Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00231989/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
- 2021/BZP 00251737/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-29
- 2022/BZP 00095961/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn.: Budowa zadaszonej wiaty na placu targowym w Bratkowicach na działce nr 886/1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świlcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582140
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świlcza
1.5.2.) Miejscowość: Świlcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swilcza.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swilcza.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn.: Budowa zadaszonej wiaty na placu targowym w Bratkowicach na działce nr 886/12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-308b9da9-2c4e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003142/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa zadaszonej wiaty na placu targowym w Bratkowicach na dz.nr ewid. 866/1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest w ramach operacji typu „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury” objętego Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231989/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGI.271.32.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn.: „Budowa
zadaszonej wiaty na placu targowym w Bratkowicach na działce nr 886/1” w trybie procedury
Zaprojektuj - Wybuduj – zgodnie z zapisami Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU).
Należy zaprojektować i wykonać zadaszoną wiatę o powierzchni 1 008 m2. Wiata o konstrukcji stalowej, jednonawowa, długość ok. 36 m, szerokość ok. 28 m. Zadaszenie wiaty dwuspadowe z blachy stalowej profilowanej. Orynnowanie i obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej. Nachylenie połaci do 25%. Wysokość efektywna (od poziomu nawierzchni do najniższych elementów wiaty min. 4,5m, umożliwiająca wjazd samochodem TIR. Zadaszenie wiaty zaprojektować i wykonać w taki sposób, aby umożliwić doświetlenie przestrzeni wiaty światłem dziennym stosując płyty z poliwęglanu komorowego po 2,5m od kalenicy wiaty w obie strony, oraz aby zapewnić możliwość wentylacji naturalnej (przewietrzania) przestrzeni wiaty, zapobiegając występowaniu wysokich temperatur pod zadaszeniem. Szczegóły ustalić na etapie opracowywania projektu budowlanego.
W celu zapewnienia odpowiednich warunków zimą i w okresach deszczowych opracowywany projekt musi konstrukcyjnie uwzględniać lekką obudowę wiaty.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na
budowę,
2) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej
i pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace wchodzące w zakres zamierzenia
inwestycyjnego począwszy od wykonania dokumentacji projektowej, uzyskania decyzji o
pozwoleniu na budowę oraz realizacji robót budowlanych, aż do opracowania powykonawczej
inwentaryzacji geodezyjnej i uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie.
4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, w szczególności wykonania:
a) inwentaryzacji stanu istniejącego, w tym m.in.: wszelkiej infrastruktury podziemnej i nadziemnej, powierzchni utwardzonych, ogrodzeń, obiektów kubaturowych, oświetlenia, itp. oraz wskazanie obiektów przeznaczonych do rozbiórki/ likwidacji;
b) kompletnej dokumentacji projektowej (w tym m.in.: opinii geotechnicznej lub dokumentacji geologiczno-inżynierskiej, map do celów projektowych, koncepcji wielobranżowej, projektów budowlanych (obejmujących m.in.: prace przygotowawcze, rozbiórki, demontaże, wiata – fundamenty żelbetowe, wiata – konstrukcja stalowa z lekką obudową typu membrana/plandeka, zadaszenie wiaty – pokrycie, odwodnienie zadaszenia z włączeniem do kanalizacji deszczowej, instalacja OZE (pokrywająca min. 30% potrzeb energii) , odtworzenie nawierzchni utwardzonych, oświetlenie wiaty, instalacja odgromowa, wewnętrzne instalacje sanitarne (wody zimnej, kanalizacji deszczowej), wewnętrzne instalacje elektryczne, przyłącza (przyłącza elektryczne, wodociągowe, kanalizacji deszczowej), mała architektura (tablica, regulamin).
