Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00006982/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00017144 z dnia 2021-03-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa nici chirurgicznych wchłanialnych na okres do 30.09.2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KLINICZNE CENTRUM GINEKOLOGII, POŁOŻNICTWA I NEONATOLOGII W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia Publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Reymonta 8
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-066
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 441 77 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam-publ@ginekologia.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kcgpin.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ginekologia_opole1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa nici chirurgicznych wchłanialnych na okres do 30.09.20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-639ee081-6b89-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005372/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Nici chirurgiczne, podkładki do igieł, plastry do zbliżania brzegów rany, gąbki hemostatyczne, stapler, przyrząd do usuwania zszywek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006982/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.2.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 231481,48 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38325,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na przedmiot zamówienia składać się będą sukcesywne zakupy i dostawa nici chirurgicznych wchłanialnych.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia:Art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Uzasadnienie:Wada w postępowaniu polega na błędzie w opisie kryterium oceny ofert „jakość”.Złożone przez Wykonawcę wraz z ofertą próbki poddane miały zostać ocenie jakości na podstawie podkryteriów określonych w załączniku nr 5 do SWZ. Jednym z podkryteriów miała być ocena ostrości igły po wielokrotnym przejściu przez tkankę. Wspomniane wyżej podkryterium nie może mieć jednak zastosowania w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ wszystkie wymienione w opisie przedmiotu zamówienia nici chirurgiczne są bez igły. Ze względu na zaistniały błąd w opisie kryterium oceny ofert, skutkujący brakiem możliwości dokonania oceny ofert, który na obecnym etapie postępowania jest niemożliwy do usunięcia, konieczne jest unieważnienie postępowania.2021-03-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ZP/ 02/2024 "Sprzedaż (dostawa) energii elektrycznej do budynków "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."
- Usługa polegająca na wykonaniu działań ochronnych w RP Gogolińskie Gniewosze i Lesisko- wykonanie, transport i montaż szlabanów leśnych wraz z tabliczkami informacyjno-ostrzegawczymi.
- D/84/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- D/81/2024 Zakup i dostawa materacy oraz ochraniaczy na materace na potrzeby Domów Studenta UO
- Zakup przedłużenia wsparcia producenta dla macierzy dyskowej 3PAR
- Dostawa energii elektrycznej do budynków komunalnych na terenie Gminy Opole w latach 2025 - 2026
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.