eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f833e53-8abe-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f833e53-8abe-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00015965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049030/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.2 Zakup energii elektrycznej w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. dla obiektów - Stadion Miejski, Centrum Przesiadkowe i ładowarki samochodowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513968

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.46.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej od daty podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych.
2) Zadanie obejmuje 5 PPE przyłączonych do sieci operatora sieci dystrybucyjnej OSDn Ostrowskiego Zakładu Ciepłowniczego S.A. dla których szacunkowy roczny wolumen zamawianej energii elektrycznej wynosi 390,000 MWh.
3) Dla przedmiotowych PPE obowiązuje umowa na zakup energii elektrycznej, która wygasa w dniu 31.12.2023 r. oraz umowa na świadczenie usług dystrybucyjnych.
4) Obowiązkiem Wykonawcy zamówienia jest przeprowadzenie procesu zmiany sprzedawcy dla objętych zamówieniem PPE oraz zawarcie dla nich umów o świadczenie usług dystrybucji (w przypadku PPE, dla których zachodzi taka konieczność).
5) Po wyborze wykonawcy i podpisaniu umowy, zamawiający przekaże wykonawcy wszystkie niezbędne dane wymagane do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy w terminie gwarantującym – zgodnie z zapisami aktualnie obowiązującej Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Ostrowskiego Zakładu Ciepłowniczego S.A. – rozpoczęcie dostaw w dniu 01.01.2024 r.
6) W przypadku zawinionego przez wykonawcę opóźnienia rozpoczęcia dostaw w stosunku do wymaganego dnia 01.01.2024 r. skutkującego koniecznością zawarcia przez zamawiającego Umów Sprzedaży Rezerwowej (USR) lub koniecznością negocjowania stawek dostaw energii elektrycznej w wyniku przedłużenia dostaw, wykonawca zapłaci zamawiającemu rekompensatę w wysokości różnicy pomiędzy stawkami w tychże umowach a stawkami zaoferowanymi w niniejszym postępowaniu i przyjętymi w łączącej strony umowie. W przypadku PPE, które są w chwili obecnej objęte umową kompleksową i dla których proces zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzany po raz pierwszy, dopuszczalne jest rozpoczęcie sprzedaży z chwilą skutecznego przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy.
7) Wykaz jednostek, obiektów, PPE, zużyć, numery PPE, liczników oraz status umów - zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.
2. POZOSTAŁE WYMAGANIA I INFORMACJE.
1) Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.
2) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3) Zamawiający nie podzielił zamówienia na części z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz fakt, iż realizacja jego poszczególnych części przez różnych wykonawców nie byłaby racjonalna z punktu widzenia interesu finansów zamawiającego, ponieważ mogłaby powodować powstanie nadmiernych kosztów wykonania zamówienia. Jednocześnie przedmiot umowy może być wykonany w całości przez małe/średnie przedsiębiorstwo, a podział zamówienia na części może spowodować utrudnienia
w rozliczaniu zakupu energii dla PPE objętych zamówieniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287820,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ostrowski Zakład Ciepłowniczy S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6220005712

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.