Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00428770/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00455126/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-23
- 2022/BZP 00467288/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Biblioteki Miejskiej w Raciążu oraz remont pomieszczeń przeznaczonych na pracownie tematyczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO RACIĄŻ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377853
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Adama Mickiewicza 17
1.5.2.) Miejscowość: Raciąż
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236834850
1.5.8.) Numer faksu: 236791865
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miastoraciaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastoraciaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/raciaz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Biblioteki Miejskiej w Raciążu oraz remont pomieszczeń przeznaczonych na pracownie tematyczne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75eb6ea3-5f4c-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008923/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont wnętrza Biblioteki Miejskiej w Raciążu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wzrost potencjału kulturalnego regionu poprzez rozwój infrastruktury kulturalnej w Gminie Miasto Raciąż” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V "Gospodarka przyjazna środowisku", Działania 5.3 „Dziedzictwo kulturowe" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428770/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KS.271.2.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonanie prac związanych modernizacją Biblioteki Miejskiej w Raciążu przy ul. Kilińskiego 21 oraz remontem pomieszczeń przeznaczonych na pracownie tematyczne, w tym pomieszczenie znajdujące się w Miejskim Centrum Kultury Sportu i Rekreacji w Raciążu przy ul. Parkowej 14 z przeznaczeniem na rozgłośnię radiową. Przedmiotowym zamówieniem objęte są prace demontażowe, prace wykończeniowe. Prace będą prowadzone w takich pomieszczeniach jak hol, sala biblioteki, zaplecze biblioteki, sala multimedialna, pomieszczenia pomocnicze, łazienka męska, łazienka damska i dla osób niepełnosprawnych, pracownia ceramiczna, sala tradycji, korytarz, klatka schodowa, pomieszczenia piwnicy, pomieszczenia pomocy dla poligrafii i fotografii, studio radiowe.
2. Dostawa wraz z montażem urządzeń elektronicznych, AGD, stanowiących między innymi wyposażenie Sali Biblioteki, Sali Tradycji, Sali Multimedialnej, Holu, pomieszczeń pomocniczych, pracowni ceramicznej. Zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SWZ.
Dokumentacja projektowa (załącznik nr 7 do SWZ). Szczegółowy zakres i opis robót stanowi:
1) Opis aranżacji biblioteki,
2) STWiOR,
3) Przedmiary robót.
Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. Zamawiający zaznacza, iż załączona dokumentacja obejmuje szerszy zakres prac, niemniej zakres niniejszego zamówienia jest ograniczony i dotyczy wyłącznie:
• Instalacja elektryczna – zgodnie z przedmiarem robót – wszystko poza oprawami oświetleniowymi;
• Branża sanitarna – zgodnie z przedmiarem robót;
• Instalacja teletechniczna - zgodnie z przedmiarami;
• Aranżacja wnętrza zgodnie z projektem wykonawczym, przedmiarem robót - poza zakupem i montażem mebli.
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje również zakup i montaż pochwytów wraz z mocowania ściennymi w obrębie Sali widowiskowej w MCKSiR m.in. wejście na scenę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45432112-2 - Kładzenie nawierzchni
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45422100-2 - Stolarka drewniana
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z Rozdziałem 18 Specyfikacji Warunków Zamówienia, jednym z kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu była cena. Po otwarciu ofert a następnie przeprowadzeniu negocjacji, Zamawiający stwierdził, iż oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najniższej.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1494500,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1599733,29 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na działce nr ewid. 1025/5 położonej w Brzyskach
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- Wykonanie robót remontowych w budynku Przedszkola nr 185 położonego na os. Wichrowe Wzgórze 118 w Poznaniu
- Przebudowa zabytkowego budynku w Stróży
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.