eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Murowana Goślina w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Murowana Goślina w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUROWANA GOŚLINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 9

1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 8923600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murowana-goslina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/murowana-goslina

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/694142

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Murowana Goślina w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9ea4f50-6b13-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00014409

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018059/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Murowana Goślina od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454193/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, kurierskich i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. oraz odbioru przesyłek (korespondencji) na rzecz Zamawiającego.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Rodzaj przesyłki / SZACOWANA ILOŚĆ (sztuk) w całym okresie realizacji umowy
I OBRÓT KRAJOWY
a przesyłki zwykłe
EKONOMICZNE:
Format S do 500 g - 2433 szt.
Format M do 1 000 g - 460 szt.
Format L do 2 000 g - 3 szt.
b przesyłki polecone
EKONOMICZNE:
Format S do 500 g-259 szt.
Format M do 1 000 g-6 szt.
PRIORYTETOWE:
Format S do 500 g-54 szt.
c przesyłki za dowodem doręczenia
EKONOMICZNE:
Format S do 500 g-25659 szt.
Format M do 1 000 g-1048 szt.
Format L do 2 000 g-158 szt.
PRIORYTETOWE:
Format S do 500 g-83 szt.
Format M do 1 000 g-55 szt.
Format L do 2 000 g - 3 szt.
d przesyłki za dowodem doręczenia (wymagane nadanie u Operatora Wyznaczonego)
EKONOMICZNE:
Format S do 500 g - 26628 szt.
e Przesyłki kurierskie doręczane na wskazany dzień i godzinę
Format S do 500 g - 6 szt.
II OBRÓT ZAGRANICZNY strefa A
a przesyłki listowe nierejestrowane
PRIORYTETOWE:
do 50 g - 9 szt.
ponad 50 g do 100g - 3 szt.
b przesyłki za dowodem doręczenia
PRIORYTETOWE:
do 50 g - 69 szt.
3. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na przesyłce listowej lub paczce nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w zestawieniu przesyłek nadanych dla przesyłek rejestrowanych), określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, najszybszej kategorii, czy ze zwrotnym poświadczeniem odbioru – ZPO/EPO) umieszczania na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego oraz znak opłaty pocztowej jako nadruk lub odcisk pieczęci o treści uzgodnionej z Wykonawcą”.
4. Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć:
a) dla przesyłek rejestrowanych – wpisanie każdej przesyłki do zestawienia przesyłek nadanych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,
b) dla przesyłek zwykłych - nierejestrowanych – zestawienie ilościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek.
5. Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona. Nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy, ani przepakowywania przesyłek przez Wykonawcę. Przesyłka kurierska dodatkowo zostanie zapakowana w kopertę firmową dostarczoną przez Wykonawcę.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania bezpłatnie Zamawiającemu druków zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych i zagranicznych, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do wszystkich przesyłek nadawanych i doręczanych w trybach specjalnych Zamawiający będzie wykorzystywał własne druki zwrotnego potwierdzenia odbioru.
7. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do umowy), przygotowanych i przekazanych przez Zamawiającego do wyekspediowania.
8. Zamawiający będzie dostarczać przesyłki przygotowane do wyekspediowania do wyznaczonej przez Wykonawcę placówki. Strony ustalają, że placówką nadawczą i oddawczą odpowiadającą siedzibie Zamawiającego jest wskazany przez Wykonawcę placówka _
9. Przekazanie przez Zamawiającego przesyłek będzie się odbywać raz dziennie przez pięć dni w tygodniu, od poniedziałku do czwartku w godzinach od 9.00 do 14.00, natomiast w piątek od 9.00 do 12.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
10. Za moment odbioru przesyłki uważa się chwilę przyjęcia przez Wykonawcę przesyłki do przemieszczenia i doręczenia, a w przypadku przesyłek rejestrowanych chwilę wydania Zamawiającemu dowodu przyjęcia przesyłki przez Wykonawcę.
11. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego będą dostarczane przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą. W przypadku awizowania przesyłek w obrocie krajowym nadanych przez Zamawiającego, przesyłki te będą odbierane przez adresatów we właściwie oznaczonych placówkach odbiorczych Wykonawcy zlokalizowanych w każdej gminie w kraju.
