eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › sukcesywna usługa cateringowa w zakresie dostawy dziennych zestawów posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola 89 przy ul. Dożynkowej 38 w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00012950 z dnia 2021-03-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
sukcesywna usługa cateringowa w zakresie dostawy dziennych zestawów posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola 89 przy ul. Dożynkowej 38 w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 4 IM.ORLĄT LWOWSKICH W LUBLINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSO nr 4

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430525445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Tumidajskiego 6A

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-247

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 817477003

1.5.8.) Numer faksu: 817477003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zso4@zso4.lublin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zso4.lublin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://biuletyn.lublin.eu/zso4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

sukcesywna usługa cateringowa w zakresie dostawy dziennych zestawów posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola 89 przy ul. Dożynkowej 38 w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c87edaf4-7149-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012950

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008304/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 skcesywna usługa cateringowa dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Nr 89 w Lublinie do 31.08.2021

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008312/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy dziennych zestawów posiłków (śniadanie, obiad dwudaniowy, podwieczorek z napojami do posiłków) dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Nr 89 przy ul. Dożynkowej 38 w Lublinie wchodzącego w skład ZSO n4 im. Orląt Lwowskich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu została złożona 1 oferta, która nie spełniła warunku art. 226 ust 1 pkt 6 ustawy PZP. W związku z powyższym wypełniła się przesłanka wynikająca z artykułu 255 pkt 2 ustawy PZP, tj. unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

2021-03-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.