eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Odtworzenie historycznej werandy dworskiej w Muzeum Regionalnym Ziemi Limanowskiej w ramach Mikroprojektu In partibus artem-szlacheckie wymiary sztuki na polsko-s³owackim pograniczu



Og³oszenie z dnia 2021-03-05


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00013749 z dnia 2021-03-05

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odtworzenie historycznej werandy dworskiej w Muzeum Regionalnym Ziemi Limanowskiej w ramach Mikroprojektu In partibus artem–szlacheckie wymiary sztuki na polsko-s³owackim pograniczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Regionalne Ziemi Limanowskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001275549

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Józefa Marka 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 337 20 42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@muzeum.limanowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeum.limanowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odtworzenie historycznej werandy dworskiej w Muzeum Regionalnym Ziemi Limanowskiej w ramach Mikroprojektu In partibus artem–szlacheckie wymiary sztuki na polsko-s³owackim pograniczu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-227457e0-7d8e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00013749

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Mikroprojekt pn. „In partibus artem – szlacheckie wymiary sztuki na polsko-s³owackim pograniczu/In partibus artem – ¹µachtické aspekty umenia v poµsko-slovenskom pohranièí” ze ¶rodków EFFR Program Interreg V-A Polska - S³owacja 2014-2020, O¶ Priorytetowa: Ochrona i rozwój dziedzictwa przyrodniczego i kulturowego obszaru pogranicza

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal , udostêpnionego równie¿ przez miniPortal (Formularz do komunikacji) https://miniportal.uzp.gov.pl/, oraz za po¶rednictwem poczty elektronicznej: administracja@muzeum.limanowa.pl 2. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 z pó¼n. zm.)3. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 1 adres e-mail. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).4. Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe i przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostepniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. 5. Ofertê, oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.6. Osoby uprawnione do komunikowania siê z Wykonawcami:Arkadiusz Urbaniec, tel. 18 337 20 42, e-mail: administracja@muzeum.limanowa.pl7. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). 9. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 10. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej, przy czym za datê przekazania oferty i o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.11. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania. 12. Postêpowanie odbywa siê w jêzyku polskim, w zwi±zku z czym oferta oraz wszelkie pisma, dokumenty, o¶wiadczenia sk³adane w trakcie postêpowania miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami musz± byæ sporz±dzone w jêzyku polskim. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Regionalne Ziemi Limanowskiej z siedzib± przy ul. Józefa Marka 13, 34-600 Limanowa• z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta Limanowa mo¿na skontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@miasto.limanowa.pl • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO• posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku niniejszego postêpowania, zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp, ani nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u z postêpowania o udzielenia zamówienia publicznego i za³±czników do protoko³u;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia mo¿liwo¶ci korzystania za ¶rodków ochrony prawnej; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 287959,20 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Prace przy odtworzeniu historycznej werandy bêd± polega³y na rekonstrukcji dawnego elementu architektonicznego o pow. 49,56 m2, przylegaj±cego do wschodniej ¶ciany dworu Marsów. W tym celu zostan± m.in. wykonane prace ziemne, izolacyjne, betonowe fundamenty. Konstrukcja werandy zostanie oparta na drewnianych s³upach osadzanych w pod³o¿u betonowym. Poszycie dachu powstanie z p³yt OSB, zostan± wykonane o³acenia i pokrycie membran± dachow± natomiast pokrycie dachu bêdzie stanowiæ dachówka marsylska ceramiczna o historycznej formie (50,09 m2). Konstrukcja zostanie wykonana z drewna klejonego, a ¶cianki drewniane zostan± obite jednostronnie p³ytami OSB. Ponadto weranda zostanie wyposa¿ona w stolarkê drzwiow± i okienn± szklon± fabrycznie. Posadzka wewn±trz werandy zostanie wykonana z p³yt kamiennych – ciêtych z piaskowca popielatego – o formacie p³yt 40x100 cm (49,56 m2) wraz z coko³ami. Wszystkie prace musz± zostaæ wykonane zgodnie z projektem budowalnym i pozwoleniem konserwatora zabytków.2. Roboty budowlane bêd± wykonywane na obiekcie czynnym, w którym przebywaæ mog± pracownicy oraz inne osoby, dlatego Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia prac w sposób nie koliduj±cy z prac± i funkcjonowaniem Muzeum tj. w szczególno¶ci w taki sposób, aby nie zak³ócaæ /dezorganizowaæ /ograniczaæ/ wstrzymywaæ funkcjonowania Muzeum. Zamawiaj±cy ma prawo do wstrzymania Wykonawcy prac na czas organizacji imprez, z tytu³u czego Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y roszczenia o zap³atê, a Wykonawca na okres wstrzymania prac zobowi±zany jest zabezpieczyæ teren robót, aby nie stwarza³ on zagro¿enia (potencjalnego jak i realnego) dla u¿ytkowników, go¶ci i innych osób przebywaj±cych w budynku i w jego otoczeniu

