eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa Mazowiecka › Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu miasta Rawa Mazowiecka



Ogłoszenie z dnia 2022-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu miasta Rawa Mazowiecka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rawa Mazowiecka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148638

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego

1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468144323

1.5.8.) Numer faksu: 468144323

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rawamazowiecka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rawamazowiecka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rawamazowiecka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu miasta Rawa Mazowiecka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86f2c287-5835-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009104/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu miasta Rawa Mazowiecka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306231/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 151110,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) przejęcie przez Wykonawcę opieki nad bezdomnymi zwierzętami znajdującymi się
w Schronisku-Hotel dla Zwierząt i Ptactwa Domowego Longin Siemiński Gabinet weterynaryjny, Schronisko, Centrum Rehabilitacyjno -Szkoleniowo-Adopcyjne w spadku,
Wojtyszki 18, 98-277 Brąszewice w ilości 46 szt. oraz ich przewiezienie do schroniska prowadzonego przez Wykonawcę na jego koszt i przy użyciu własnych środków transportowych oraz zapewnienie im właściwych warunków bytowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
2) zapewnienie bezdomnym psom z terenu miasta Rawa Mazowiecka opieki w schronisku do
czasu adopcji bądź śmierci naturalnej w dniach od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.,
3) przekazywanie do adopcji umieszczonych w schronisku psów na podstawie niniejszej umowy w okresie jej obowiązywania,
4) w przypadku likwidacji schroniska albo przerwy w jego funkcjonowaniu Wykonawca za-bezpieczy pobyt zwierząt na swój koszt w innym schronisku.
Wykaz psów objętych zamówieniem (załącznik nr 8 do SWZ) stanowi integralną część niniejszej specyfikacji.

Wykonawca zobowiązany jest do:
1) comiesięcznego przekazywania wykazu psów znajdujących się w schronisku (wykaz powi-nien zawierać numer chipu psa oraz pełną historię zwierzęcia od przyjęcia, poprzez zabiegi profilaktyczne, lecznicze, udaną adopcję, ewentualną informację o koniecznej eutanazji, bądź naturalnej śmierci psa), wymagane jest by do wykazu dołączona była dokumentacja fotograficzna zwierząt,
2) żywienia i otaczania bezdomnych psów należytą opieką zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r., o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2020r., poz. 638, z 2021r. poz. 1717, poz. 1728) i Rozpo-rządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegó-łowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2015r., poz. 1998),
3) nadzoru weterynaryjnego (profilaktyka, leczenie),
4) poszukiwania nowych właścicieli dla zwierząt i przekazywanie ich do adopcji osobom zdol-nym do zapewnienia właściwej opieki i należytych warunków utrzymania, w tym:
• sprawdzenie wiarygodności osób adoptujących zwierzęta,
• zawieranie umów z osobami adoptującymi,
• prowadzenie akcji informacyjnej dotyczącej adopcji zwierząt z terenu Miasta
Rawa Mazowiecka np. na stronie internetowej Wykonawcy wraz
z przekazaniem dokumentu potwierdzającego prowadzenie akcji,
5) Wykonawca po zawarciu umowy zobowiązany jest do przyjęcia, najpóźniej
w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, w tym również przewiezienia na własny koszt i hotelowania wszystkich psów obecnie utrzymywanych przez Zamawiającego w schronisku dla zwierząt pn. Hotel dla Zwierząt i Ptactwa Domowego Longin Siemiński, Ga-binet Weterynaryjny, Schronisko, Centrum Rehabilitacyjno-Szkoleniowo- Adopcyjne w spadku z siedzibą w Wojtyszkach 18, 98 -277 Brąszewice.
W przypadku przejęcia psów w terminie późniejszym niż w dniu 1 stycznia 2022r. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów utrzymania psów za każdy dzień pobytu w ww. schronisku dla zwierząt.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli schroniska, przebywających tam psów oraz dokumentacji dotyczącej zwierząt przetrzymywanych w schronisku. Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia upoważnionym pracownikom Zamawiającego prawa do wejscia na teren schroniska w każdym czasie w okresie realizacji umowy.
7) Wykonawca w zakresie niniejszego zamówienia prowadzić będzie szeroko pojętą współpracę z fundacjami, stowarzyszeniami itp. na zasadach WOLONTARIATU.
Zamawiający zastrzega sobie, że ilość zwierząt do przyjęcia może być mniejsza, a wynikać to będzie z ilości zwierząt przebywających w schronisku na dzień rozpoczęcia obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego przetargu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85200000-1 - Usługi weterynaryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2952,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2952,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JUKO Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492296994

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 54/40

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135792,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.