eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usług administracyjnych - obsługa Biura podawczego w budynku Oddziału GDDKiA w Poznaniu przy ul. Siemiradzkiego 5a



Ogłoszenie z dnia 2022-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług administracyjnych - obsługa Biura podawczego w budynku Oddziału GDDKiA w Poznaniu przy ul. Siemiradzkiego 5a

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Siemiradzkiego 5a

1.4.2.) Miejscowość: Poznań

1.4.3.) Kod pocztowy: 60-763

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.poznan@gddkia.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012984

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-11

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00339743/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 100 000,00 zł.
Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem z okresu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym terminie, w wykonaniu co najmniej dwóch zadań polegających na prowadzeniu Biura Podawczego (lub inaczej nazwanych usług polegających na obsłudze korespondencji).
- minimalny zakres zadań: ewidencja korespondencji przychodzącej, wysyłka korespondencji wychodzącej, obsługa programu EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją)
b) Osób:
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia i które spełniają wymagania:
• Pracownik Biura Podawczego (min. 2 osoby)
- Doświadczenie w pracy biurowej min. 12 m-cy;
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (weryfikacja na podstawie oświadczenia własnego Pracownika).

Po zmianie:
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 100 000,00 zł.
Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem z okresu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym terminie, w wykonaniu co najmniej dwóch zadań trwających minimum po 6 m-cy każdy o wartości min.50 000,00 zł brutto każde polegających na prowadzeniu Biura Podawczego (lub inaczej nazwanych usług polegających na obsłudze korespondencji).
- minimalny zakres zadań: ewidencja korespondencji przychodzącej, wysyłka korespondencji wychodzącej, obsługa programu EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją)
b) Osób:
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia i które spełniają wymagania:
• Pracownik Biura Podawczego (min. 2 osoby)
- Doświadczenie w pracy biurowej min. 12 m-cy;
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (weryfikacja na podstawie oświadczenia własnego Pracownika).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-01-13 10:00

Po zmianie:
2022-01-18 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-01-13 12:00

Po zmianie:
2022-01-18 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-02-11

Po zmianie:
2022-02-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.