eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › GRUPA ZAKUPOWA - Dostawa energii elektrycznej



Ogłoszenie z dnia 2022-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
GRUPA ZAKUPOWA - Dostawa energii elektrycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: KATARZYNA ZAPOROWSKA-JOKIEL Usługi Księgowe, Kancelaria Zamówień Publicznych

1.3.) Oddział zamawiającego: Kancelaria_K_Z_J

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630853775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Różana 27

1.5.2.) Miejscowość: Pniewy

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 607532888

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelariazp@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

GRUPA ZAKUPOWA - Dostawa energii elektrycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2afecbc8-6a28-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00014623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00226222/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 GRUPA ZAKUPOWA Zakup energii elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341561/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP-GRZAK.3410.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 299450 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Postępowanie prowadzone jest pod nazwą: „GRUPA ZAKUPOWA - Dostawa energii elektrycznej”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym wolumenie
559.000 kWh, w tym:
C21: 530.000 kWh
C11: 29.000 kWh
Dostawy energii elektrycznej odbywać się będą dla potrzeb ppe - szczegółowy wykaz ilości energii, punktów poboru energii elektrycznej - lokali i obiektów stanowią Załączniki nr 2-1, 2-2 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera także – zał. 6 do SIWZ – istotne postanowienia umowy.
2) Dostawy energii elektrycznej będą realizowane na podstawie odrębnych umów sprzedaży zawartych pomiędzy poszczególnymi Jednostkami (występującymi w imieniu własnym),
a Wykonawcą.
3) Przedmiotem zamówienia nie są usługi dystrybucji energii elektrycznej.
4) Jednostki posiadają, ważne do 31.01.2022 r. umowy sprzedaży energii elektrycznej, zawarte
z firmą Kogeneracja Zachód S.A., ul. Czartoria 1/27, 61-102 Poznań, Regon: 301936237, NIP: 7831682193. Firma Kogeneracja Zachód S.A. wypowiedziała Zamawiającym umowy sprzedaży energii ze skutkiem na dzień 31.01.2022 r.
5) Umowy o usługi dystrybucyjne zostały zawarte samodzielnie przez poszczególne Jednostki, na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy ww. Jednostkami oraz operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD). Umowy dystrybucji obowiązują na czas nieokreślony.
6) Jednostki zapewniają dostosowanie układu pomiarowo – rozliczeniowego do wymogów Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej lub innych obowiązujących przepisów
w terminach umożliwiających wykonanie nin. umowy.
7) Dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie
z zapisami ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. 2021, poz. 716, z późń. zm.) oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy oraz Polskimi Normami.
8) Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Nie mogą stanowić roszczenia
o wykorzystanie wskazanej ilości w całości, lub jakiekolwiek inne roszczenie Wykonawcy.
9) Rozpoczęcie dostawy energii elektrycznej nastąpi z dniem 01.02.2022 r., przy czym, zgodnie
z obowiązującym prawem, warunkiem rozpoczęcia dostaw do poszczególnych punktów poboru jest pozytywnie przeprowadzona, bez zwłoki, procedura zmiany sprzedawcy.
Z uwagi na brak miejsca - szczegółowe informacje w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający podał w SWZ, iż zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 368323,50 zł.
Obie złożone oferty zawierają kwoty, które znacznie przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie posiadają tak dużej ilości środków aby móc zawrzeć umowę.
Nawiązując do powyższego uzasadnienia Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 644395,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736387,47 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.