eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług oświetleniowych w zakresie podstawowym na terenie Gminy Milicz



Ogłoszenie z dnia 2023-01-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług oświetleniowych w zakresie podstawowym na terenie Gminy Milicz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 2

1.5.2.) Miejscowość: Milicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.niewiejska@milicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług oświetleniowych w zakresie podstawowym na terenie Gminy Milicz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f3a866a-7c6a-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00014354

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020165/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług oświetleniowych w zakresie podstawowym na terenie Gminy Milicz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498243

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Gmina Milicz e-mailem z dnia 22.07.2016 r. wystąpiła do TAURON Dystrybucja S.A. o informację, czy przedsiębiorstwo dopuszcza możliwość wykonywania usługi bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego na istniejących sieciach elektroenergetycznych przez podmiot trzeci wybrany przez Gminę w trybie p. nieogra. TAURON (obecnie TAURON Nowe Technologie S. A.) pismem nr TDO/OWR/SR/2016-07-25/435 z dnia 25.07.2016 r. nie wyraził zgody na prowadzenie prac związanych ze świadczeniem usługi eksploatacji i konserwacji oświetlenia ulicznego przez podmioty trzecie. Usługa ta wymaga wykorzystania specjalnych układów pomiarowych i szaf sterowniczych oświetlenia ulicznego ze stacji transformatorowych, będących własność i są w eksploatacji TAURON oraz zamontowane urządzenia sterujące oświetleniem.Tylko pracownicy mają dostęp do stacji transformatorowych jak i urządzeń sterujące oświetleniem. W związku z tym, nie może zlecić świadczenia w/w usługi innemu przedsiębiorstwu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.27.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 526165,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia:
1) Świadczenie usług na sieci i urządzeniach oświetlenia drogowego w sposób zapewniający sprawność techniczną zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w zakresie wynikającym z Załącznika nr 1 do Umowy.
2) Koszty materiałów niezbędnych do wymiany takich elementów jak: urządzenia sterujące, oprawy oświetleniowe, słupy/latarnie oświetleniowe, oświetleniowe linie napowietrzne i kablowe(wyeksploatowane lub zniszczone) obciążać będą Wykonawcę na punktach świetlnych będących jego własnością, a Zamawiającego na punktach świetlnych będących jego własnością, natomiast koszty robocizny i sprzętu obciążają Wykonawcę
3) Całodobowa obsługa za pośrednictwem właściwych komórek organizacyjnych umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu sieci oświetleniowej przez 7 dni tygodnia i 24 godziny na dobę.
4) Bezzwłoczne podjęcie działań interwencyjnych w sytuacjach wyjątkowych takich jak:
a.) kolizja drogowa w wyniku której uszkodzeniu uległa sieć oświetleniowa,
b.) stan sieci stwarzający zagrożenie dla otoczenia,
c.) niesprawność fragmentów sieci stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej SN/0,4 kV,
d.) inne przypadki spowodowane np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich.
5) Usuwanie niesprawności punktów świetlnych w czasie od stwierdzenia przez Wykonawcę lub skutecznego zgłoszenia przez Zamawiającego, liczonym w sposób następujący:
a) 96 godziny w dni powszednie,
b) 96 godziny liczone od początku pierwszego dnia powszedniego po dniu ustawowo wolnym od pracy w przypadkach gdy usterka została zgłoszona (wykryta) w dniu poprzedzającym dzień wolny.
6) Zawiadomienie Zamawiającego o awariach sieci oświetleniowej, których usunięcie
w terminach określonych w § 2 ust. 4 jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
7) Zgłaszanie Zamawiającemu usunięcie niesprawności poprzez informację mailową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 575273,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575273,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 575273,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899-10-76-556

7.3.3) Ulica: pl. Powstańców Śląskich 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-314

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace eksploatacyjne na sieci


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 575273,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.