Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299527/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi cateringowej dla potrzeb szkoleń organizowanych przez Prokuraturę Krajową w 13 miastach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Krajowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363918998
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Postępu 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-676
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: baf@pk.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/prokuratura-krajowa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowej usługi cateringowej dla potrzeb szkoleń organizowanych przez Prokuraturę Krajową w 13 miastach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82fce89e-541d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przygotowanie i wdrożenie metodyki z zakresu pozyskiwania i przetwarzania informacji oraz komunikacji przy realizacji zadań prokuratury z wykorzystaniem systemu informatycznego PROK-SYS” (POWER 4)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299527/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1001-10.261.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Białystok - Część I zamówienia - Zadanie częściowe nr 1Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Białymstoku obejmującej dostawę 256 obiadów oraz organizację 256 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 8 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 19880,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Olsztyn – Część II zamówienia - Zadanie częściowe nr 2Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Olsztynie obejmującej dostawę 224 obiadów oraz organizację 224 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 7 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 17395,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gdańsk – Część III zamówienia- Zadanie częściowe nr 3Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Gdańsku obejmującej dostawę 256 obiadów oraz organizację 256 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 8 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 19880,96 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bydgoszcz – Część IV zamówienia - Zadanie częściowe nr 4Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Bydgoszczy obejmującej dostawę 256 obiadów oraz organizację 256 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 19880,96 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Katowice – Część V zamówienia - Zadanie częściowe nr 5Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Katowicach obejmującej dostawę 352 obiadów oraz organizację 352 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 11 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 27336,32 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kraków – Część VI zamówienia - Zadanie częściowe nr 6Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Krakowie obejmującej dostawę 288 obiadów oraz organizację 288 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 9 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 22366,08 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lublin – Część VII zamówienia - Zadanie częściowe nr 7Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Lublinie obejmującej dostawę 256 obiadów oraz organizację 256 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 8 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 19880,96 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Łódź – Część VIII zamówienia - Zadanie częściowe nr 8Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Łodzi obejmującej dostawę 224 obiadów oraz organizację 224 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 7 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 17395,84 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poznań – Część IX zamówienia - Zadanie częściowe nr 9Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Poznaniu obejmującej dostawę 192 obiadów oraz organizację 192 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 6 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 14910,72 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rzeszów – Część X zamówienia - Zadanie częściowe nr 10Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Rzeszowie obejmującej dostawę 224 obiadów oraz organizację 224 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 7 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 17395,84 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczecin – Część XI zamówienia - Zadanie częściowe nr 11Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Szczecinie obejmującej dostawę 224 obiadów oraz organizację 224 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 7 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 17395,84 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warszawa – Część XII zamówienia - Zadanie częściowe nr 12Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej w Warszawie obejmującej dostawę 288 obiadów oraz organizację 288 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 9 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 22366,08 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wrocław – Część XIII zamówienia - Zadanie częściowe nr 13Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi cateringowej we Wrocławiu obejmującej dostawę 256 obiadów oraz organizację 256 przerw kawowych dla potrzeb organizacji przez Prokuraturę Krajową szkoleń dwudniowych w ilości 8 edycji w terminach, lokalizacji oraz ilościach wskazanych w OPZ. Wykonawca musi zapewnić pracownika reprezentującego Wykonawcę i będącego w kontakcie z Zamawiającym przez okres realizacji usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie wyżywienia przedstawia Załącznik nr 1 do SWZ, który jednocześnie stanowić będzie Załącznik nr 1 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 19880,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14848,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36608,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14848,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHotel sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574
7.3.3) Ulica: Solna
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
przygotowanie oraz podanie obiadów, przygotowanie oraz podanie serwisów kawowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14848,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-10 do 2022-03-078.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14112,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32032,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14112,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHotel sp z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574
7.3.3) Ulica: Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
przygotowanie oraz podanie obiadów, przygotowanie oraz podanie serwisów kawowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14112,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-10 do 2022-03-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36608,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHotel sp z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574
7.3.3) Ulica: Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
przygotowanie oraz podanie obiadów, przygotowanie oraz podanie serwisów kawowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-10 do 2022-03-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14848,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36608,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14848,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHotel sp z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574
7.3.3) Ulica: Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
przygotowanie oraz podanie obiadów, przygotowanie oraz podanie serwisów kawowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14848,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-10 do 2022-03-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17952,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50336,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17952,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHotel sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574
7.3.3) Ulica: Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
przygotowanie oraz podanie obiadów, przygotowanie oraz podanie serwisów kawowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17952,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-10 do 2022-03-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16704,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41184,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16704,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHotel sp z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574
7.3.3) Ulica: Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
przygotowanie oraz podanie obiadów, przygotowanie oraz podanie serwisów kawowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16704,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-10 do 2022-03-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10752,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36608,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10752,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHotel sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574
7.3.3) Ulica: Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
przygotowanie oraz podanie obiadów, przygotowanie oraz podanie serwisów kawowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10752,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-10 do 2022-03-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32032,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHotel sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574
7.3.3) Ulica: Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
przygotowanie oraz podanie obiadów, przygotowanie oraz podanie serwisów kawowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-10 do 2022-03-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9792,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27456,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9792,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHotel sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574
7.3.3) Ulica: Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
przygotowanie oraz podanie obiadów, przygotowanie oraz podanie serwisów kawowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9792,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-10 do 2022-02-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12992,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32032,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12992,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHotel sp z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574
7.3.3) Ulica: Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
przygotowanie oraz podanie obiadów, przygotowanie oraz podanie serwisów kawowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12992,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-10 do 2022-03-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14112,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32032,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14112,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHotel sp z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574
7.3.3) Ulica: Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
przygotowanie oraz podanie obiadów, przygotowanie oraz podanie serwisów kawowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14112,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-10 do 2022-03-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10368,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10368,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Restauracja Amfitrion sp z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242877198
7.3.3) Ulica: Smoleńska 75/8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-528
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESTAURACJA AMFITRION SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RESTAURACJA AMFITRION SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10368,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-10 do 2022-03-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14848,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36608,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14848,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHotel sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574
7.3.3) Ulica: Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
przygotowanie oraz podanie obiadów, przygotowanie oraz podanie serwisów kawowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14848,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-10 do 2022-03-03SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Łączna wartość umowy, którą zawarto z wykonawcą UpHotel sp z o. o na części zamówienia nr 1-11 i 13 wynosi 164 960,00 zł brutto.
3. Wartość umowy, którą zawarto z wykonawcą Restauracja Amfitrion sp z o.o. na część zamówienia nr 12 wynosi 10 368,00 zł brutto.
4. Termin realizacji umowy może ulec zmianie w okolicznościach wskazanych w umowie, stosownie do zapisów w dokumentach zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- "Organizacja wyjazdowego posiedzenia Komitetu Monitorującego Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w tym wyjazdy studyjne w ramach operacji/działań PROW 2014-2020".
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyt studyjnych krajowych
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia dla uczestników oraz organizatorów spotkania - w terminie 18 - 19 czerwca 2024 r.
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sal konferencyjnych w miesiącu czerwcu 2024 r.
- Kompleksowa usługa organizacji konferencji otwierającej realizację projektu pn. Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.