 08 – Odpady kuchenne ulegające biodegradacji - 80 Mg
W załączeniu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Rozdział II SWZ), projektowane postanowienia umowy (Rozdział III SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu segregowanych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych, objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Kolbuszowa.2. Przez zagospodarowanie rozumie się przekazanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji/podmiotów zajmujących się ich odzyskiem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem, zgodnie z hierarchią postepowania z odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach,
3. W okresie realizacji zamówienia przewidywana, szacunkowa, maksymalna, roczna ilość odpadów zebranych selektywnie jaka powstanie na terenie Gminy Kolbuszowa w okresie objętym zamówieniem wynosi:
odpady o kodzie 20 02 01 – Odpady ulegające biodegradacji - 470 Mg
W załączeniu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Rozdział II SWZ), projektowane postanowienia umowy (Rozdział III SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 159800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu segregowanych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych, objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Kolbuszowa.2. Przez zagospodarowanie rozumie się przekazanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji/podmiotów zajmujących się ich odzyskiem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem, zgodnie z hierarchią postepowania z odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach,
3. W okresie realizacji zamówienia przewidywana, szacunkowa, maksymalna, roczna ilość odpadów zebranych selektywnie jaka powstanie na terenie Gminy Kolbuszowa w okresie objętym zamówieniem wynosi:
odpady o kodzie 20 03 07 – Odpady wielkogabarytowe - 150 Mg
W załączeniu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Rozdział II SWZ), projektowane postanowienia umowy (Rozdział III SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 116250,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu segregowanych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych, objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Kolbuszowa.2. Przez zagospodarowanie rozumie się przekazanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji/podmiotów zajmujących się ich odzyskiem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem, zgodnie z hierarchią postepowania z odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach,
3. W okresie realizacji zamówienia przewidywana, szacunkowa, maksymalna, roczna ilość odpadów zebranych selektywnie jaka powstanie na terenie Gminy Kolbuszowa w okresie objętym zamówieniem wynosi:
odpady o kodzie 20 01 11- Tekstylia - 40 Mg
W załączeniu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Rozdział II SWZ), projektowane postanowienia umowy (Rozdział III SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 32800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201096,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20736,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21168,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20736,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gmina Ostrów - Zakład Usług Komunalnych w Ostrowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181589011
7.3.3) Ulica: Ostrów 225
7.3.4) Miejscowość: Ostrów 225
7.3.5) Kod pocztowy: 39-103
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20736,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45792,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45792,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45792,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gmina Ostrów - Zakład Usług Komunalnych w Ostrowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181589011
7.3.3) Ulica: Ostrów 225
7.3.4) Miejscowość: Ostrów 225
7.3.5) Kod pocztowy: 39-103
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45792,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269028,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269028,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269028,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gmina Ostrów Zakład Usług Komunalnych w Ostrowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181589011
7.3.3) Ulica: Ostrów 225
7.3.4) Miejscowość: Ostrów
7.3.5) Kod pocztowy: 39-103
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269028,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gmina Ostrów - Zakład Usług Komunalnych w Ostrowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181589011
7.3.3) Ulica: Ostrów 225
7.3.4) Miejscowość: Ostrów
7.3.5) Kod pocztowy: 39-103
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.: „Zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych z terenu Gminy Kolbuszowa w tym: Zadanie nr 6: Odpady o kodzie 20 01 11 – Tekstylia, ponieważ w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w zadania do dnia 23 listopada 2022 r., do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- "Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół w gminie Kolbuszowa 2024/2025".
- Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)". Zadanie nr 2: "Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Tarnowskiej
- ZRĘBKOWANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI W POSTACI GAŁĘZI DRZEW I KRZEWÓW
- Odbiór odpadów z terenów komunalnych
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Zawady"
- Remont dachu Domu Parafialnego w Łubiu przy ul. 1 Maja 35
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.