c) projektu zagospodarowania działki lub terenu sporządzony na aktualnej mapie do celów projektowych, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny), projektów wykonawczych, aktualnych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) / Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST) oraz wszelkich innych opracowań (w tym m.in. informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej i innych zagrożeń w przypadku gdy opracowanie takie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, analiz, raportów, dokumentacji i uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, zgód, warunków, wykonanie wytycznych dotyczących BIOZ, w razie potrzeby opracowanie niezbędnych ekspertyz technicznych, badań, odkrywek itd., decyzji i pozwoleń (w tym m.in. ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę) niezbędnych dla wykonania kompletnej dokumentacji projektowej (w tym m.in. kompletnego projektu budowanego) i uzyskania pozwolenia na budowę oraz prawidłowego wykonania wszystkich robót budowlanych i realizacji przedmiotu zamówienia;
d) wszystkich robót przygotowawczych, niezbędnych do wykonania zakresu umowy (w tym m.in.: zapewnienie wszelkich mediów niezbędnych na czas realizacji inwestycji, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych, wcześniej zaprojektowanych prac rozbiórkowych, przygotowanie placu i zaplecza budowy wraz z zapewnieniem ochrony terenu budowy w trakcie realizacji, zaprojektowanie i montaż tablicy informacyjnej na czas realizacji inwestycji), wszystkich robót budowlanych, zgodnie z zakresem zamówienia, harmonogramem prac i ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę – na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej, o której mowa w ppkt 1, oraz wszelkich innych czynności przewidzianych prawem (w tym m.in.: pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji inwestycji, dokonanie kwalifikacji przez projektanta (jeżeli będzie to wymagane) zamierzonego odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę (w przypadku uznania, że jest ono nieistotne zamieszczenie w projekcie budowlanym odpowiednich informacji (rysunek i opis) dotyczących tego odstąpienia, organizacja, zabezpieczenie oraz uprzątnięcie po zakończeniu realizacji inwestycji zaplecza budowy oraz terenu budowy, zapewnienie wszelkich mediów niezbędnych do użytkowania inwestycji (woda, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, energia itp.);
e) kompleksowej dokumentacji budowy, dokumentacji powykonawczej (w tym m.in. dokumentacji budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wszelkich obiektów budowlanych i infrastruktury), oraz uzyskanie dla w/w inwestycji wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji, pozwoleń (w tym m.in. decyzji pozwolenia na użytkowanie) oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do dopuszczenia do użytkowania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami;
2) wykonanie robót budowlanych w zakresie:
a) prace przygotowawcze, rozbiórki, demontaże ,
b) wiata – fundamenty żelbetowe,
c) wiata – konstrukcja stalowa,
d) zadaszenie wiaty – pokrycie,
e) odwodnienie zadaszenia z włączeniem do kanalizacji deszczowej,
f) instalacja OZE (pokrywająca min. 30% potrzeb energii) ,
g) odtworzenie nawierzchni utwardzonych,
h) oświetlenie wiaty,
i) instalacja odgromowa,
j) wewnętrzne instalacje sanitarne (wody zimnej, kanalizacji deszczowej),
k) wewnętrzne instalacje elektryczne,
l) przyłącza (przyłącza elektryczne, wodociągowe, kanalizacji deszczowej),
m) mała architektura (tablica, regulamin) - dostawa i montaż.
Uwaga!!!
Przedmiot zamówienia – roboty budowlane - nie obejmują wykonania lekkiej obudowy (jedynie dokumentacja projektowa ma uwzględniać konstrukcje stalową z lekką obudową typu membrana/plandeka). Konstrukcja stalowa wiaty i pokrycie ma spełniać wymogi w zakresie konieczności wykonania izolacji termicznej w przyszłości.”;
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków
Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1355083,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2073300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1355083,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Handlowo-Produkcyjny „BronBud” Ryś Bronisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171002263
7.3.3) Ulica: Podleszany 310
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1355083,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI ŚWILCZA
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia pomieszczenia kuchennego w Gminnym Klubie Seniora w Trzcianie i Dziennym Domu Pomocy w Bratkowicach
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
więcej: przetargi ŚWILCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.