Ogłoszenie z dnia 2021-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00037086/01 - Wynik z dnia 2021-04-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00014231 z dnia 2021-03-08 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Mechaniczne i ręczne zamiatanie ulic i parkingów gminnych na terenie miasta Płońsk.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 39
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plonsk@plonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Mechaniczne i ręczne zamiatanie ulic i parkingów gminnych na terenie miasta Płońsk.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15cdd8a6-7d8b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014231
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000372/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Mechaniczne i ręczne zamiatanie ulic i parkingów na terenie miasta Płońsk
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamawiający, tj. platformy Marketplanet OnePlace, zwanej dalej platformą zakupową Zamawiającego. Zamawiający będzie się komunikował z wykonawcami za pośrednictwem platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna Urzędu Miejskiego w Płońsku o przetwarzaniu danych dla uczestników postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, Wykonawców oraz innych osób, których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę zawarta jest w punkcie 23 swz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na mechanicznym i ręcznym zamiataniu ulic i parkingów gminnych na terenie miasta Płońsk.Zakres usługi:1) Zamiatanie ulic i parkingów gminnych na terenie miasta Płońska po okresie zimowym, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, w porozumieniu z Zamawiającym (łączna powierzchnia 264 772,00 m2) z zebraniem zgromadzonego na ulicach i parkingach piasku używanego do akcji zimowego utrzymania ulic i parkingów gminnych i przygotowaniem do bieżącego utrzymania czystości w ramach „Mechanicznego i ręcznego zamiatanie ulic i parkingów gminnych na terenie miasta Płońsk” - zgodnie z wykazem stanowiącym załączniki nr 6 i 7 do swz.2) Mechaniczne i ręczne zamiatanie ulic i parkingów gminnych w okresie od dnia podpisania umowy przez okres 9 miesięcy (łączna powierzchnia – 264 772,00 m2) – zgodnie z wykazem ulic i parkingów gminnych i harmonogramem zamiatania. 3) Przywrócenie porządku (zebranie odpadów, ich wywóz i zagospodarowanie) po imprezach plenerowych organizowanych pod patronatem bądź przy współudziale Urzędu Miejskiego w Płońsku na terenie miasta w okresie od dnia podpisania umowy, przez okres 9 miesięcy, (max 10 imprez na powierzchni ok. 5 000,00 m2). Zamawiający na 5 dni przed planowaną imprezą określi przewidywaną ilość osób biorących w niej udział. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnić odpowiednią ilość pojemników na odpady.4) Dodatkowe zamiatanie ulic i parkingów gminnych wynikające z aktualnych potrzeb (uroczystości lub imprezy okolicznościowej) wykonane w zamian za jednorazową rezygnację z zamiatania innych ulic o podobnej powierzchni.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:1) oferta, co do treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,2) z treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją,3) złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,4) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.2. Stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, będzie stanowiło podstawową zasadę oceny ofert.3. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:4. a) Cena – 60%;b) Minimum jedna zamiatarka spełniająca normę emisji spalin EURO 5 lub wyższa – 40%.5. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób: 5.1. Opis kryterium „Cena - C”:Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę w ofercie otrzyma max 60 pkt., a inni odpowiednio mniej, stosownie do przedstawionego poniżej wzoru:C = (Cmin : Cx) x 60gdzie:C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu, Cx– cena brutto podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.5.2. Opis kryterium „Minimum jedna zamiatarka spełniająca normę emisji spalin EURO 5 lub wyższą”:Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie :- 1. Wykazania przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował do realizacji zamówienia minimum jedną zamiatarką spełniającą warunek emisji spalin EURO 5 lub wyższy.Wykonawca, który nie wykaże zamiatarki spełniającej warunek emisji spalin określony w pkt. 15.4 lit. „b”, otrzyma- 0 pkt Wykonawca, który wykaże minimum jedną zamiatarkę spełniającą warunek spalin określony w pkt 15.4 lit. „b”, otrzyma – 40 pkt.6 .Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska łącznie największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = C +Zgdzie:P – łączna liczba punktów ocenianej oferty,C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,Z – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Minimum jedna zamiatarka spełniająca normę emisji spalin EURO 5 lub wyższą ”.7. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Minimum jedna zamiatarka spełniająca normę emisji spalin EURO 5 lub wyższa
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. Zdolności technicznej lub zawodowej. Spełnienie warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia minimum:1) jedną bezpyłową zamiatarką mechaniczną,2) jednym pojazdem przeznaczonym do wywozu odpadów komunalnych. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 274 Pzp Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, 1) Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, wg załącznika nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Zmiany umowy zawarte są § 11 umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w punkcie nr 11 SWZ należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-16 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-14
2021-03-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Płońsk
- Dostawy nici i siatek chirurgicznych, DZP.261.10.2024
- Rozbudowa ulicy Postępu Rolniczego w ramach zadania "Rozbudowa ulic na osiedlu Poświętne.
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
- Letnie oczyszczanie jezdni i chodników.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.