eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych: przy ul. Reymonta, ul. Za Torem, w budynku na terenie Kąpieliska Zakrzówek, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych: przy ul. Reymonta, ul. Za Torem, w budynku na terenie Kąpieliska Zakrzówek, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych: przy ul. Reymonta, ul. Za Torem, w budynku na terenie Kąpieliska Zakrzówek, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d375424c-a0c6-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00016790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045835/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Sprzątanie pomieszczeń biurowych ZZM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572005

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uwzględniając powołaną podstawę prawną, przedstawione argumenty i okoliczności faktyczne niniejszej sprawy, iż zostały spełnione przesłanki wynikające z przywołanego art. 305 pkt 2) ustawy Pzp, a w konsekwencji można udzielić przedmiotowego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji z zaproszonym Wykonawcą. Zauważyć należy, iż zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, w tym przypadku, w oparciu o powołaną podstawę prawną, może nastąpić w określonych ustawą szczególnych okolicznościach przy spełnieniu stosownych przesłanek, których wystąpienie w niniejszym przypadku zostało wykazane, gdyż w zorganizowanych na ten sam zakres dwóch postępowaniach prowadzonych w trybie podstawowym z fakultatywnymi negocjacjami złożone oferty podlegały odrzuceniu oraz nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.104.23.DO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 422113,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usług polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych na stadionie przy ul. Reymonta w Krakowie, przy ul. Za Torem w Krakowie oraz w budynku na terenie Kąpieliska Zakrzówek, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.104.23.DO.
1.1 Zakres zamówienia został podzielony na trzy części, tj.:
1.1.1 Część 1 – usługa sprzątania pomieszczeń biurowych na stadionie przy ul. Reymonta w Krakowie, kwota 129 756,10 zł netto
1.1.2 Część 2 – usługa sprzątania pomieszczeń biurowych przy ul. Za Torem w Krakowie, kwota 129 756,10 zł netto
1.1.3 Część 3 – usługa sprzątania pomieszczeń w budynku na terenie Kąpieliska Zakrzówek kwota 162 601,63 zł netto
1.2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń i powierzchni biurowych zlokalizowanych na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana w Krakowie przy ul. Reymonta 20, w budynkach A i B przy ul. Za Torem 22 w Krakowie oraz w budynku przy Kąpielisku Zakrzówek ul. Wyłom 22 w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia, zgodnie z wymaganiami i zakresem przedstawionymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku A do ZiS.
1.3 Usługa winna zapewniać czystość, higienę i estetykę w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych.
1.4 Świadczona usługa winna być objęta pełną gwarancją i odpowiedzialnością ze strony Wykonawcy.
1.5 Wykonawca będzie używał środków czystości o bezspornej dobrej jakości, posiadających atest PZH do powszechnego stosowania.
1.6 Wykonawca odpowiada za jakość użytych preparatów chemicznych oraz sprzętu stosowanego przy wykonywaniu usługi.
1.7 Sprzęt, środki i materiały do wykonywania usługi Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt.
1.8 Wszystkie usługi powinny być wykonywane w sposób najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu.
1.9 Wykonawca musi przestrzegać przepisów BHP i p.poż w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za przestrzeganie tych przepisów.
1.10 Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie na cele socjalne i na przechowywanie sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonywania świadczonej usługi w każdym z obiektów.
1.11 Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy jednej osoby koordynującej pracę osób sprzątających, która zapewni stały bieżący nadzór nad osobami sprzątającymi oraz nad jakością wykonywanych usług objętych przedmiotem zamówienia. Koordynator będzie upoważniony do kontaktów z Zamawiającym w zakresie bieżących uwag, doboru sprzętu, materiałów i środków czystości itp. Koordynator będzie odpowiedzialny za przekazywania osobom sprzątającym uwag, zastrzeżeń i poleceń Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
1.12 Wykonawca usług jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.
1.13 Kwota wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy jakie poniesie lub może ponieść w związku z realizacją usług lub innych czynności związanych z ich realizacją, w tym w szczególności, wyposażenie ekip roboczych, środki czystości i higieny osobistej, materiały i sprzęt czyszczący lub myjący.
1.14 Podczas wykonywania usług pracownicy i sprzęt muszą być oznakowani nazwą firmy Wykonawcy.
1.15 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania usług na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, a następnie przesłać poprzez pocztę elektroniczną na adres Zamawiającego: przetargi@zzm.krakow.pl.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w ZiS podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w ZiS.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w ZiS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452438,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452438,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 452438,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRONTIDA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762510004

7.3.3) Ulica: ul. Praska 62/18

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-322

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 452438,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zawarto umowy: w zakresie części 1 na kwotę 141 710,76 zł brutto, w której uwzględniono należny podatek VAT w wysokości 23%,
w zakresie części 2 na kwotę 127 703,52 zł brutto, w której uwzględniono należny podatek VAT w wysokości 23%,
w zakresie części 3 na kwotę 183 024,00 zł brutto, w której uwzględniono należny podatek VAT w wysokości 23%.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.