eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwa³a › Przebudowa drogi gminnej w Woli Zg³obieñskiej i Zg³obniu



Og³oszenie z dnia 2022-01-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w Woli Zg³obieñskiej i Zg³obniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Boguchwa³a

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Boguchwa³a

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@boguchwala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bip.boguchwala.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w Woli Zg³obieñskiej i Zg³obniu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5ad86407-7230-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00012951

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00007418/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Przebudowa drogi gminnej w Woli Zg³obieñskiej i w Zg³obniu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Poddzia³anie 19.2 „Wsparcie na wdra¿anie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez spo³eczno¶æ” objêtego PROW na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/, www.bip.boguchwala.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://epuap.gov.pl/wps/portal; poczta elektroniczna

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê: drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), przez portal ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz przy u¿yciu poczty elektronicznej (um@boguchwala.pl, m.kotula@um.boguchwala.pl,) na zasadach okre¶lonych poni¿ej.
1.Osobami uprawnionymi przez Zamawiaj±cego do kontaktu z Wykonawcami s±: Monika Kotula – wyja¶nienia w sprawie procedury przetargowej w godzinach: poniedzia³ek – pi±tek 900-1500: tel. 17 87 55 220 e-mail: m.kotula@um.boguchwala.pl,
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do „Formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz w warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia pu-blicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê, korzystaj±c z miniPortalu, przestrzegaæ postano-wieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych „Formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty” oraz do „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e przedmiotowe postêpowanie mo¿na wyszukaæ na „Li¶cie wszystkich postêpowañ” w miniPortaIu, klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki „Postepowania". Jest ono dostêpne równie na stronie internetowej Zamawiaj±cego.
8.Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych
przetwarzanych w ramach postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie
podstawowym o numerze referencyjnym: RIZ.271.1.2022 jest Zamawiaj±cy, tj. Gmina Boguchwa³a z
siedzib± przy ul. Suszyckich 33, 36-040Boguchwa³a -reprezentowana przez Burmistrza Boguchwa³y –
dalej Administrator lub Gmina. 2.Je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych w zwi±zku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a
tak¿e przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ siê z
InspektoremOchro-ny Danych Osobowych w Gminie za pomoc± adresu: iod@boguchwala.pl 3.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na
Gminie w zwi±zku z udzieleniem zamówienia publicznego w wybranym przez Gminê trybie
postêpowania tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO 4.W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach
o których mowa w pkt 3odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ: 4.1. osoby lub podmioty,
którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27
sierpnia 2009r. o finansach publicznych [Dz.U. z2019 roku, poz. 869 z pó¼n. zm.]oraz ustawy z dnia
11wrze¶nia2019 roku –Prawo Zamówieñ Publicznych [Dz.U. z 2019 roku, poz. 2019 z pó¼n. zm.] –
dalej PZP. 4.2.inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gmin±
Boguchwa³a przetwarzaj± dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Boguchwa³a. 5.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane,zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4
lata,okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres w zakresie
wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa, tj. przepisy ustawy z
dnia14lipca1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej
ustawy.6.Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana
dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania okre¶lonych
danych wynikaj± z ustawy PZP; 7. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych
przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±-ce uprawnienia: 7.1. prawo dostêpu dodanych osobowych, w tym
prawo do uzyskania kopii tych danych; 7.2. prawo do ¿±dania sprostowania(poprawiania) danych
osobowych – w przypadku gdy dane s± nieprawid³owe lub niekompletne; 7.3.prawo do ¿±dania
ograniczenia przetwarzania danychosobowych9. Nie przys³uguje Pani/Panu: 8.1. w zwi±zku z art. 17
ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;8.2. prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych,gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz punkt wy¿ej - RODO (obowi±zek informacyjny)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIZ.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Projekt zak³ada wykonanie przebudowy gruntowo ¿wirowej nawierzchni drogi gminnej na ³±cznej d³ugo¶ci 329.12mb. Przedmiotowa przebudowa sk³ada siê z dwóch odcinków , 132.64mb i 196.48mb Przebudowa bêdzie obejmowa³a wykonanie nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszyw ³amanych. Po stronie prawej zaprojektowano ¶ciek z korytek betonowych stanowi±cych kontynuacje istniej±cego odwodnienia drogi.
