eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Modernizacja instalacji elektrycznej, w budynku Szko³y Podstawowej nr 4 w Stargardzie - ETAP I



Og³oszenie z dnia 2021-03-09


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00015047 z dnia 2021-03-09

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji elektrycznej, w budynku Szko³y Podstawowej nr 4 w Stargardzie – ETAP I

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Stargard, Szko³a Podstawowa nr 4

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000240201

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wielkopolska 30

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: 91 573 39 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp4stargard@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sp4stargard.szkolnastrona.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji elektrycznej, w budynku Szko³y Podstawowej nr 4 w Stargardzie – ETAP I

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cb50165c-80c8-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00015047

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00006821/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja instalacji elektrycznej budynku Szko³y Podstawowej nr 4 w Stargardzie - ETAP I

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/um_stargard/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W prowadzonym postêpowaniu wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiaj±cy i wykonawcy przekazuj± w formie elektronicznej.2. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciuplatformy zakupowej OpenNexus https://platformazakupowa.pl/: a) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lubwniosku dostêpnego na platformie zakupowej OpenNexus,b) Sk³adania o¶wiadczeñ, wniosków,zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Formularza zadawania pytañ na platformie zakupowej OpenNexus https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania o dobierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej OpenNexus oraz w instrukcjach zawartych na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) administratorem i podmiotem przetwarzaj±cym wszelkie dane osobowe osób fizycznych zwi±zanych z niniejszym postêpowaniem jest spó³ka: Gmina-Miasto Stargard – Szko³a Podstawowa nr 4 w Stargardzie, ul. Wielkopolska 30, 73-110 Stargard;2) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych kieruj±c korespondencjê na adres: Szko³a Podstawowa nr 4 w Stargardzie, ul. Wielkopolska 30, 73-110 Stargard tel. 915733970 lub poprzez kontakt elektroniczny: sp4stargard@wp.pl.3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Modernizacjê instalacji elektrycznej, w budynku Szko³y Podstawowej nr 4 w Stargardzie – ETAP I” prowadzonym w trybie zamówienia klasycznego o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne zgodnie z przepisami Prawa zamówieñ publicznych;4) odbiorcami ww. danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;5) ww. dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6) obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8) osoba fizyczna, której dane osobowe dotycz± posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do ww. danych osobowych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych*; c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;9) osobie fizycznej, której dane osobowe dotycz± nie przys³uguje: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbêdnych robót zwi±zanych z modernizacj± instalacji elektrycznej w budynku Szko³y Podstawowej nr 4 w Stargardzie, w granicach i w zakresie okre¶lonym przez dokumentacjê projektow± i SWZ, a w tym miêdzy innymi:1) roboty rozbiórkowe i demonta¿owe,2) wykonanie WLZ oraz tablic rozdzielczych na wszystkich kondygnacjach,3) wymianê instalacji elektrycznej o¶wietlenia, gniazd na parterze i pierwszym piêtrze,4) roboty porz±dkowe,oraz 5) wszelkich innych, niewymienionych w pkt 1) – 4) robót i prac niezbêdnych dla osi±gniêcia zamierzonego celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i u¿ytkowego).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Ewentualne zamówienie podobne polegaæ mo¿e na wykonaniu robót budowlanych zwi±zanych z modernizacj± instalacji elektrycznej w kolejnych pomieszczeniach budynku dydaktycznego. Zamówienie uzupe³niaj±ce bêdzie zwi±zane technologicznie, funkcjonalnie lub u¿ytkowo, bezpo¶rednio lub po¶rednio z zamówieniem podstawowym. Mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia uzupe³niaj±cego jest jedynie prawem Zamawiaj±cego – nie stanowi ¿adnego wi±¿±cego zobowi±zania.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêcej punktów ³±cznie we wszystkich ustalonych kryteriach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu:1) Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umo¿liwiaj±cej realizacjê zamówienia.Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia w wysoko¶ci minimum 300 000,00 z³.2) Posiadaj± zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± do wykonania przedmiotu zamówienia.Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli:a) Wykonawca udokumentuje wykonanie, co najmniej dwóch, robót polegaj±cych na wykonaniu instalacji elektrycznej (równie¿ remontu lub przebudowy), w obiekcie u¿yteczno¶ci publicznej, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ brutto ka¿da.Ocena spe³nienia tego warunku, wed³ug regu³y spe³nia/nie spe³nia, dokonana zostanie na podstawie tre¶ci przed³o¿onego wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, wraz z za³±czonymi dowodami okre¶laj±cymi, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.Na wykazie nale¿y wskazaæ jedynie te roboty, które odpowiadaj± rodzajowo i warto¶ciowo okre¶lonym powy¿ej robotom wykazywanym dla spe³nienia warunku przedmiotowego udzia³u w postêpowaniu. Uwaga: warunek ten nie podlega sumowaniu – oznacza to, ¿e albo wykonawca sk³adaj±cych ofertê wyka¿e siê realizacj± dwóch wymaganych robót, albo jeden z uczestników konsorcjum wyka¿e siê realizacj± dwóch wymaganych robót (warunek nie bêdzie spe³niony, je¿eli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wyka¿± zrealizowanie dwóch robót, ale ¿aden z nich nie wykona³ wymaganych dwóch robót), albo w sytuacji gdy wykonawca, który nie ma wymaganego do¶wiadczenia (nie mo¿e wykazaæ siê wykonaniem wymaganych robót) polega na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi wykazaæ zrealizowanie dwóch wymaganych robót.b) Wykonawca posiada lub dysponuje co najmniej jedn± osob± zdoln± do realizacji zamówienia, pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy posiadaj±cego w³a¶ciwe uprawnienia budowlane, uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi objêtymi zamówieniem.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;3) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,4) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku znajdowania siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umo¿liwiaj±cej realizacjê zamówienia, wykonawca na wezwanie zamawiaj±cego przedk³ada dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci minimum 300 000,00 z³.2. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej do wykonania przedmiotu zamówienia, wykonawca na wezwanie zamawiaj±cego przedk³ada: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.2. Ustala siê wadium w wysoko¶ci 4 000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych)

