eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę mięsa i wędlin dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 na Osiedlu Łokietka 15 w Nakle nad Notecią



Ogłoszenie z dnia 2022-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę mięsa i wędlin dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 na Osiedlu Łokietka 15 w Nakle nad Notecią

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY NR 4 W NAKLE NAD NOTECIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368176277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Władysława Łokietka 15

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsp4.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/naklo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę mięsa i wędlin dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 na Osiedlu Łokietka 15 w Nakle nad Notecią

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-822a553f-46b5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00014010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00269299/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 mięso i wędliny dla stołówki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269405/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP4/271/1/2021/988

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin dla stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 na Osiedlu Łokietka 15 w Nakle nad Notecią. Częstotliwość dostawy towarów odbywać się będzie w zależności od potrzeb. Zamawiający informuje, że podana w niniejszej specyfikacji wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupu co do ilości ze względu na aktualne potrzeby. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 na w Nakle nad Notecią zamówione artykuły w partiach - określonych przez Zamawiającego, transportem własnym lub zleconym, przystosowanym do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ramach wynagrodzenia określonego w umowie i na własne ryzyko.
Szczegółowy zakres zamówienia stanowi formularz ilościowo - rodzajowy – Załącznik nr 1a do oferty.
Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania Zamawiającemu produktów określonych w formularzu kalkulacji cenowej produktów zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia artykułów dopuszczonych do powszechnego stosowania i posiadających wszelkie wymagane zezwolenia i atesty. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczanych artykułów, kompletność asortymentu i zgodność poszczególnych dostaw z zamówieniem, jak również za szkody wyrządzone podczas dostarczenia towaru niewłaściwej jakości.
Artykuły będące przedmiotem umowy będą świeże w momencie ich dostarczania i będą posiadać aktualny termin przydatności do spożycia przez min. 14 dni od momentu dostarczenia, jeśli jest to możliwe z uwagi na właściwości produktu.
Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczone artykuły, zgodnej z terminem przydatności do spożycia określonym przez producenta, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 7 dni po dacie dostawy.
Wędliny i mięsa muszą być wysokiej jakości, a w szczególności:
a. pod względem organoleptycznym (wygląd, smak, zapach)
b. muszą posiadać maksymalny okres przydatności do spożycia przewidziany dla danego artykułu, licząc od dnia dostawy
c. wyroby - wędliny i mięsa muszą być świeże, pierwszego gatunku.
Zamawiający w czasie trwania niniejszej umowy może zmniejszyć lub zwiększyć ilość objętych umową artykułów. Zmniejszenie to lub zwiększenie nie może przekroczyć 30% ilości i wartości poszczególnych rodzajów artykułów oraz nie może spowodować zwiększenia cen jednostkowych, określonych w ofercie Wykonawcy.
Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia do Zamawiającego w przypadku zamówienia mniejszej lub większej ilości artykułów, w razie niższej absencji dzieci spowodowanej zdarzeniami losowymi np.(pandemia).
Wykonawca zobowiązany jest dostarczać do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 na w Nakle nad Notecią zamówione artykuły w partiach - określonych przez Zamawiającego, transportem własnym lub zleconym, przystosowanym do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ramach wynagrodzenia określonego w umowie i na własne ryzyko.
Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku artykułów oraz przetransportowania ich do pomieszczenia wyznaczonego przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówione artykuły w ciągu max 2 dni roboczych od otrzymania zamówienia ilościowo-rodzajowego, przesłanego przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczać artykuły w dni robocze w godzinach 6.30- 7.00. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Wykonawca niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego o braku możliwości zrealizowania dostawy w określonym terminie i ustalając jednocześnie z Zamawiającym nowy termin dostawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169333,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178008,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169333,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590003596

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 8/1

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-120

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169333,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.