eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa przeprowadzenia dwukrotnego testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla 130 osób w wieku 15-20 lat.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia dwukrotnego testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla 130 osób w wieku 15-20 lat.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007001280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tamka 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-349

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komendaglownaohp@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Mazowiecka Wojewódzka Komenda OHP

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON : 001036603

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Czerniakowska 71

1.11.4.) Miejscowość: Warszawa

1.11.5.) Kod pocztowy: 00-715

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: mazowiecka@ohp.p

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://www.mazowiecka.ohp.p

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia dwukrotnego testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla 130 osób w wieku 15-20 lat.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aba4e6e3-8f50-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00016729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00095036/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługa 2-krotnego badania psychologicznego z wykorzystaniem testu psychometrycznego 1500 uczestników projektu pt. "Aktywni górą!" (Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020) (Jednostki OHP)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Aktywni górą!” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aba4e6e3-8f50-11ed-94da-6ae0fe5e7159

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.p

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Cała komunikacja w postępowaniu
(wnioski o wyjaśnienia SWZ, wnioski o zwrot wadium, inne informacji, odpowiedzi na wezwania Zamawiającego) odbywa się
wyłącznie za pośrednictwem Platformy eZamówienia. Wysyłanie wiadomości e-mail jest dopuszczalne wyłącznie w sytuacji awarii
Platformy eZamówienia (jednak nie dotyczy to składania ofert). Szczegółowy opis zawarty jest w części IX SWZ przedmiotowego
postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Niniejsze informacje zawarte są w części XXII SWZ przedmiotowego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MWK.BK.270.2.2023.WM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie testu psychometrycznego kompetencji społecznych zgodnie ze wskazówkami do jego przeprowadzenia
ujętymi w „Koncepcji systemu weryfikacji i walidacji kompetencji społecznych” w ramach programu „Młodzież solidarna w
działaniu” PO WER 2014-2020, Działanie 1.4” https://efs.mrips.gov.pl/wiadomosci/koncepcja-systemu-weryfikacji-i-walidacji-
kompetencji-spolecznych-w-ramach-konkursu-nr-powr.01.04.00-ip.03-00-00118-mlodziez-solidarna-w-dzialaniu oraz
wydanie pisemnej opinii referencyjnej na wstępie i zakończenie projektu
a. Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-2, ul. Zawadzkiego 1a 07-410 Ostrołęka, liczba uczestników - 10
b. Nazwa jednostki: Ośrodek Szkolenia i Wychowania 7-02, Jaciążek 64a
06-210 Płoniawy-Bramura, liczba uczestników - 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przeprowadzenie testu psychometrycznego kompetencji społecznych zgodnie ze wskazówkami do jego przeprowadzenia
ujętymi w „Koncepcji systemu weryfikacji i walidacji kompetencji społecznych” w ramach programu „Młodzież solidarna w
działaniu” PO WER 2014-2020, Działanie 1.4” https://efs.mrips.gov.pl/wiadomosci/koncepcja-systemu-weryfikacji-i-walidacji-
kompetencji-spolecznych-w-ramach-konkursu-nr-powr.01.04.00-ip.03-00-00118-mlodziez-solidarna-w-dzialaniu oraz
wydanie pisemnej opinii referencyjnej na wstępie i zakończenie projektu .
Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-5, ul. Niechodzka 1406-4, 00 Ciechanów,
liczba uczestników - 20

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przeprowadzenie testu psychometrycznego kompetencji społecznych zgodnie ze wskazówkami do jego przeprowadzenia
ujętymi w „Koncepcji systemu weryfikacji i walidacji kompetencji społecznych” w ramach programu „Młodzież solidarna w
działaniu” PO WER 2014-2020, Działanie 1.4” https://efs.mrips.gov.pl/wiadomosci/koncepcja-systemu-weryfikacji-i-walidacji-
kompetencji-spolecznych-w-ramach-konkursu-nr-powr.01.04.00-ip.03-00-00118-mlodziez-solidarna-w-dzialaniu oraz
wydanie pisemnej opinii referencyjnej na wstępie i zakończenie projektu
Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-11, ul. Padlewskiego 5 lok. 120a, 09-402 Płock
Liczba uczestników: 20

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przeprowadzenie testu psychometrycznego kompetencji społecznych zgodnie ze wskazówkami do jego przeprowadzenia
ujętymi w „Koncepcji systemu weryfikacji i walidacji kompetencji społecznych” w ramach programu „Młodzież solidarna w
działaniu” PO WER 2014-2020, Działanie 1.4” https://efs.mrips.gov.pl/wiadomosci/koncepcja-systemu-weryfikacji-i-walidacji-
kompetencji-spolecznych-w-ramach-konkursu-nr-powr.01.04.00-ip.03-00-00118-mlodziez-solidarna-w-dzialaniu oraz
wydanie pisemnej opinii referencyjnej na wstępie i zakończenie projektu
Nazwa jednostki: Ośrodek Szkolenia i Wychowania 7-03 ul. J.I. Kraszewskiego 1/7 , 26-600 Radom
Liczba uczestników: 20