12. Nadanie przez Wykonawcę przesyłek objętych przedmiotem umowy następować będzie w dniu ich odbioru od Zamawiającego. W przypadku zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek, Wykonawca wyjaśnia je z Zamawiającym. Przy braku możliwości ich wyjaśnienia z Zamawiającym lub ich usunięcia w dniu ich nadania, nadanie takich przesyłek nastąpi w następnym dniu roboczym lub w dniu usunięcia zastrzeżeń.
13. Odbiór lub przyjęcie przesyłek do obrotu pocztowego będzie każdorazowo dokumentowane przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w zestawieniu przesyłek nadanych (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek, sporządzonym wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych-nierejestrowanych).
14. Wykonawca zapewni doręczanie przesyłek krajowych z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji w dnia 29 kwietnia 2013r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1026, z późn. zm.) lub innym rozporządzeniu w tej sprawie, wydanym na podstawie ustawy Prawo pocztowe.
15. W ramach świadczenia usług pocztowych rejestrowanych za zwrotnym potwierdzeniem obioru (ZPO), Wykonawca będzie realizował doręczanie tych przesyłek z zachowaniem terminów, trybów i na zasadach określonych w przepisach prawa.
Zamawiający zobowiązany jest do honorowania, obsługiwania „zwrotnego potwierdzenia odbioru” stanowiącego potwierdzenie doręczenia i odbioru przesyłki na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego.
16. Ze względu na specyfikę niektórych przesyłek rejestrowanych Zamawiającego, Zamawiający wymaga aby nadanie przesyłki przez Zamawiającego gwarantowało w dniu jej odebrania przez Wykonawcę, osiągnięcie skutku w zakresie zachowania terminu m.in. jak wynika z art. 57 § 5 pkt 2 ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego /termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało nadane w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego, /art. 165 § 2 – Kodeks postępowania cywilnego/ oddanie pisma procesowego w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe lub w placówce pocztowej operatora świadczącego pocztowe usługi powszechne w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej jest równoznaczne z wniesieniem go do sądu.
17. Przedstawiciel Wykonawcy doręcza przesyłki do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać list lub przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka jest „awizowana” dwukrotnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka pocztowa niepodjęta w terminie, zwracana jest niezwłocznie Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata (zgodnie z art. 44 Kodeksu postępowania administracyjnego.)
18. Wykonawca jest odpowiedzialny za dokonanie prawidłowego, zgodnego ze stanem faktycznym opisu na formularzach potwierdzenia odbioru stosowanych do doręczeń w tym m.in. poprzez oznaczenie odpowiedniego pola oraz ewentualne zaznaczenie właściwego fragmentu tekstu.
19. Zamawiający wymaga, aby placówki nadawczo/odbiorcze Wykonawcy posiadały odpowiednie oznakowanie, tj. dotyczące świadczonych usług pocztowych oraz posiadały fizycznie wyodrębnione punkty gwarantujące zabezpieczenie tajemnicy korespondencji i ochronę danych osobowych, a także spełniały wymagania dotyczące osób niepełnosprawnych, o których mowa w § 1 pkt 8 uchwały Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 1 sierpnia 1997 r. Karta Praw Osób Niepełnosprawnych (M.P. 1997 Nr 50, poz. 475).
20. Z uwagi na konieczność zapewnienia skuteczności i rzetelności w doręczaniu przesyłek urzędowych, Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi pocztowe na rzecz Zamawiającego, na takich samych zasadach jak zasady świadczenia usług przez operatora wyznaczonego, wskazane w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, w zakresie w jakim mają one zastosowanie do doręczania przesyłek urzędowych, z zachowaniem zobowiązań zawartych w Umowie. Z uwagi na treść korespondencji urzędowej, Wykonawca zobowiązuje się dochować szczególnej staranności w zakresie zabezpieczenia powierzonych mu przesyłek pocztowych przed zniszczeniem lub naruszeniem tajemnicy korespondencji.
21. Zamawiający dopuszcza możliwości świadczenia „posłannictwa” przy nadawaniu przesyłek wymagających nadania u operatora wyznaczonego tzn. że przesyłki terminowe nadawane mogą być przez wykonawcę niebędącego operatorem wyznaczonym w imieniu i na rzecz Zamawiającego u operatora wyznaczonego
22. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku powierzenia przez jednego operatora pocztowego przesyłki pocztowej innemu operatorowi miał z podwykonawcą zawartą stosowną umowę o współpracy. Wykonawca gwarantuje przestrzeganie tajemnicy korespondencji i ochronę danych osobowych.
Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie

64120000-3 - Usługi kurierskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 543890,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 543890,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 543890,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 675563,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.