eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiszyn › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości niezamieszkałych należących do Gminy Lubiszyn.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości niezamieszkałych należących do Gminy Lubiszyn.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBISZYN

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lubiszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Jedności Robotniczej 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubiszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-433

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 727 71 30

1.5.8.) Numer faksu: 95 727 71 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubiszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości niezamieszkałych należących do Gminy Lubiszyn.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b47193b1-8dea-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00017531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012607/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości niezamieszkałych należących do Gminy Lubiszyn.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519326

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.71.4.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości niezamieszkałych należących do Gminy Lubiszyn.
1. Zakres usług obejmować będzie:
1) zapewnienie ciągłości świadczenia usługi systematycznego odbioru, transportu
i zagospodarowania:
a) zmieszanych odpadów komunalnych,
b) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na:
• papier,
• tworzywa sztuczne i metale,
• szkło;
c) odpady biodegradowalne.
2) ustawienie pojemników będących własnością Wykonawcy w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. Pojemniki powinny posiadać opis oraz oznaczenie logo wykonawcy;
3) utrzymanie pojemników we właściwym stanie technicznym i higienicznym (mycie i dezynfekcja),
4) usuwanie odpadów wokół pojemników w przypadku nieterminowego wykonania usługi lub w przypadku wydostania się odpadów z pojemników w trakcie ich przeładunku,
5) bezpłatną wymianę uszkodzonych pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów na czas trwania umowy,
6) dostawę zwiększonej lub usunięcie zmniejszonej ilości pojemników, zmianę lokalizacji oraz częstotliwość opróżniania w wyniku decyzji Zamawiającego.
2. Częstotliwość odbioru odpadów:
1) odpady zmieszane: 1 raz w tygodniu,
2) papier: 1 raz w miesiącu,
3) szkło: 1 raz w miesiącu,
4) tworzywa sztuczne i metale: 1 raz co dwa tygodnie,
5) odpady biodegradowalne: 1 raz na 2 tygodnie od 01 listopada do 31 marca– sezon zimowy 1 raz na tydzień od 01 kwietnia do 31 października - sezon letni,
Zamawiający zastrzega, że odbiór odpadów z cmentarzy komunalnych – wskazanych w pkt 4-11 poniższego zestawienia nieruchomości niezamieszkałych powinien uwzględnić, że w terminie od 18 października do 8 listopada nastąpi zwiększenie liczby pojemników, tj. dodatkowy 1 pojemnik ze wszystkich frakcji o pojemności 1100 l, wraz ze zmianą częstotliwości odbioru, tj. dwukrotny odbiór w ciągu tygodnia.
Zamawiający zastrzega możliwość interwencyjnego odbioru pojemników terminie 12 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności dokonania wywozu.
3. Nieruchomości niezamieszkałe, z których będą odbierane odpady:
1) Wykaz nieruchomości niezamieszkałych, z których będą odbierane odpady oraz pojemników, w jakie trzeba je wyposażyć znajduje się w SWZ
2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w ww. wykazie:
a) W przypadku zmian w wykazie, skutkującym zwiększeniem listy punktów wywozowych lub zmiany pojemności pojemników, Wykonawca zobowiązany będzie do:
• wyposażenia nieruchomości wskazanej przez Zamawiającego w pojemnik
w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia,
• odbioru odpadów z tej nieruchomości, począwszy od tygodnia następującego po tygodniu, w którym nastąpiła zmiana,
• uwzględnienia w rozliczeniu zwiększenia liczby punktów wywozowych zgodnie ze stawkami przedstawionymi w ofercie Wykonawcy;
b) W przypadku zmian w wykazie, skutkujących zmniejszeniem listy punktów wywozowych lub pojemników ujętych w wykazie, Wykonawca zobowiązany będzie do:
• odebrania pojemnika/pojemników z nieruchomości, po zakończeniu usługi odbioru,
• zakończenia świadczenia usług odbioru odpadów komunalnych z tych nieruchomości, począwszy od tygodnia następującego po tygodniu, w którym otrzymał informację o wykreśleniu punktu wywozowego z wykazu,
• uwzględnienia w rozliczeniu zmniejszenia liczby punktów wywozowych zgodnie ze stawkami przedstawionymi w ofercie Wykonawcy;
c) W przypadku zmian w wykazie zgodnie z pkt a) lub b), Zamawiający dokona adekwatnie zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia podstawowego w oparciu
o dostarczone zbiorcze zestawienie ilości wykonanych usług będącego podstawą do wypłaty wynagrodzenia.
d) odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie faktycznie odebranych odpadów na podstawie harmonogramu uwzględniającego terminy wskazane w OPZ (raz w tygodniu, raz w miesiącu, raz na dwa tygodnie, lub interwencyjnie w szczególnych przypadkach).
3) Formularz obliczenia ceny ofertowej całości zamówienia na 2024 rok stanowi załącznik nr 12A .

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127778,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167397,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127778,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko-Myśl Dp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971516364

7.3.3) Ulica: Dalsze 36

7.3.4) Miejscowość: Myślibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 74-300

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127778,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.