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Postanowienia dotycz±ce wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmiotów gospodarczych (konsorcja, spó³ki cywilne):1) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do ich reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, a pe³nomocnictwo /upowa¿nienie do pe³nienia takiej funkcji – wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z partnerów – winno byæ do³±czone do oferty;2) ustanowiony pe³nomocnik winien byæ upowa¿niony do zaci±gania zobowi±zañ i p³atno¶ci w imieniu ka¿dego partnera, na rzecz ka¿dego z partnerów oraz do wy³±cznego wystêpowania w realizacji kontraktu;3) oferta winna byæ podpisana przez ustanowionego pe³nomocnika;4) oferta wspólna winna zawieraæ umowê (konsorcjum lub spó³ki cywilnej) reguluj±c± ich wspó³pracê. Umowa winna zawieraæ co najmniej:a) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,b) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,c) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci i rêkojmi, d) zobowi±zanie wykonawców do solidarnej odpowiedzialno¶ci za wykonanie zamówienia;5) ni¿ej wymienione o¶wiadczenia i dokumenty po wezwaniu zamawiaj±cego nale¿y z³o¿yæ osobno dla ka¿dego z partnerów:a) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.b) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,c) Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu,d) Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu,6) Je¿eli wybrana zostanie oferta Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci bêd± zobowi±zani, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do przedstawienia Zamawiaj±cemu umowy reguluj±cej ich wspó³pracê, zawieraj±cej, co najmniej:a) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,b) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,c) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci i rêkojmi,d) zobowi±zanie wykonawców do solidarnej odpowiedzialno¶ci za wykonanie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy, w przypadku zmiany:a) wysoko¶ci podatku od towarów i us³ug,b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,.c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê, a tak¿ed) zmiana umowy wynikaj±ca z konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub wprowadzenia robót zamiennych, które nie by³y przewidziane w zestawieniu prac planowanych (przedmiarze), nie wykraczaj±cych poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia. Zmiana polegaæ mo¿e na uwzglêdnieniu robót dodatkowych lub zamiennych w umowie w wymiarze rzeczowym i finansowym. Roboty dodatkowe nie wykraczaj±ce poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia s± objête przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa siê w ramach zamówienia podstawowego (w ramach umowy podstawowej),e) zmiana umowy dotycz±ca uszczegó³owienia rzeczywistego koñcowego wynagrodzenia. W zwi±zku z przyjêtym sposobem ustalania wynagrodzenia kosztorysem powykonawczym mo¿liwe jest, ¿e kwota wynagrodzenia koñcowego bêdzie wiêksza od kwoty wynikaj±cej ze z³o¿onej oferty i okre¶lonej w umowie. W takim przypadku Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany umowy poprzez sprecyzowanie rzeczywistego koñcowego wynagrodzenia,f) wszelkie inne zmiany postanowieñ zawartej umowy, których wprowadzenie nie jest sprzeczne z tre¶ci± oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz nie narusza zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy na wniosek Wykonawcy dotycz±cy przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia. Rozpatruj±c wniosek Zamawiaj±cy oceni czy wyst±pi³y przyczyny niele¿±ce po stronie Wykonawcy, dla których konieczne jest przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia. Dopuszcza siê zmianê terminu z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nie uwzglêdnienia wniosku Wykonawcy, je¶li uzna, ¿e przes³anki wniosku Wykonawcy nie mog± stanowiæ podstawy do zmiany terminu.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-26 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ zamawiaj±cemu poprzez platformê zakupow± OpenNexus.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-26 10:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena oraz wyd³u¿enie okresu gwarancji. Zaproszeni zostan± wykonawcy, którzy uzyskali najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
2021-03-09 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.