eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm Śląski › Budowa Sali gimnastycznej przy SP1 w Chełmie Śląskim przy ul. Karłowicza 21 na działce nr 1149/32, 1059/32



Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa Sali gimnastycznej przy SP1 w Chełmie Śląskim przy ul. Karłowicza 21 na działce nr 1149/32, 1059/32

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHEŁM ŚLĄSKI

1.2.) Oddział zamawiającego: UG Chełm Śląski

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258747

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Stanisława Konarskiego 2

1.4.2.) Miejscowość: Chełm Śląski

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-403

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.4.7.) Numer telefonu: 32/2257504

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmsl.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmsl.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013574

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00563184

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej

Przed zmianą:
Rozdział XIV SWZ
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://edu.ezamowienia.gov.pl
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
3.1. w sprawach proceduralnych : Ewa Rzepka-Kulik; e-mail: przetargi@chelmsl.pl nr tel. 032 225 75 03 wewn. 35,
3.2. w sprawach merytorycznych i technicznych dot. opisu przedmiotu zamówienia: Henryk Misterek; e-mail: misterek@chelmsl.pl, nr
tel. 032 225 75 03 wewn. 46.
10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” .
13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

Po zmianie:
Rozdział XIV SWZ
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://edu.ezamowienia.gov.pl
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
3.1. w sprawach proceduralnych : Ewa Rzepka-Kulik; e-mail: przetargi@chelmsl.pl nr tel. 032 225 75 03 wewn. 35,
3.2. w sprawach merytorycznych i technicznych dot. opisu przedmiotu zamówienia: Ewa Rzepka-Kulik; e-mail: przetargi@chelmsl.pl, nr
tel. 032 225 75 03 wewn. 35.
10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” .
13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Rozdział VIII SWZ
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym : Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów : Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: w postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia przynajmniej jeden z wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej , to jest: wykonawca spełni udział w postępowaniu, jeżeli wykaże się:
2.4.1. doświadczeniem – jeżeli wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje każdą z poniżej wymienionych robót:
2.4.1.1. co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 700m2 oraz o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto,
2.4.1.2. co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót brukarskich (np. budowy zjazdów, chodnika, parkingu, drogi, ścieżki rowerowej, ciągu pieszo-rowerowego, drogi dla pieszych lub rowerów, itp.) przy użyciu kostki brukowej kamiennej lub betonowej o wartości robót nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto
Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki ten spełnia przynajmniej jeden z wykonawców na podstawie jednego zamówienia. Wykonawca samodzielnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi wykazać, że warunek ten spełnia na podstawie jednego zamówienia,
2.4.2. dysponowaniem następującymi osobami na etapie realizacji zamówienia:
2.4.2.1. kierownikiem budowy z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej,
2.4.2.2. mistrzem budowy koordynującym roboty wszystkich branż na budowie – Zamawiający żąda aby mistrz budowy lub jeden z jego zastępców byli obecni nieprzerwanie na terenie budowy w trakcie prowadzenia robót; mistrz budowy i jego zastępcy uzgadniają roboty z inspektorem nadzoru inwestorskiego i z kierownikiem budowy,
2.4.2.3. Dwoma zastępcami mistrza budowy;
2.4.2.4. Kierownikami robót budowlanych z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
2.4.2.4.1. elektrycznej,
2.4.2.4.2. sanitarnej,
2.4.2.4.3. drogowej.
2.4.2.5. Specjalistą do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu zawodowym.
Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia przynajmniej jeden wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.
2.4.3. dysponowaniem urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia gwarantującym rzetelne i sprawne wykonanie robót budowlanych w tym minimum:
2.4.3.1. Koparka kołowa lub gąsienicowa o mocy min. 100kW,
2.4.3.2. Ładowarka kołowa lub gąsienicowa o mocy min. 55kW,
2.4.3.3. Żuraw samojezdny o udźwigu min. 50 ton lub żuraw wieżowy,
2.4.3.4. Walec wibracyjny o mocy minimum 20kW,
2.4.3.5. 1 ciężarówka lub ciągnik siodłowy o mocy min 400kM z naczepą typu wywrotka o ładowności min 20 ton,
2.4.3.6. 1 ciężarówka lub ciągnik siodłowy o mocy min 400kM z naczepą z żurawiem/dźwigiem o ładowności min 20 ton,
2.4.3.7. Zamiatarka uliczna – dopuszcza się zamiatarkę doczepianą.
Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia przynajmniej jeden wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.
3. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