Szeroko¶æ poszczególnych elementów wynosi: - droga gminna 3.0m.
Niweleta projektowanej ulicy dopasowana jest do istniej±cej rze¼by terenu. Projektowana inwestycja nie bêdzie nowym elementem w krajobrazie który zmienia jego dotychczasow± strukturê. Wp³yw na otaczaj±cy krajobraz nowopowsta³ego obiektu bêdzie niewielki ze wzglêdu na dopasowanie siê niwelety do istniej±cego terenu. W obrêbie przedmiotowej inwestycji zaprojektowano dowi±zanie siê do istniej±cego terenu za pomoc± skarp 1:1.5 lub 1:1.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy PRZEWIDUJE udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP do wysoko¶ci 96 500 z³.
1. Okre¶lenie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ podobnych polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w zakresie wykonywania robót ziemnych, wykonywaniu na-wierzchni drogowej, wykonywaniu robót drogowych wykoñczeniowych.
2.Zakres robót budowlanych:
Zamówienia te bêd± dotyczyæ przedmiotu zamówienia i polegaæ bêd± na powtórzeniu podobnych robót budowanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w szczególno¶ci:
2.1. Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe, rozbiórka elementów dróg
2.2. roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnie drogowe
2.3. roboty wykoñczeniowe: plantowanie, umocnienie skarp i ¶cieków, u³o¿enia odwodnienia liniowego.
3. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP:
Warunkiem udzielenia zamówienia bêdzie zarezerwowanie ¶rodków na ten cel w bud¿ecie Gminy Boguchwa³a. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone prze-prowadzeniem negocjacji, których przedmiotem bêdzie cena oraz warunki realizacji zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: d³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który spe³nia warunki, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj.
1) posiada do¶wiadczenie zawodowe rozumiane jako nale¿yte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) polegaj±ce na wykonaniu co najmniej 2 robót zwi±zanych z budow±, przebudow± lub rozbudow± dróg obejmuj±cych wykonanie nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszyw ³amanych o d³ugo¶ci odcinka min. 300 m ka¿da.
2) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj.
- osob± zdoln± do przyjêcia obowi±zków kierownika robót, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w bran¿y drogowej lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa wraz z aktualnym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa i decyzjê o wpisie do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3. lit a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo Budowlane.
Jednocze¶nie zamawiaj±cy zaznacza, i¿ zgodnie z art. 12a - ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych.
Przez uprawnienia budowlane nale¿y rozumieæ uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane, przepisach wykonawczych do ustawy Prawo budowlane, a tak¿e odpowiadaj±ce im, uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych, przepisów prawa oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie Rozdziale VIII SWZ, na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót budowanych
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z dok³adnym wskazaniem d³ugo¶ci odcinka w ramach ka¿dej z inwestycji oraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
2. Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, do kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicz-nego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami
Wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.Tre¶æ oferty stanowi wype³niony Formularz ofertowy – wg za³±cznika nr 1 do SWZ.
2. Wraz z ofert± musz± zostaæ z³o¿one:
2.1. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania – za³±cznik nr 2 do SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców).
2.2. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – je¿eli dotyczy
2.3. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty – je¿eli dotyczy
2.4. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci: 2 000 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych, 00/100).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w po-stêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, wype³niony druk o¶wiadczenia, wg Za³±cznika Nr 2 do SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadkach, o których mowa a art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie (zawarte w Formularzu ofertowym – Za³±cznik nr 1 do SWZ) z którego wynika, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni wykonawcy.
5. Wspólnicy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, okre¶lon± w art. 366 Kodeksu Cywilnego.
6. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
7. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta zosta³a wybrana Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Okre¶lone we wzorze umowy - Za³±cznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-27 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: miniportal Wykonawca sk³ada ofertê za po¶drednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-27 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-25

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena oferty brutto

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.