Ogłoszenie z dnia 2021-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00012904/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-03
- 2021/BZP 00012904/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-03 (po zmianach)
- 2021/BZP 00026064/01 - Wynik z dnia 2021-03-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00013295 z dnia 2021-03-04 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Obsługa portierni budynku Centrum Edukacyjno-Kongresowego Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: IA1/U/21/3/TB.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.4.2.) Miejscowość: Gliwice
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 32/237-13-34, 237-13-35
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia Publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013295
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00012904/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień zawartej umowy:1) zmiany strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów,2) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:a) wystąpienia zdarzeń siły wyższej – o czas trwania przeszkody; w rozumieniu niniejszej umowy „siła wyższa” jest to zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne wobec stron i niemożliwe do zapobieżenia, którego nie udało się uniknąć nawet w wypadku maksymalnej staranności stron; strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu; obie strony będą zwolnione od odpowiedzialności za nie wykonanie umowy w takim zakresie, w jakim nastąpiło to na skutek zdarzeń siły wyższej,b) wystąpienia okol. leżących po stronie Zam. lub niezawinionych przez Wykonawcę, uniemożliwiających rozpoczęcie, realizację w terminie lub kontynuowanie realizacji przedmiotu umowy, 3) zmiany w kolejności i terminach płatności, w przypadku zmiany terminu lub sposobu realizacji zamówienia,4) zmiany sposobu wykonywania umowy:a) spowodowanych siłą wyższą w rozumieniu pkt 1 ppkt 2) lit. a), uniemożliwiającą wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami,b) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy,c) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa miejscowego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,d) zasad gromadzenia i wys. wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca w sposób wyczerpujący udowodni Zam. ww. wpływ.4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian wysokości wynagr. należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, tj. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany tego wynagrodzenia w okolicznościach, o których mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu, z uwzgl. poniższych zasad:a) Waloryzacji można dokonać każdorazowo po wejściu w życie i rozpoczęciu obowiązywania zmian przepisów dot. okoliczności wskazanych w ww. ust. 5 lit. a)-d).b) Waloryzacji można dokonać jeżeli zmiany dot. okoliczności wskazanych w ww. ust. 5 lit. a)-d) spowodują wzrost/obniżenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy o min. 40% w stosunku do wyn. ustalonego na dzień złożenia oferty oraz zmiany te będą miały wpływ na koszty wyk. zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca w sposób wyczerpujący udowodni Zamawiającemu ww. wpływ, w szczeg. poprzez złożenie dowodów, w tym doku. zaw. m. in. wyliczenia potwierdz. podst. do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o których mowa powyżej.c) Zam. dopuszcza maks. 10% zmianę wynagr. , o którym mowa w §2 ust. 1.7. Post. zawarte w pow. ust. 5 i 6 nabierają mocy obowiązującej w przyp. skorzystania przez Zam. z prawa opcji przewidz. w umowie i wydł. terminu wyk. umowy na okres przekr. 12 m-cy.
Po zmianie:
1. Na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień zawartej umowy:1) zmiany strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów,2) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:a) wystąpienia zdarzeń siły wyższej – o czas trwania przeszkody; w rozumieniu niniejszej umowy „siła wyższa” jest to zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne wobec stron i niemożliwe do zapobieżenia, którego nie udało się uniknąć nawet w wypadku maksymalnej staranności stron; strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu; obie strony będą zwolnione od odpowiedzialności za nie wykonanie umowy w takim zakresie, w jakim nastąpiło to na skutek zdarzeń siły wyższej,b) wystąpienia okol. leżących po stronie Zam. lub niezawinionych przez Wykonawcę, uniemożliwiających rozpoczęcie, realizację w terminie lub kontynuowanie realizacji przedmiotu umowy, 3) zmiany w kolejności i terminach płatności, w przypadku zmiany terminu lub sposobu realizacji zamówienia,4) zmiany sposobu wykonywania umowy:a) spowodowanych siłą wyższą w rozumieniu pkt 1 ppkt 2) lit. a), uniemożliwiającą wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami,b) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy,c) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa miejscowego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,d) zasad gromadzenia i wys. wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca w sposób wyczerpujący udowodni Zam. ww. wpływ.4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian wysokości wynagr. należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, tj. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany tego wynagrodzenia w okolicznościach, o których mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu, z uwzgl. poniższych zasad:a) Waloryzacji można dokonać każdorazowo po wejściu w życie i rozpoczęciu obowiązywania zmian przepisów dot. okoliczności wskazanych w ww. ust. 5 lit. a)-d).b) Waloryzacji można dokonać jeżeli zmiany dot. okoliczności wskazanych w ww. ust. 5 lit. a)-d) spowodują wzrost/obniżenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy o min. 40% w stosunku do wyn. ustalonego na dzień złożenia oferty oraz zmiany te będą miały wpływ na koszty wyk. zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca w sposób wyczerpujący udowodni Zamawiającemu ww. wpływ, w szczeg. poprzez złożenie dowodów, w tym doku. zaw. m. in. wyliczenia potwierdz. podst. do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o których mowa powyżej.c) Zam. dopuszcza maks. 10% zmianę wynagrodzenia.7. Post. zawarte w pow. ust. 5 i 6 nabierają mocy obowiązującej w przyp. skorzystania przez Zam. z prawa opcji przewidz. w umowie i wydł. terminu wyk. umowy na okres przekr. 12 m-cy.
2021-03-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne (2)"
- ZP/G/27/24Dost. odczynników chem.i materiał.filtr. w okresie od 14.06.2024 - 30.06.2025 r. do Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach oraz w Skawinie, Poznaniu i Legnicy
- Sukcesywne dostawy nabiału i tłuszczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- 62-P-24 Cytostatyki
- 2024 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- 4WOG-1200.2712.30.2024 Roboty budowlane - 3 części: 1. Wymiana uszkodzonego kabla i tymczasowe podłączenie kontenerów mieszkalnych 2. Naprawa instalacji odgromowej 3. Naprawa systemu wentylacji
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.