Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00455493/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Realizacja działań związanych z ochroną żubra w Nadleśnictwie Kobiór -
"II Tura -Dostawa karmy dla żubrów w 2022 roku"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Panstwa Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" - Nadleśnictwo Kobiór
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Kobiór
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 141
1.5.2.) Miejscowość: Piasek
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-211
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 322188181
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobior@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobior.katowice.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja działań związanych z ochroną żubra w Nadleśnictwie Kobiór -"II Tura -Dostawa karmy dla żubrów w 2022 roku"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcfa17e4-6aa5-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00041666/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup pasz – buraki, otręby, pasze specjalistyczne, pszenica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Kompleksowa ochrona żubra w Polsce2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455493/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZE.270.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 32300 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Karma specjalistyczna – granulat, 3 tony, workowana1. Wymagania dla karmy specjalistycznej, granulowanej: przeznaczona dla roślinożerców przeżuwających, posiadająca w składzie surowcowym: min. zboża, otręby zbożowe, len, siano łąkowe(susz), lepiszcze np. melasa, skład. mineralne i witaminowe. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu certyfikat badania karmy specjalistycznej w odniesieniu do każdej partii dostarczonej karmy, wystawiony przez jej producenta, potwierdzający zgodność dostarczonej karmy z normami właściwymi dla tego rodzaju produktu oraz wymogami Zamawiającego, o których mowa w zdaniu poprzedzającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 7650 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Owies paszowy - 10 ton, luzemOferowane ziarno powinno być ze zbioru z 2022 roku w stanie naturalnym, nie przetworzonym, nie przerośnięte, nadające się do bezpośredniego skarmiania lub przeznaczone do dalszego składowania i magazynowania. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wynik badania ziarna w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej na obecność bakterii Salmonella, w odniesieniu do każdej partii dostarczanego zboża.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03211600-9 - Owies
4.5.5.) Wartość części: 13000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jęczmień paszowy - 8 ton, luzemOferowane ziarno, o którym mowa w pkt 1a) ppkt 2-3 powinno być ze zbioru z 2022 roku w stanie naturalnym, nie przetworzonym, nie przerośnięte, nadające się do bezpośredniego skarmiania lub przeznaczone do dalszego składowania i magazynowania. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wynik badania ziarna w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej na obecność bakterii Salmonella, w odniesieniu do każdej partii dostarczanego zboża.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03211400-7 - Jęczmień
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sól paszowa z mikroelementami- 0,3 tony w kostkachobejmuje dostawę soli sprasowanej w kostkach o wadze ca 10 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 14410000-8 - Sól kamienna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14410000-8 - Sól kamienna
4.5.5.) Wartość części: 450 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8160 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8160 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8160 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zofia Połczyńska Wytwórnia Pasz "Morawski"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581691102
7.3.4) Miejscowość: Żurawia 19
7.3.5) Kod pocztowy: 89-240
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zofia Połczyńska Wytwórnia Pasz "Morawski"
jakie przetargi wygrała firma
Zofia Połczyńska Wytwórnia Pasz "Morawski"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8160 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Palka Tomasz Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowe PALKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6461629650
7.3.3) Ulica: Lipowa 154
7.3.4) Miejscowość: Lędziny
7.3.5) Kod pocztowy: 43-144
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: palka Tomasz Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowe PALKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6461629650
7.3.3) Ulica: Lipowa
7.3.4) Miejscowość: Lędziny
7.3.5) Kod pocztowy: 43-144
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ PALKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ PALKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-28PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Program czynnej ochrony populacji żubra Bison bonasus na gruntach będących w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe - koszty wyłożonej karmy dla żubrów w 2024 roku
- Sukcesywne dostawy paszy hodowlanej i bytowej dla zwierząt laboratoryjnych o podwyższonym standardzie higienicznym hodowanych za barierą sanitarną (SPF).
więcej: Produkty rolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.