eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zamawiającego, zlokalizowanych w budynkach położonych w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00014504 z dnia 2021-03-08

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zamawiającego, zlokalizowanych w budynkach położonych w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015249601

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 181 C

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 02-222

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@urpl.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://urpl.gov.pl/pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014504

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00011528/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert

Przed zmianą:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Po zmianie:
Wyłącznie kryterium ceny

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (%) (Kryterium 1)

Przed zmianą:
85

Po zmianie:
100,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2)

Przed zmianą:
certyfikat „Gwarant Czystości i Higieny”

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2)

Przed zmianą:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (%) (Kryterium 2)

Przed zmianą:
15

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Wymagane od wykonawców dokumenty określone w pkt 3 i 5 SWZ, w tym OFERTĘ, należy złożyć w formie elektronicznej na platformie dostępnej pod adresem https://urpl.ezamawiajacy.pl (Oferty > Dodaj dokument) w terminie upływającym w dniu 10 marca 2021 r. o godzinie 10:00. Zamieszczając pliki na platformie wykonawca nadaje im nazwy odpowiadające zawartości danych plików oraz umożliwiające identyfikację ich przeznaczenia. Załączając dany dokument/plik (ew. kilka plików w ramach zip) wykonawca oznacza czy jest on „Jawny”, tj. nie zawiera tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czy jest to dokument „Tajny”, tj. stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. przepisów. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca składa/załącza w odrębnym pliku (ew. w kilku plikach w ramach zip) z zaznaczeniem polecenia „Tajne”. Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie „Dodaj”. Złożenie oferty wraz z wymaganymi dokumentami (załącznikami) następuje poprzez polecenie ZŁÓŻ OFERTĘ. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej dokumentacji ofertowej jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie” oraz raport wygenerowany z zakładki „Oferty”. O terminie ww. złożenia decyduje czas pełnego przeprowadzenia procesu na platformie. Po zapisaniu pliki zostają zaszyfrowane na platformie. W dniu 10 marca 2021 r. o godzinie 10:30 zostaną odszyfrowane dokumentacje ofertowe złożone za pośrednictwem platformy, przy czym kodowanie i czas odbioru danych powoduje, że plik załączony i zapisany przez wykonawcę na platformie, widoczny jest jako zaszyfrowany w formacie kodowania UTF8, a otwarcie pliku zawierającego ofertę możliwe jest po upływie ww. terminu otwarcia ofert poprzez odszyfrowanie przez zamawiającego plików/ofert złożonych przez wykonawców na platformie. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

Po zmianie:
Wymagane od wykonawców dokumenty określone w pkt 3 i 5 SWZ, w tym OFERTĘ, należy złożyć w formie elektronicznej na platformie dostępnej pod adresem https://urpl.ezamawiajacy.pl (Oferty > Dodaj dokument) w terminie upływającym w dniu 12 marca 2021 r. o godzinie 10:00. Zamieszczając pliki na platformie wykonawca nadaje im nazwy odpowiadające zawartości danych plików oraz umożliwiające identyfikację ich przeznaczenia. Załączając dany dokument/plik (ew. kilka plików w ramach zip) wykonawca oznacza czy jest on „Jawny”, tj. nie zawiera tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czy jest to dokument „Tajny”, tj. stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. przepisów. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca składa/załącza w odrębnym pliku (ew. w kilku plikach w ramach zip) z zaznaczeniem polecenia „Tajne”. Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie „Dodaj”. Złożenie oferty wraz z wymaganymi dokumentami (załącznikami) następuje poprzez polecenie ZŁÓŻ OFERTĘ. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej dokumentacji ofertowej jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie” oraz raport wygenerowany z zakładki „Oferty”. O terminie ww. złożenia decyduje czas pełnego przeprowadzenia procesu na platformie. Po zapisaniu pliki zostają zaszyfrowane na platformie. W dniu 12 marca 2021 r. o godzinie 10:30 zostaną odszyfrowane dokumentacje ofertowe złożone za pośrednictwem platformy, przy czym kodowanie i czas odbioru danych powoduje, że plik załączony i zapisany przez wykonawcę na platformie, widoczny jest jako zaszyfrowany w formacie kodowania UTF8, a otwarcie pliku zawierającego ofertę możliwe jest po upływie ww. terminu otwarcia ofert poprzez odszyfrowanie przez zamawiającego plików/ofert złożonych przez wykonawców na platformie. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7-10 PZP. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, tzn. umowy odpłatnej zawartej między zamawiającym a wykonawcą. W przypadku wystąpienia grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum albo spółka cywilna), żaden wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Wykonawca musi posiadać uprawnienie do wykonywania określonej w SWZ działalności lub czynności, co wyraża się poprzez prowadzenie zarejestrowanej działalności w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia. Stosownie do treści art. 112 PZP zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) zdolności technicznej i zawodowej, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: należyte wykonanie lub należyte wykonywanie w okresie po 8 marca 2018 r. co najmniej dwóch usług/umów trwających nieprzerwanie dłużej niż 6 miesięcy każda, w przedmiocie sprzątania i czyszczenia pomieszczeń o powierzchni całkowitej co najmniej 5 000 m2, każda umowa obejmująca ww. usługi podlegające wykonaniu wewnątrz budynku;b) sytuacji ekonomicznej, którą potwierdza ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w tym również za szkody, które mogą powstać w okresie umowy w sprawie zamówienia; suma ww. ubezpieczenia musi stanowić równowartość kwoty większej niż 300 000 PLN (słownie złotych: trzysta tysięcy).

