eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Modernizacja budynku i pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Wielkie Garbary 9 w Toruniu - remont sali gimnastycznej.



Ogłoszenie z dnia 2021-03-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00012906 z dnia 2021-03-03

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja budynku i pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Wielkie Garbary 9 w Toruniu – remont sali gimnastycznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8

1.4.2.) Miejscowość: Toruń

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: j.majewski@um.torun.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012906

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-03

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00008538/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej

Przed zmianą:
1.1. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu Platformy https://umtorun.ezamawiajacy.pl, oraz poczty elektronicznej.1.2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: e-mail:j.majewski@um.torun.pl (w zakresie formalno-prawnym), e-mail:m.kaczmarek@um.torun.pl (w zakresie merytorycznym). 1.3. Zgłoszenie do postępowania wymagazalogowania Wykonawcy do Systemu na stronie internetowej UMT: https://umtorun.ezamawiajacy.pl,lub https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania”zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony omożliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonująckroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło,wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 1.4. Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania iodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcjidla Wykonawców – Regulacje i procedury procesu zakupowego https://umtorun.ezamawiajacy.pl. 1.5.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wformatach: pdf., xls.,doc., zip. Wykonawca może złożyć jednorazowo maks. 15 plików. 1.6. Za datęprzekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ichwczytania do Platformyhttps://umtorun.ezamawiajacy.pl.1.7. Komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zamawiający w zakładce "Pytania i odpowiedzi". Za datęprzekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu.1.8.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składanesą przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej.1.9. Zamawiający informuje, iż wprzypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy e-Zamawiający,Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego pod numeremtelefonu: +48 22 257 22 23, e-mail:oneplace.admin@marketplanet.pl. 2. Złożenie oferty 2.1 Ofertawrazz załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim i złożona w formie elektronicznej lub wpostaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygoremnieważności. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformiezakupowej zamawiającego dostępnej pod adresem https://umtorun.ezamawiajacy.pl. w formatach: pdf.,xls., doc., zip.2.2. Oferty należy złożyć na platformie pod adresem https://umtorun.ezamawiajacy.pl., wzakładce „ OFERTY” 2.3. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej Oferty jest komunikat systemowy„Oferta złożona poprawnie”. O terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnegoprzeprocesowania transakcji na platformie. Po zapisaniu, plik jest w Systemie o którym mowa w pkt..2.1.zaszyfrowany. 2.6. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lubwycofać ofertę złożoną przez siebie ofertę. W tym celu w zakładce „OFERTY" należy zaznaczyć ofertę,a następnie wybrać polecenie „wycofaj ofertę”.

Po zmianie:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy https://umtorun.ezamawiajacy.pl, oraz pocztyelektronicznej.2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: - wzakresie formalno-prawnym: Pan Janusz Majewski e-mail: j.majewski@um.torun.pl - w zakresiemerytorycznym: M.Kaczmarek e mail: m.kaczmarek@um.torun.pl Zgłoszenie do postępowaniawymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na stronie internetowej Urzędu Miasta Torunia:https://umtorun.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniuopcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do stronyhttps://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub dozałożenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesurejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod zobrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3. Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały wInstrukcji dla Wykonawców – Regulacje i procedury procesu zakupowegohttps://umtorun.ezamawiajacy.pl.4. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanychdanych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls,ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4,m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Wykonawca może złożyć jednorazowo maks. 15plików.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacjiprzyjmuje się datę ich wczytania do Platformy https://umtorun.ezamawiajacy.pl.6. Komunikacjamiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zamawiający w zakładce"Pytania i odpowiedzi". Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datęwczytania do Systemu. 7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektronicznekopiedokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwemFormularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwośćskładania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń za pomocą pocztyelektronicznej. 8. Złożenie oferty: Oferta wraz z załącznikami musizostać sporządzona w języku polskim i złożona w formie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygoremnieważności. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania naPlatformie zakupowej zamawiającego dostępnej pod adresem https://umtorun.ezamawiajacy.pl.Dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES. Jeżeli w wynikupodpisywania pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub profilemzaufanym zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązanyprzekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem).” 9. Szczegółoweinformacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są w pkt 16.1 SWZ

2021-03-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.