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ustala siê nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:- cena ofertowa brutto – znaczenie: 60 pkt- okres gwarancji jako¶ci w pe³nych miesi±cach (nie mniej ni¿ 36 miesiêcy i nie wiêcej ni¿ 60 miesiêcy) – znaczenie 40 pkt, przy czym: 36 miesiêcy: 0 pkt, 60 miesiêcy: 40 pktKC = CN/COB x 60 + (TOB – 36)/24 x 40Gdzie:KC - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy CN - najni¿sza zaoferowana cena w PLN, spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu COB - cena w PLN zaoferowana w ofercie badanej 2. Minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiaj±cego wynosi 36 miesiêcy. Zamawiaj±cy dokona oceny tego kryterium w zakresie od 36 do 60 miesiêcy. Zaoferowany przez wykonawcê okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo punktowany. Zamawiaj±cy przyzna maksymaln± ilo¶æ punktów wykonawcy, który zaoferuje co najmniej 60 miesiêcy. Wykonawca, który zaoferuje 36 miesiêcy gwarancji otrzyma 0 punktów za to kryterium. W przypadku, je¿eli Wykonawca nie poda w Formularzu oferty d³ugo¶ci okresu gwarancji, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca oferuje minimalny wymagany okres gwarancji.3. Maksymalna ³±czna liczba punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca wynosi – 100 pkt.4. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz±, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± wszyscy Wykonawcy, którzy: 1) Spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotycz±ce:a) zdolno¶æ wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie;b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 100 000,00 z³ (s³ownie z³otych: sto tysiêcy 00/100) oraz - posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 100 000,00 z³ (s³ownie z³otych: sto tysiêcy 00/100);d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:- dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia w szczególno¶ci kierowania robotami budowlanymi,w tym przynajmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej - kierownik budowy, która bêdzie kierowa³a robotami i ma co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalno¶ci.Wymóg posiadania 3-letniego do¶wiadczenia dla osób, które bêd± wykonywaæ zamówienie, weryfikowany bêdzie na etapie oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w stosunku do Wykonawcy, który z³o¿y³ ofertê najkorzystniejsz±. Wykonawca bêdzie zobowi±zany podaæ ten okres w miesi±cach wraz z informacj± o nazwach zrealizowanych projektów/inwestycji, terminach realizacji oraz pe³nionej funkcji. Okresy zrealizowanych projektów/inwestycji, które na siebie nachodz± nie podlegaj± sumowaniu. 2) Nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, zostanie wezwany do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp:1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;2) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 z pó¿n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 7 do SWZ;3) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. tj. o braku prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, albo o¶wiadczenia, ¿e Wykonawca przed terminem sk³adania ofert dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub ¿e zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³aty tych nale¿no¶ci. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 8 do SWZ;4) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. tj. o braku zaanga¿owania Wykonawcy lub podmiotu , który nale¿y z wykonawc± do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 z pó¿n. zm.), które spowodowa³oby zak³ócenie konkurencji lub ¿e spowodowane tym zak³ócenie konkurencji zosta³o wyeliminowane w inny sposób ni¿ przez wykluczenie wykonawcy z udzia³u w postepowaniu o udzielenia zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 9 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, zostanie wezwany do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp:1) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;2) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, wraz z potwierdzeniem, ¿e sk³adka za polisê zosta³a op³acona;3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami Wzór wykazu stanowi Za³±cznik Nr 10 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nienie przez oferowane roboty budowalne wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ: 1) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 5 do SWZ) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym2) pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, 3) zobowi±zanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów (je¿eli dotyczy) wraz z o¶wiadczeniem podmiotu potwierdzaj±cym brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wzór zobowi±zania stanowi Za³±cznik Nr 6 do SWZ) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie:1) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania;2) zobowi±zani s± ustanowiæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; 3) pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê pisemn±; fakt ustanowienia Pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów;4) pe³nomocnictwo sk³ada siê w oryginale lub kopi po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em;5) je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (konsorcjum) zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy za¿±daæ przedstawienia w okre¶lonym terminie umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy oraz mo¿liwo¶ci zmiany zawartej umowy zawarte zosta³y w Za³±czniku Nr 11 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-23 12:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-23 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-21

2021-03-05 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.