Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00300422/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Toruniu i wokół nich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871670507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bema 23/29
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mosir.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.mosir.torun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład budżetowy Gminy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Toruniu i wokół nich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e64227c-566f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001204/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji i wokół nich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300422/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji i wokół nich zgodnie z harmonogramem czynności zawartych w załączniku Nr 1 do SWZ.
1.2. Obowiązki, o których mowa w załączniku Nr 1, Wykonawca będzie wykonywał za pomocą własnych narzędzi i materiałów. Wykonawca zobowiązany jest używać środki chemiczne posiadające wymagane przepisami atesty.
1.3. Wykonawca zapewnia środki czystości oraz niezbędne wyposażenie swoich pracowników, gwarantujące świadczenie usług na wysokim poziomie.
1.4.Wykonawca zobowiązany jest wykonywać czynności będące przedmiotem zamówienia z należytą starannością i przez osoby odpowiednio przygotowane zawodowo, z wykorzystaniem narzędzi i urządzeń: (w tym odkurzaczy) przeznaczonych do profesjonalnego sprzątania oraz stosowanie wysokiej jakości środków myjących, pielęgnujących, konserwujących i dezynfekujących.
1.5. Dla zapewnienia prawidłowego wykonania przyjętych prac Zamawiający wymaga zaangażowania osób w liczbie zapewniającej należyte wykonanie usługi (zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku Nr 1 do SWZ). Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do uzupełniania i zabezpieczania na bieżąco sprzętu i narzędzi do utrzymania porządku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 999990 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999990 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 999990 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clar System S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630385038
7.3.3) Ulica: Janickiego 20B
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-542
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 999990 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-28INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Usługa serwisowa Analizatora automatycznego Elite Ingenius (I)
- ODBIÓR STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Szpitala Specjalistycznego im. E. Biernackiego w Mielcu.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi, ubezpieczeniem NNW oraz egzaminami dla młodzieży w wieku 17-25 lat.
- Dostawa narzędzi laparoskopowych
- Świadczenie usługi ochrony osób, nieruchomości i mienia Muzeum Etnograficznego w Toruniu w okresie 36 miesięcy (od 1 lipca 2024 do 30 czerwca 2027).
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania i stałego utrzymanie czystości w obiektach Oddziału TVP S.A. w likwidacji w Bydgoszczy oraz w redakcji TVP S.A. w likwidacji Oddział w Bydgoszczy w Toruniu przy ul. Kopernika 4
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń
- Usługa sprzątania
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2024/2025 r. dla nieruchomości Zarządu Mienia m. st. Warszawy - z podziałem na części.
- Udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na świadczenia usług sprzątania pomieszczeń w obiektach SPMZPOZ w Sanoku
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.