eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borek Wielkopolski › Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli położonych na terenie gminy Borek Wlkp. wraz z zapewnieniem opieki podczas dowożenia w dni nauki szkolnej w 2024 roku.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli położonych na terenie gminy Borek Wlkp. wraz z zapewnieniem opieki podczas dowożenia w dni nauki szkolnej w 2024 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOREK WIELKOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Borek Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-810

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655716120

1.5.8.) Numer faksu: 655715893

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@borekwlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.borekwlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/859420

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli położonych na terenie gminy Borek Wlkp. wraz z zapewnieniem opieki podczas dowożenia w dni nauki szkolnej w 2024 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fd2f22b-959c-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00017179

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044705/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Dowóz uczniów do szkół wraz z zapewnieniem opieki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539861

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPE.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 868259,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szacowana liczba km dziennie: 223 km
Punkt rozpoczęcia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
Punkt zakończenia dowożenia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
Wykonawca musi zapewnić pojazd do przewozu na miejscach siedzących min. 55+1.
Wykonawca użyje do przewozu pojazdów spełniających w szczególności następujące warunki: sprawny technicznie – zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.), posiadający ubezpieczone miejsca dla pasażerów (NNW), oznaczony, że przewozi uczniów, ogrzewany w okresie jesienno-zimowym, posiadający wymagane dokumenty do przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. 2201 z późn. zm.), spełniający wymogi sanitarne i bhp. Ponadto autobusy muszą spełniać wymagania, określone przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).
Przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia – niezależnie od kierowcy, opiekuna, zapewniającego opiekę przewożonym dzieciom w każdym środku transportu. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był minimum jeden opiekun. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby sprawujące opiekę nad uczniami powinny posiadać odpowiednie przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych w stosunku do dzieci, tj. świadectwo potwierdzające co najmniej odbycie szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia informacji, kto będzie pełnił funkcję opiekunki, wraz z oświadczeniem tej osoby o niekaralności oraz zaświadczenie o niekaralności na tle seksualnym.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. Zamawiający przewiduje zmiany w tym zakresie przed każdym semestrem danego roku szkolnego, objętego dowozami.
Zmiany w rozkładzie jazdy skutkujące zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości przejechanych km do 10% nie wpływają na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy.
Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, wystąpienia siły wyższej spowodowanej epidemią itd.
Pod pojęciem dowożenie rozumie się: dowożenie uczniów z punktów zbiorczych w miejscu zamieszkania i odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania, a w przypadku uczniów niepełnosprawnych dowożenie i odwożenie z i do miejsca zamieszkania.
W przypadku awarii wyznaczonego autobusu, Przewoźnik podstawi autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
Pojazdy zatrzymywać się będą na wyznaczonych przystankach autobusowych zlokalizowanych na trasie przebiegu autobusów oraz w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego.
Pojazdy do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać tablice, umieszczone w widocznym miejscu z przodu i z tyłu pojazdu, informujące o przewozie uczniów.
W przypadku powzięcia przez Zamawiającego podejrzenia, iż pojazd jest w złym stanie technicznym, Wykonawca wymieni pojazd na zastępczy, spełniający wszystkie warunki dla pojazdu zgłoszonego, dokona oględzin pojazdu i koniecznych napraw.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp i ppoż. Ponadto, musi posiadać ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób oraz zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie pojazdu i przewożonych osób na czas przewozu z tytułu szkód, które mogą wynikać w związku z wykonywaniem zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 351318,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szacowana liczba km dziennie: 175 km
Punkt rozpoczęcia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
Punkt zakończenia dowożenia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
Wykonawca musi zapewnić pojazd do przewozu na miejscach siedzących min. 56+1.
Wykonawca użyje do przewozu pojazdów spełniających w szczególności następujące warunki: sprawny technicznie – zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.), posiadający ubezpieczone miejsca dla pasażerów (NNW), oznaczony, że przewozi uczniów, ogrzewany w okresie jesienno-zimowym, posiadający wymagane dokumenty do przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. 2201 z późn. zm.), spełniający wymogi sanitarne i bhp. Ponadto autobusy muszą spełniać wymagania, określone przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).
Przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia – niezależnie od kierowcy, opiekuna, zapewniającego opiekę przewożonym dzieciom w każdym środku transportu. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był minimum jeden opiekun. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby sprawujące opiekę nad uczniami powinny posiadać odpowiednie przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych w stosunku do dzieci, tj. świadectwo potwierdzające co najmniej odbycie szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia informacji, kto będzie pełnił funkcję opiekunki, wraz z oświadczeniem tej osoby o niekaralności oraz zaświadczenie o niekaralności na tle seksualnym.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. Zamawiający przewiduje zmiany w tym zakresie przed każdym semestrem danego roku szkolnego, objętego dowozami.
