Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00385967/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu – etap I, przewidziana w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874241226
1.5.8.) Numer faksu: 874241238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu – etap I, przewidziana w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf311b3a-4924-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00016854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029361/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.39 Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu - etap I przewidziana w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385967/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Org.271.36.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2735354,76 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 855137,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji targowiska miejskiego w Piszu – etap I, przewidzianej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja targowiska miejskiego w Piszu”,
a w szczególności:
1) Budowa wiaty śmietnikowej;
2) Budowa dwóch wiat o konstrukcji drewnianej;
3) Budowa wiaty o konstrukcji stalowej;
4) Budowa pawilonu handlowego;
5) Przebudowa budynku toalet;
6) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w budynku pawilonu;
7) Wykonanie nawierzchni chodnika przy budynku toalet;
8) Wykonanie oświetlenia w wiatach drewnianych oraz wiacie stalowej;
9) Wykonanie przyłącza wody wraz z montażem wodomierza w pomieszczeniu 1/2 w budynku pawilonu;
10) Wykonanie przyłącza energetycznego do budynku pawilonu;
11) Kompleksowe sprawdzenie i naprawę wewnętrznej instalacji elektrycznej budynku toalet w niezbędnym zakresie;
12) Wykonanie przepompowni ścieków, przyłącza kanalizacji sanitarnej budynku pawilonu do przepompowni ścieków, przewodu tłocznego od przepompowni ścieków do studni betonowej wraz z włączeniem do kanalizacji sanitarnej, a także przyłącza energetycznego zasilającego przepompownię;
13) Ułożenie i podłączenie kabla abonenckiego YKY 5x10 mm2 w rurze kablowej od szafki rozdzielczej do istniejących boksów handlowych oraz usunięcie dwóch słupów wraz z napowietrzną linią zasilającą te budynki.
2. Zamawiający informuje iż, przedmiot zamówienia prowadzonego postępowania nie obejmuje:
1) Rozbiórki budynku w miejscu lokalizacji pawilonu, która została wykonana;
2) Dostawy i montażu stacji meteo;
3) Dostawy i montażu 2 szt. tablic informacyjnych;
4) Dostawy i montażu ogrodzenia panelowego wraz z furtkami i bramami wjazdowymi;
5) Dostawy i montażu monitoringu;
6) Dostawy i montażu obiektów małej architektury (stojaki na rowery, ławki, kosze na śmieci);
7) Dostawy i montażu oświetleniowych lamp solarnych;
8) Utwardzenia terenu poprzez wykonanie podbudowy z kruszywa C50/30 stabilizowanego mechanicznie o gr. 20 cm, wykonanie warstwy wiążącej
z asfaltobetonu AC16S gr. 4 cm, wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm;
9) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej oraz płyt ażurowych;
10) Wykonanie kanalizacji deszczowej;
11) Podłączenia rur spustowych do kanalizacji deszczowej w budynku toalet, wiat drewnianych i wiaty stalowej;
12) Dostawy i montażu szlabanu wjazdowego o dł. 8 m wraz z przekazaniem 20 szt. kart dostępu;
13) Budowy kanalizacji kablowej z rur RHDPE110/6,3 (około 160 m z zakresu kanalizacji wskazanego w dokumentacji zostało wykonanych przy realizacji wcześniejszej inwestycji);
14) Wykonanie utwardzenia terenu nawierzchni nowych, przebudowywanych, zieleni,
w tym nawierzchni pod wiatami drewnianymi i wiatą stalową oraz wokół pawilonu;
15) Wykonania zasilania szlabanu i monitoringu, ułożonych w kanalizacji kablowej rura RHDPE110/6,3 (YKY 5X4,0 mm2 + światłowód zew. 9/125, A-DQ(ZN)B2Y, 12J (2x6) 4,0 kN);
16) Wykonania podłączeń w istniejącej szafce rozdzielczej, wskazanej w projekcie zagospodarowania terenu jako „Projektowana szafka pomiarowa lokalnego operatora wg odrębnego opracowania” według schematu tablicy rozdzielczej – WG+ZR;
17) Wykonania kabla abonenckiego YKY 5x10 mm2 do budynku toalet w kanalizacji kablowej w rurze RHDPE110/6,3 + światłowód zew. 9/125, A-DQ(ZN)B2Y, 12J (2X6) 4,0 kN do monitoringu wraz z podłączeniem i odłączeniem zasilania istniejącego;
18) Wykonania odwodnienia liniowego;
19) Wykonania odwodnienia z koryt ściekowych;
20) Wykonania oznakowania miejsc postojowych.
3. Szczegółowy zakres prac został ujęty w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 5 do SWZ, przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1292511,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1292511,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1292511,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROB-BUD Robert Krasiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 719-145-34-88
7.3.4) Miejscowość: Tarachy 5
7.3.5) Kod pocztowy: 19-230
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1292511,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Przebudowa drogi dojazdowej do Osiedla Nadleśnictwa w Piszu - etap II
- Budowa (rozbudowa) drogi gminnej nr 174011N Zdory - Kwik wraz z przebudową oświetlenia drogowego
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Dostępna przestrzeń publiczna w Szkole Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.