eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › Przebudowa istniejącego budynku oświatowego w celu wydzielenia klatki schodowej i montażu systemu oddymiania w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sulęcinie



Ogłoszenie z dnia 2022-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa istniejącego budynku oświatowego w celu wydzielenia klatki schodowej i montażu systemu oddymiania w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sulęcinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000234123

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 12A

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolniak.sosw@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/soswsulecin/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wrota.lubuskie.pl/soswsulecin https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa istniejącego budynku oświatowego w celu wydzielenia klatki schodowej i montażu systemu oddymiania w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sulęcinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e3ef42e-4a1b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017027

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00277220/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa istniejącego budynku oświatowego w celu wydzielenia klatki schodowej i montażu systemu oddymiania w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sulęcinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279137/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa istniejącego budynku oświatowego w celu wydzielenia klatki schodowej i montażu systemu oddymiania w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sulęcinie przy ulicy Lipowej 12, na działce nr 314/3 obręb 46 Sulęcin.
Zakres prac będzie obejmował:
1) Roboty ogólnobudowlane:
 Wydzielenie istniejącej klatki schodowej ścianami oddzielenia ogniowego o REI 30 murowanymi z bloczków gazobetonowych obustronnie otynkowanymi tynkiem wapienno-cementowym i pomalowanymi na wszystkich poziomach budynku;
 Demontaż istniejących drzwi wewnętrznych w obrębie klatki schodowej;
 Demontaż drzwi wejściowych;
 Wykonanie otworów drzwiowych i powiększenie istniejących;
 Malowanie nowych tynków i istniejących w obrębie klatki schodowej;
 Uzupełnienie posadzek z płytek ceramicznych;
 Montaż okna oddymiającego i okien bocznych na najwyższej kondygnacji;
 Dostawa i montaż drzwi wejściowych z oknami bocznymi i wyposażeniem;
 Dostawa i montaż drzwi dwuskrzydłowych EI 30 z wyposażeniem na każdej kondygnacji;
 Dostawa i montaż drzwi jednoskrzydłowych EI 30 z wyposażeniem na każdej kondygnacji.
2) Roboty elektryczne:
 Montaż czujek dymowych;
 Montaż przycisku przewietrzania;
 Montaż centrali sterującej oknem oddymiającym;
 Montaż centrali pogodowej;
 Montaż centrali zamknięć ogniowych;
 Montaż panelu sygnalizacji stanu czuwania;
 Montaż zasilacza buforowego 12V 1A;
 Wymiana opraw oświetleniowych na klatce schodowej na oprawy z czujnikiem ruchu;
 Ułożenie przewodów zasilających;
 Podłączenie wszystkich urządzeń i drzwi do instalacji sterującej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa stanowiąca - załącznik nr 8 do SWZ tj. Projekt architektoniczno-budowlany, Specyfikacja techniczna oraz przedmiar robót (załączony do SWZ przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w załączonym przedmiarze robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających ze specyfikacji technicznej oraz projektu architektoniczno-budowlanego. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie jest wiążący dla wykonawcy).
UWAGA! Prace budowlane będą prowadzone na funkcjonującym obiekcie! Wykonywane prace instalacyjne nie mogą zakłócać pracy Ośrodka. Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzać prace tak, aby zapewnić bezpieczeństwo uczniów i pracowników. Prace głośne i pylące należy przeprowadzać po godz. 15:00

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262520-2 - Roboty murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251105,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251105,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Kartech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363445548

7.3.3) Ulica: ul. Polna 7D, Kowalów

7.3.4) Miejscowość: Rzepin

7.3.5) Kod pocztowy: 69-110

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom:
MONTAŻ INSTALACJI ODDYMIANIA


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251105,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.