eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Obsługa Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Dzierżoniowa wraz z dostawą i montażem urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Dzierżoniowa wraz z dostawą i montażem urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48746450882

1.5.8.) Numer faksu: +48746450882

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Dzierżoniowa wraz z dostawą i montażem urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58af04c0-438c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001996/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Obsługa SPP w Dzierżoniowie przy użyciu parkometrów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266429/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-P.271.100.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 313155,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Dzierżoniowa, wraz z dostawą i montażem urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych.
Obszar SPP oraz zasady funkcjonowania SPP zostały określone w uchwale Nr XXX/290/21 Rady Miasta Dzierżoniowa z dnia 31 maja 2021r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na drogach publicznych na terenie Dzierżoniowa, stanowiącej załącznik nr 14 do SWZ. W przypadku zmiany uchwały wykonywanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie z uwzględnieniem tych zmian.
Strefa posiada ok. 421 miejsc parkingowych w tym 33 dla osób niepełnosprawnych oraz oznakowanie poziome i pionowe.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
1) zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania w skład której wchodzi: planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola czynności kontrolerów parkingowych i personelu biura SPP oraz wykonywanie tych czynności w sposób zapewniający efektywne i poprawne funkcjonowanie SPP,
2) zorganizowanie, wyposażenie i prowadzenie w obszarze SPP biura Strefy Płatnego Parkowania dostępnego dla osób niepełnosprawnych, czynnego w godzinach od 9.30 do 16.30,
3) zachowanie wysokiego standardu świadczonych usług oraz profesjonalna obsługa klienta wykonywana przez kontrolerów oraz pracowników Biura SPP, w oparciu o obowiązujące przepisy,
4) wyposażenie SPP w parkometry, określone w SWZ jednolitego typu, w ilości 23 sztuk oraz ich zamontowanie w obecnej lokalizacji, zaprogramowanie i uruchomienie,
5) wyposażenie biura SPP oraz Zamawiającego w oprogramowanie do zbierania danych z parkometrów drogą zdalną w technologii minimum 3G, określone w SWZ; Koszty łączności parkometrów z serwerem pokrywa Wykonawca,
6) umożliwienie wnoszenia opłaty parkingowej za pomocą telefonu komórkowego,
7) dozór techniczny i administracyjny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą sprawność parkometrów,
8) pobieranie w imieniu Zamawiającego opłat za parkowanie, opłat abonamentowych oraz opłat dodatkowych, rozliczanie tych przychodów w sprawozdaniu miesięcznym i przekazywanie ich Zamawiającemu,
9) wyposażenie biura SPP w stały adres IP oraz urządzenie brzegowe, które powinno posiadać funkcjonalność pozwalającą na zestawienie tunelu IPSec VPN w architekturze Site to Site,
10) przeprowadzenie integracji wszystkich udostępnionych rodzajów płatności w SPP na koszt wykonawcy; Zamawiający wraz z firmą obsługującą dostarczone oprogramowanie do obsługi SPP zapewnią niezbędne wsparcie do jej realizacji,
11) wykonywanie operacji w dostarczonym programie do obsługi SPP zgodnie z wytycznymi oraz instrukcją obsługi przekazanych przez producenta oprogramowania,
12) wprowadzanie do systemu oraz wydruk abonamentów z programu do obsługi w SPP, przekazanego przez zamawiającego,
13) stałą kontrolę SPP pod kątem uiszczania opłat parkingowych, w tym opłat uiszczanych za pomocą telefonu komórkowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38730000-1 - Parkometry

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

51214000-5 - Usługi instalowania parkometrów

79941000-2 - Usługi pobierania opłat

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337679,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337679,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337679,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Projekt Parking Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302422078

7.3.3) Ulica: Drużbickiego 11

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-693

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Udostępnienie aplikacji Mobilet do wnoszenia opłat parkingowych przez Mobilet Traffic Data Sp. z o.o., ul. Drużbickiego 11, 61-693 Poznań.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 675359,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.