eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › "Kompleksowe świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych i szkoleniowych na potrzeby realizacji dwóch trzydniowych szkoleń z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie (...)



Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
“Kompleksowe świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych
i szkoleniowych na potrzeby realizacji dwóch trzydniowych szkoleń
z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze

1.3.) Oddział zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081048430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 36

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 68 32 31 880

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rops.lubuskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://polityka-spoleczna.lubuskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

“Kompleksowe świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych
i szkoleniowych na potrzeby realizacji dwóch trzydniowych szkoleń
z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68aff77b-c3db-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059022/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 “Kompleksowe świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych i szkoleniowych na potrzeby realizacji dwóch trzydniowych szkoleń z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138912

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROPS.VI.45.2.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest:
Kompleksowe świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych
i szkoleniowych na potrzeby realizacji dwóch trzydniowych szkoleń
z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie (każdy blok tematyczny
po 24 godziny dydaktyczne) metodą interaktywną (warsztatową, ćwiczeniową lub seminaryjną) dla 40 uczestników (2 grupy po 20 osób) z województwa lubuskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Przedmiot zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W załączniku nr 1 do SWZ w ostatnim akapicie pkt 11 jest zapis: „Obiekt zostanie ustalony z Wykonawcą, z którym będzie zawarta umowa przed jej zawarciem.
Do obiektu musi być zapewniony dogodny dojazd komunikacją publiczną
(najbliższy funkcjonujący przystanek komunikacji publicznej w odległości nie większej niż 1 km od miejsca realizacji szkolenia)”.
W załączniku nr 2 do SWZ w pkt 1 jest zapis: „Oferujemy wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia na kwotę:”, w ostatniej pozycji w tabeli jest zapis: „Miejsce szkolenia (nazwa i adres hotelu)”, gdzie Wykonawca wskazuje obiekt w którym mają zostać przeprowadzone szkolenia.
Oba przywołane postanowienia są ze sobą sprzeczne. W konsekwencji Zamawiający nie może obecnie jednoznacznie stwierdzić kiedy miałoby dojść do uzgodnienia Obiektu, a także czy jest możliwość zmiany obiektu wskazanego w Ofercie, tuż przed zawarciem umowy. W przypadku dopuszczenia takiej możliwości, mogłoby to prowadzić do nieuzasadnionej zmiany oferty po jej złożeniu. Niedopuszczenie takiej możliwości powodowałoby jednak zbędność poszczególnych zapisów OPZ. Z tego też względu zachodzi konieczność unieważnienia postępowania. Pozwoli to potencjalnym wykonawcom na równy i konkurencyjny udział w przyszłym postępowaniu, o którym zostaną zawiadomieni na podstawie art. 262 Pzp.
Mając na względzie powyższe, unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych jest w opinii Zamawiającego zasadne.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78800

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.