Zmiany w rozkładzie jazdy skutkujące zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości przejechanych km do 10% nie wpływają na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy.
Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, wystąpienia siły wyższej spowodowanej epidemią itd.
Pod pojęciem dowożenie rozumie się: dowożenie uczniów z punktów zbiorczych w miejscu zamieszkania i odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania, a w przypadku uczniów niepełnosprawnych dowożenie i odwożenie z i do miejsca zamieszkania.
W przypadku awarii wyznaczonego autobusu, Przewoźnik podstawi autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
Pojazdy zatrzymywać się będą na wyznaczonych przystankach autobusowych zlokalizowanych na trasie przebiegu autobusów oraz w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego.
Pojazdy do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać tablice, umieszczone w widocznym miejscu z przodu i z tyłu pojazdu, informujące o przewozie uczniów.
W przypadku powzięcia przez Zamawiającego podejrzenia, iż pojazd jest w złym stanie technicznym, Wykonawca wymieni pojazd na zastępczy, spełniający wszystkie warunki dla pojazdu zgłoszonego, dokona oględzin pojazdu i koniecznych napraw.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp i ppoż. Ponadto, musi posiadać ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób oraz zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie pojazdu i przewożonych osób na czas przewozu z tytułu szkód, które mogą wynikać w związku z wykonywaniem zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 287742,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szacowana liczba km dziennie: 155 km
Punkt rozpoczęcia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
Punkt zakończenia dowożenia: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borku Wlkp.
Wykonawca musi zapewnić pojazd do przewozu na miejscach siedzących min. 55+1.
Wykonawca użyje do przewozu pojazdów spełniających w szczególności następujące warunki: sprawny technicznie – zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.), posiadający ubezpieczone miejsca dla pasażerów (NNW), oznaczony, że przewozi uczniów, ogrzewany w okresie jesienno-zimowym, posiadający wymagane dokumenty do przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. 2201 z późn. zm.), spełniający wymogi sanitarne i bhp. Ponadto autobusy muszą spełniać wymagania, określone przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).
Przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia – niezależnie od kierowcy, opiekuna, zapewniającego opiekę przewożonym dzieciom w każdym środku transportu. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był minimum jeden opiekun. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby sprawujące opiekę nad uczniami powinny posiadać odpowiednie przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych w stosunku do dzieci, tj. świadectwo potwierdzające co najmniej odbycie szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia informacji, kto będzie pełnił funkcję opiekunki, wraz z oświadczeniem tej osoby o niekaralności oraz zaświadczenie o niekaralności na tle seksualnym.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. Zamawiający przewiduje zmiany w tym zakresie przed każdym semestrem danego roku szkolnego, objętego dowozami.
Zmiany w rozkładzie jazdy skutkujące zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości przejechanych km do 10% nie wpływają na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy.
Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, wystąpienia siły wyższej spowodowanej epidemią itd.
Pod pojęciem dowożenie rozumie się: dowożenie uczniów z punktów zbiorczych w miejscu zamieszkania i odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania, a w przypadku uczniów niepełnosprawnych dowożenie i odwożenie z i do miejsca zamieszkania.
W przypadku awarii wyznaczonego autobusu, Przewoźnik podstawi autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
Pojazdy zatrzymywać się będą na wyznaczonych przystankach autobusowych zlokalizowanych na trasie przebiegu autobusów oraz w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego.
Pojazdy do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać tablice, umieszczone w widocznym miejscu z przodu i z tyłu pojazdu, informujące o przewozie uczniów.
W przypadku powzięcia przez Zamawiającego podejrzenia, iż pojazd jest w złym stanie technicznym, Wykonawca wymieni pojazd na zastępczy, spełniający wszystkie warunki dla pojazdu zgłoszonego, dokona oględzin pojazdu i koniecznych napraw.
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp i ppoż. Ponadto, musi posiadać ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób oraz zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie pojazdu i przewożonych osób na czas przewozu z tytułu szkód, które mogą wynikać w związku z wykonywaniem zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 229198,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 416592,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416592,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 416592,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe - Handel Przemysław Grzegorz Ludiwczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961830390

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich

7.3.4) Miejscowość: Gostyń

7.3.5) Kod pocztowy: 63-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 416592,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330419,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330419,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330419,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Piotr Radwan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961767160

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II

7.3.4) Miejscowość: Gostyń

7.3.5) Kod pocztowy: 63-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330419,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292657,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292657,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292657,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Kółek Rolniczych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6960008908

7.3.3) Ulica: Jeżewska

7.3.4) Miejscowość: Borek Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 63-810

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292657,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.