Po zmianie:
Rozdział VIII SWZ
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym : Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów : Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: w postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia przynajmniej jeden z wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej , to jest: wykonawca spełni udział w postępowaniu, jeżeli wykaże się:
2.4.1. doświadczeniem – jeżeli wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje każdą z poniżej wymienionych robót:
2.4.1.1. co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 700m2 oraz o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto,
2.4.1.2. co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót brukarskich (np. budowy zjazdów, chodnika, parkingu, drogi, ścieżki rowerowej, ciągu pieszo-rowerowego, drogi dla pieszych lub rowerów, itp.) przy użyciu kostki brukowej kamiennej lub betonowej o wartości robót nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto
Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki ten spełnia przynajmniej jeden z wykonawców na podstawie jednego zamówienia. Wykonawca samodzielnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi wykazać, że warunek ten spełnia na podstawie jednego zamówienia,
2.4.2. dysponowaniem następującymi osobami na etapie realizacji zamówienia:
2.4.2.1. kierownikiem budowy z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej,
2.4.2.2. mistrzem budowy koordynującym roboty wszystkich branż na budowie – Zamawiający żąda aby mistrz budowy lub jeden z jego zastępców byli obecni nieprzerwanie na terenie budowy w trakcie prowadzenia robót; mistrz budowy i jego zastępcy uzgadniają roboty z inspektorem nadzoru inwestorskiego i z kierownikiem budowy,
2.4.2.3. Dwoma zastępcami mistrza budowy;
2.4.2.4. Kierownikami robót budowlanych z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
2.4.2.4.1. elektrycznej,
2.4.2.4.2. sanitarnej,
2.4.2.4.3. drogowej.
2.4.2.5. Specjalistą do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu zawodowym.
Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia przynajmniej jeden wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.
2.4.3. dysponowaniem urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia gwarantującym rzetelne i sprawne wykonanie robót budowlanych w tym minimum:
2.4.3.1. Koparka kołowa lub gąsienicowa o mocy min. 100kW,
2.4.3.2. Ładowarka kołowa lub gąsienicowa o mocy min. 55kW,
2.4.3.3. Żuraw samojezdny o udźwigu min. 50 ton lub żuraw wieżowy,
2.4.3.4. Walec wibracyjny o mocy minimum 20kW,
2.4.3.5. 1 ciężarówka lub ciągnik siodłowy o mocy min 400kM z naczepą typu wywrotka o ładowności min 20 ton,
2.4.3.6. 1 ciężarówka lub ciągnik siodłowy o mocy min 360kM z naczepą z żurawiem/dźwigiem o ładowności min 20 ton,
2.4.3.7. Zamiatarka uliczna – dopuszcza się zamiatarkę doczepianą.
Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia przynajmniej jeden wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.
3. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
Rozdział XVII SWZ
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 120 000,00zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych).
2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 97 ust. 5 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 15.01.2024 r. do godz. 10:00.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. w pieniądzu,
3.2. w gwarancjach bankowych,
3.3. w gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego:
Pekao S.A. Oddział w Imielin
nr rachunku: 29 1240 4227 1111 0000 4847 4168
z adnotacją:
Wadium – nr sprawy: 271.18.1.2023 „Budowa Sali gimnastycznej przy SP1 w Chełmie Śląskim przy ul. Karłowicza 21 na działce nr 1149/32, 1059/32”
Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 ustawy PZP Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do wystawienia dokumentu gwarancji lub poręczenia. Wykonawca przekazuje dokument wadium poprzez dołączenie go do oferty.

Po zmianie:
Rozdział XVII SWZ
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 120 000,00zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych).
2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 97 ust. 5 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 22.01.2024 r. do godz. 10:00.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. w pieniądzu,
3.2. w gwarancjach bankowych,
3.3. w gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego:
Pekao S.A. Oddział w Imielin
nr rachunku: 29 1240 4227 1111 0000 4847 4168
z adnotacją:
Wadium – nr sprawy: 271.18.1.2023 „Budowa Sali gimnastycznej przy SP1 w Chełmie Śląskim przy ul. Karłowicza 21 na działce nr 1149/32, 1059/32”
Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 ustawy PZP Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do wystawienia dokumentu gwarancji lub poręczenia. Wykonawca przekazuje dokument wadium poprzez dołączenie go do oferty.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-01-15 10:00

Po zmianie:
2024-01-22 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-01-15 10:15

Po zmianie:
2024-01-22 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-02-13

Po zmianie:
2024-02-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.