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przeprowadzenie testu psychometrycznego kompetencji społecznych zgodnie ze wskazówkami do jego przeprowadzenia
ujętymi w „Koncepcji systemu weryfikacji i walidacji kompetencji społecznych” w ramach programu „Młodzież solidarna w
działaniu” PO WER 2014-2020, Działanie 1.4” https://efs.mrips.gov.pl/wiadomosci/koncepcja-systemu-weryfikacji-i-walidacji-
kompetencji-spolecznych-w-ramach-konkursu-nr-powr.01.04.00-ip.03-00-00118-mlodziez-solidarna-w-dzialaniu oraz
wydanie pisemnej opinii referencyjnej na wstępie i zakończenie projektu
a. Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-7, ul. 3-go Maja 28, 08-110 Siedlce,
liczba uczestników:10
b. Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-19 ul. Bankowa 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, liczba uczestników:10

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przeprowadzenie testu psychometrycznego kompetencji społecznych zgodnie ze wskazówkami do jego przeprowadzenia
ujętymi w „Koncepcji systemu weryfikacji i walidacji kompetencji społecznych” w ramach programu „Młodzież solidarna w
działaniu” PO WER 2014-2020, Działanie 1.4” https://efs.mrips.gov.pl/wiadomosci/koncepcja-systemu-weryfikacji-i-walidacji-
kompetencji-spolecznych-w-ramach-konkursu-nr-powr.01.04.00-ip.03-00-00118-mlodziez-solidarna-w-dzialaniu oraz
wydanie pisemnej opinii referencyjnej na wstępie i zakończenie projektu .
a. Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-6, ul. Rabsztyńska 8, 01-140 Warszawa,
liczba uczestników: 10
b. Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-31 ul. Sienkiewicza 45 lok 8, 05-825 Grodzisk Mazowiecki,
liczba uczestników: 10
c. Nazwa jednostki: Hufiec Pracy 7-28 ul. Rzymowskiego 38, 02-697 Warszawa,
liczba uczestników: 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) wiedza i doświadczenie
Opis spełnienia warunku:
1) w zakresie części zamówienia nr 2 - 4, wykonał bezpośrednie badanie diagnostyczne o zbliżonym charakterze, w którym
brało udział co najmniej 20 osób w wieku od 15 do 20 r.ż. d
Warunek jest spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiot, na potencjale
którego polega wykonawca spełnia warunek samodzielnie.
W przypadku składania oferty na większą liczbę części wystarczy że wykonawca wykaże się spełnieniem warunku tylko dla
jednej części.
2) w zakresie części zamówienia nr 1 i 5 – 6, wykonał bezpośrednie badanie diagnostyczne o zbliżonym charakterze, w
którym brało udział co najmniej 10 osób w wieku od 15 do 20 r.ż. d
Warunek jest spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiot, na potencjale
którego polega wykonawca spełnia warunek samodzielnie.
W przypadku składania oferty na większą liczbę części wystarczy że wykonawca wykaże się spełnieniem warunku tylko dla
jednej części.
b) dysponowanie osobami
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą – psychologiem legitymującym się
wykształceniem wyższym psychologicznym (uzyskanie na polskiej uczelni dyplomu magistra psychologii lub uzyskanie za
granicą wykształcenia uznanego za równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej) przy czym minimalne doświadczenie
zawodowe wykazanej osoby nie powinno być krótsze niż 2 lata od daty składnia ofert. Doświadczenie będzie liczone od
daty zdobycia tytułu magistra psychologii.
Ważne:
Jeden psycholog może być wykazany do maksymalnie dwóch części postępowania, jeśli Wykonawca składa ofertę do
większej ilości części niż jedna. W przypadku składania oferty na jedną część Wykonawca dysponuje 1 psychologiem
spełniającym warunki postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1.
Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu usługi, przedmiotów, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz
których usługi zostały wykonane (nazwa, adres i telefon) – 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku
dołączonego do specyfikacji - Załącznik nr 7 do SWZ.
2.2. Dowodów określających należyte wykonanie usług uwzględnionych w wykazie, o którym mowa powyżej. Dowodami są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane.
b) oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać
dokumentów, o których mowa w lit. a) powyżej.
2.3. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 8 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień Umowy w formie aneksu, w szczególności gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, o ile nie ulegnie zmianie ogólny charakter Umowy do charakteru Umowy w pierwotnym brzmieniu, zmiana nie narusza równowagi ekonomicznej Umowy na korzyść Wykonawcy, nie rozszerza i nie zmniejsza zakresu świadczenia i zobowiązaniu wynikającego z Umowy.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu wykonania Etapu II nie później niż do dnia 28.07.2023 r. Zmiana terminu może wystąpić w przypadku wydłużenia terminu realizacji projektu „Aktywni górą!”

3. Zamawiający dopuszcza dodatkowo zmianę postanowień zawartej Umowy w zakresie:
a. zmian redakcyjnych umowy,
b. zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron,
c. zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych,
d. zmiany w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej Umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania,
e. zmian organizacyjnych Stron, np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy,
f. zmiany w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. zmniejszenie wartości zamówienia).
4. Przewidziane w ust. 3 okoliczności stanowiące podstawę zmian do Umowy stanowią uprawnienia Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
5. Wszelkie zmiany w treści Umowy wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności i muszą być dokonane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.