Ogłoszenie z dnia 2021-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00014509/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-08
- 2021/BZP 00014480/02 - Wynik z dnia 2021-03-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00014480 z dnia 2021-03-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi pn: Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2020/2021 w zakresie zgodnym z zamówieniem podstawowym .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-gdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platforma zakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi pn: Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2020/2021 w zakresie zgodnym z zamówieniem podstawowym .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b8cee69-8002-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Z uwagi na bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego na drogach powiatowych oraz konieczność zapewnienia przejezdności dróg zwiększa się ilość usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2020/2021 Warunki pogodowe tegorocznej zimy charakteryzującą się dużą intensywnościąniesprzyjających warunków atmosferycznych. Od początku roku występują obfite opady śniegu,deszczu ze śniegiem oraz wahania temperatur, które wpłynęły na utrudnienia komunikacyjne oraz spowodowały zamarzanie nawierzchni, przyczyniając się do powstawania śliskości na drogach. Warunki te wymagały ciągłej pracy sprzętu oraz częstego posypywania mieszanką piaskowo –solną, dlatego też należy zwiększyć ilość usług posypywania miejsc niebezpiecznych, odśnieżania oraz odśnieżania z jednoczesnym posypywaniem.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.04.2021.WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 273623,86 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 273623,86 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego, celem zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego w ciągu dróg powiatowych należących do Zarządcy Dróg – Powiatu Gdańskiego. Obwód zimowego utrzymania Nr 1 obejmuje drogi powiatowe o numerach: 2213G, 2224G, 2231G, 2232G, 2233G, 2235G, 2236G, 2237G, 2238G, 2239G, 2243G, 2247G, 2248G o łącznej długości do odśnieżania 63,4 km, do posypywania 25,5 km oraz chodniki w ciągu dróg powiatowych nr 2243G, 2247G, 2213G w msc. Pruszcz Gdański o łącznej powierzchni do odśnieżania 11 961,00 m².4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 80883,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego, celem zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego w ciągu dróg powiatowych należących do Zarządcy Dróg – Powiatu Gdańskiego. Obwód zimowego utrzymania Nr 4 obejmujący drogi powiatowe o numerach: 2203G, 2206G, 2208G, 2209G, 2210G, 2211G, 2212G, 2222G o łącznej długości do odśnieżania 40,1 km, do posypywania 15,1 km.4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 66447,6 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego, celem zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego w ciągu dróg powiatowych należących do Zarządcy Dróg – Powiatu Gdańskiego. Obwód zimowego utrzymania Nr 5 obejmuje drogi powiatowe o numerach: 1929G, 1930G, 2202G, 2203G, 2204G o łącznej długości do odśnieżania 24,0 km, do posypywania 17,9 km4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 54140 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego, celem zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego w ciągu dróg powiatowych należących do Zarządcy Dróg – Powiatu Gdańskiego. Obwód zimowego utrzymania Nr 6 obejmuje drogi powiatowe o numerach: 1933G, 2200G, 2201G, 2205G, 2206G, 2207G o łącznej długości do odśnieżania 33,1 km, do posypywania 21,8 km.4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 72152,5 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80003,76
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80003,76
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80003,76
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B&W Usługi Ogólnobudowlane Bożena Dzidkowska
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 2C
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-000
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80883,76
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66447,6
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66447,6
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66447,6
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B&W Usługi Ogólnobudowlane Bożena Dzidkowska
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 2C
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-000
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66447,60
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca zaproszony na negocjacje, nie złożył oferty ani nie stawił się w wyznaczonym przez zamawiającego terminie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72152,5
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72152,5
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72152,5
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe „JAN-TER” Teresa Labuda
7.3.3) Ulica: Jesionowa 10/1
7.3.4) Miejscowość: Przywidz
7.3.5) Kod pocztowy: 83-047
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72152,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-302021-03-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański w 2024 r.
- Przebudowa drogi gminnej we wsi Krępiec(173213G)
- Dostawa dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę bud. pn.: Przebudowa układu drogowego wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych ul. Krótkiej w Pruszczu Gd.
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV na potrzeby OT KOWR w Pruszczu Gdańskim - II
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Przy Torze 20C/1 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Kopernika 11/2 w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Wywóz nieczystości ciekłych ze zbiornika bezodpływowego w miejscowości Osowo
- Wykonanie usługi wywozu wód odciekowych ze Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów do Punktu Zlewnego Nieczystości Ciekłych przy ul. Azaliowej 6 w Lublinie lub bezpośrednio do Oczyszczalni.
- ADMINISTROWANIE I KONSERWACJA SYSTEMU GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY ZALESIE
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- Oczyszczanie pasów drogowych na terenie miasta Legnicy w okresie: 01.07.2024r. ÷ 31.08.2024r.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.