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7-10 PZP. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, tzn. umowy odpłatnej zawartej między zamawiającym a wykonawcą. W przypadku wystąpienia grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum albo spółka cywilna), żaden wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Wykonawca musi posiadać uprawnienie do wykonywania określonej w SWZ działalności lub czynności, co wyraża się poprzez prowadzenie zarejestrowanej działalności w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia. Stosownie do treści art. 112 PZP zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) zdolności technicznej i zawodowej, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: należyte wykonanie lub należyte wykonywanie w okresie po 8 marca 2018 r. co najmniej dwóch usług/umów trwających nieprzerwanie dłużej niż 6 miesięcy każda, w przedmiocie sprzątania i czyszczenia pomieszczeń o powierzchni całkowitej co najmniej 5 000 m2, każda umowa obejmująca ww. usługi podlegające wykonaniu wewnątrz budynku;b) sytuacji ekonomicznej, którą potwierdza ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w tym również za szkody, które mogą powstać w okresie umowy w sprawie zamówienia; suma ww. ubezpieczenia musi stanowić równowartość kwoty większej niż 300 000 PLN (słownie złotych: trzysta tysięcy);c) zdolności technicznej i zawodowej, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zarządzania jakością, w szczególności posiadanie certyfikatu ISO 9001:2015 w zakresie usług sprzątania lub certyfikatu „Gwarant Czystości i Higieny” lub zaświadczenia równoważnego do ww. certyfikatów, potwierdzającego, że wykonawca wdrożył i skutecznie realizuje w ramach prowadzonej działalności system zapewnienia jakości w zakresie usług porządkowych (sprzątania, utrzymania czystości), oparty na odpowiednich normach europejskich.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
OŚWIADCZENIE dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ, dołączone do OFERTY jako aktualne na dzień składania. Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 5.4.a,b.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca składa wraz z OFERTĄ albo na wezwanie zamawiającego: a) sporządzony według wzoru załącznika nr 4 do SWZ WYKAZ USŁUG wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, tj. od 9 marca 2018 r. do 9 marca 2021 r. (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usług określonych w pkt 5.4.a; w WYKAZIE USŁUG należy podać: przedmiot umowy, miesiąc i rok rozpoczęcia oraz zakończenia każdej usługi, wielkość powierzchni całkowitej podlegającej sprzątaniu/czyszczeniu wewnątrz wykazanego budynku, wartość brutto w złotych danej usługi, a także podmioty (odbiorców), na rzecz których usługi zostały wykonane; należy załączyć dowody, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia ws. podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń, określające czy wykazane usługi zostały wykonane należycie;b) poświadczoną podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za zgodność z oryginałem kopię dokumentu (np. ważnej/aktualnej polisy ubezpieczenia) potwierdzającego spełnienie warunku ustalonego w pkt 5.4.b.

Po zmianie:
OŚWIADCZENIE dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ, dołączone do OFERTY jako aktualne na dzień składania. Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 5.4.a,b.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, wykonawca składa wraz z OFERTĄ albo na wezwanie zamawiającego: a) sporządzony według wzoru załącznika nr 4 do SWZ WYKAZ USŁUG wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, tj. od 9 marca 2018 r. do 9 marca 2021 r. (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usług określonych w pkt 5.4.a; w WYKAZIE USŁUG należy podać: przedmiot umowy, miesiąc i rok rozpoczęcia oraz zakończenia każdej usługi, wielkość powierzchni całkowitej podlegającej sprzątaniu/czyszczeniu wewnątrz wykazanego budynku, wartość brutto w złotych danej usługi, a także podmioty (odbiorców), na rzecz których usługi zostały wykonane; należy załączyć dowody, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia ws. podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń, określające czy wykazane usługi zostały wykonane należycie;b) poświadczoną podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za zgodność z oryginałem kopię dokumentu (np. ważnej/aktualnej polisy ubezpieczenia) potwierdzającego spełnienie warunku ustalonego w pkt 5.4.b; c) poświadczoną podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia potwierdzającego spełnienie warunku ustalonego w pkt 5.4.c, zgodnie z § 9 ust. 1 pkt 12 rozporządzenia ws. podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-03-10 10:00

Po zmianie:
2021-03-12 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-03-10 10:30

Po zmianie:
2021-03-12 10:30

2021-03-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.