eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Droga do samodzielności ze Sławieńskim Świetlicowem - remont lokali świetlic środowiskowych w miejscowościach Sławsko, Łętowo i Stary Kraków.



Ogłoszenie z dnia 2021-03-08

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00014466 z dnia 2021-03-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Droga do samodzielności ze Sławieńskim Świetlicowem – remont lokali świetlic środowiskowych w miejscowościach Sławsko, Łętowo i Stary Kraków.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. C. Skłodowskiej 9

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 810 67 10

1.5.8.) Numer faksu: +48 59 810 67 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://ug.slawno.ibip.pl/public/?id=228549&catalog=378653

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Droga do samodzielności ze Sławieńskim Świetlicowem – remont lokali świetlic środowiskowych w miejscowościach Sławsko, Łętowo i Stary Kraków.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e7810a0-653a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsze zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 związku z realizacją projektu „Droga do samodzielności ze Sławieńskim Świetlicowem”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna: art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 13 ustawy Pzp.Uzasadnienie faktyczne: Gmina Sławno jako podmiot Zamawiający posiada 99,01% udziałów w Spółdzielni Socjalnej „KOMUNALKA”. Pozostałe udziały posiada Gmina Kępice przy czym oba podmioty posiadają po 50 % głosów na Walnym Zgromadzeniu członków. Gmina Sławno wspólnie z Gminą Kępice sprawują nad Spółdzielnią Socjalną "KOMUNALKA" kontrolę, która odpowiada kontroli sprawowanej przez nich nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Ponad 90% działalności Spółdzielni Socjalnej „KOMUNALKA” na podstawie wiarygodnych prognoz handlowych dotyczyła będzie wykonywania zadań powierzonych przez Gminę Sławno. Ponadto w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Wykonawca zobowiązany będzie do osobistego wykonania kluczowych części zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSSA.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 29529,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:1) lokal świetlicy środowiskowej w miejscowości Sławsko: a) uzupełnienie ubytków w ścianach wraz z malowaniem pomieszczenia – zakres prac obejmuję uzupełnienie lokalnych ubytków ścian oraz malowanie sufitów i ścian, w tym do wys. 1,4 m z użyciem farby ceramicznej;b) wymiana drzwi wewnętrznych – zakres prac obejmuje demontaż istniejących drzwi wewnętrznych i montaż nowych drzwi wewnętrznych z wypełnieniem plastrem miodu, o wymiarach 80x200 cm. Kolor drzwi do uzgodnienia z Zamawiającym na poziomie wykonawstwa;2) lokal świetlicy środowiskowej w miejscowości Łętowo: a) wykonanie remontu łazienek – zakres prac obejmuje wymianę 2 szt. drzwi wewnętrznych z podcięciem wentylacyjnym z wypełnieniem plastrem miodu, wymianę 2 szt. umywalek wraz z baterią, wymiana 2 szt. misek ustępowych, montaż przepływowego podgrzewacza wody, skucie istniejącej okładziny ściennej i podłogowej, wykonanie nowej okładziny ściennej z glazury i podłogowej z terakoty, wymianę 2 szt. opraw oświetleniowych; b) malowanie ścian i sufitów – zakres prac obejmuje malowanie wszystkich sufitów oraz ścian w tym do wysokości 1,4 m z użyciem farby ceramicznej;3) lokal świetlicy środowiskowej w miejscowości Stary Kraków: a) przebudowa instalacji sanitarnej łazienki – zakres prac obejmuje demontaż kabiny prysznicowej, przerobienie instalacji wod.-kan. oraz montaż miski ustępowej typu kompakt;b) malowanie ścian i sufitów – zakres prac obejmuje malowanie wszystkich sufitów oraz ścian w tym do wysokości 1,4 m z użyciem farby ceramicznej;c) wymiana drzwi wewnętrznych – zakres prac obejmuje dostawę i montaż drzwi wewnętrznych w kolorze białym, o wymiarach 80x200 cm, z podcięciem wentylacyjnym;d) uzupełnienie ubytków w glazurze i terakocie – zakres prac obejmuje demontaż części istniejącej okładziny ściennej oraz jej odtworzenie po przeprowadzonych pracach; e) dostawa i montaż kratek wentylacyjnych – zakres prac obejmuje dostawę i montaż 3 szt. kratek wentylacyjnych do wentylacji grawitacyjnej oraz 1 szt. kratki wentylacyjnej z wyciągiem mechanicznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31994,91

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31994,91

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31994,91

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna „KOMUNALKA”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 499-067-27-97

7.3.3) Ulica: ul. Polanowska 44 A

7.3.4) Miejscowość: Sławno

7.3.5) Kod pocztowy: 76-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31994,91

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-03-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.