eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Dokończenie budowy Zakładu Przyrodoleczniczego w Uzdrowisku Gołdap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie budowy Zakładu Przyrodoleczniczego w Uzdrowisku Gołdap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołdap

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 14

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 876156000

1.5.8.) Numer faksu: +48 876150800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pom@goldap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goldap.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/c3cb398b-a5a6-4dda-88f4-f06b65cdfda2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dokończenie budowy Zakładu Przyrodoleczniczego w Uzdrowisku Gołdap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8297b71e-76f1-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012287

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021199/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa Zakładu Przyrodoleczniczego wraz z rozbudową Promenady Zdrojowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: „Budowa Zakładu Przyrodoleczniczego wraz z rozbudową promenady zdrojowej w Uzdrowisku Gołdap”, dofinansowany w ramach Osi Priorytetowej 6 – „Kultura i dziedzictwo”, Działania 6.2 – „Dziedzictwo naturalne” Poddziałania 6.2.1 – „Infrastruktura uzdrowiskowa” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków EFRR

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484955

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-WIK.271.38.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 15261494,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa Zakładu Przyrodoleczniczego - prace naprawcze i dokończenie budowy.
1.1 Prace naprawcze
1.1.1. W zakresie części drewnianej:
a) naprawa geometrii poprzez rektyfikację położenia dźwigarów głównych hali, po uprzednim demontażu świetlików, witryn
oraz demontażu warstw pokrycia dachu i warstw izolacyjnych dachu;
b) zmiana wykonanych warstw izolacyjnych dla dachów pokrytych z dachówki i blachy trapezowej – wymiana
zastosowanych płyty termoizolacyjne Thermano gr. 14 cm oraz wodoodpornej sklejki trudnopalnej z certyfikatem reakcji na
ogień Bfl-s1, na wełnę mineralną, wymiana sklejki na sklejkę niezapalną liściastą, wodoodporną klasy reakcji na ogień B-S1;
c) naprawa dźwigarów - poprzez sklejanie, dokręcanie wkrętami dla dźwigarów, zabezpieczenie powierzchni drewnianych preparatem do niezapalności zgodnie z projektem;
d) stężenia – wykonanie dodatkowych stężeń, oczyszczenie i wykonanie ocynku wraz z powłoką poliestrową istniejących stężeń;
e) uzupełnienie brakujących śrub i zabezpieczenie istniejących;
f) impregnacja konstrukcji drewnianych po ich odkryciu.
1.1.2. W zakresie części żelbetowej i tradycyjnej:
a) wzmocnienia ścian zewnętrznych fundamentowych z wykorzystaniem płaskowników stalowych naklejanych i kołkowanych do ścian;
b) wzmocnienia stropu podbasenia (osie 9-13 G-F) z wykorzystaniem belek stalowych HEB120;
c) wzmocnienia stropu podbasenia i jacuzzi w rejonie jacuzzi i płyt jacuzzi - dodatkowe podparcia ze słupów HEB120;
d) wzmocnienie stropu podbasenia (osie 15-17 E) z wykorzystaniem belek stalowych HEB120;
e) wzmocnienie stropu podbasenia - wykonanie nadlewki z betonu C30/37 XD3 gr. 7 cm zbrojonej;
f) zabezpieczenie płyty podbasenia od spodu farbami odpornymi na chlorki;
g) naprawa uszkodzonych posadzek podbasenia;
h) wykonanie bloków betonowych pod urządzenia technologiczne podbasenia;
i) naprawa pokrycia z papy na dachach płaskich na konstrukcji żelbetowej;
1.1.3. W pozostałym zakresie:
a) montaż nowych fasad zewnętrznych i witryn zgodnych z wymaganiami projektu;
b) poprawa obróbek blacharskich, odwodnienia dachów;
Szczegółowy zakres określony został w projekcie wykonawczym konstrukcji – stanowiącym załącznik nr 13 w projektach
wykonawczych architektury stanowiących załączniki nr 16 i 17, ekspertyzie stanu technicznego stanowiącej załącznik nr 14,
STWiORB - stanowiącej załącznik nr 27 oraz przedmiarze robót branży budowlanej (w zakresie napraw konstrukcji, poz. od 1-
do 148) stanowiącym załącznik nr 32 oraz przedmiarze robót branży sanitarnej (w zakresie poz. 2) stanowiącym załącznik nr 34
1.2. Dokończenie budowy
Kontynuacja budowy w zakresie pozostałym do wykonania z uwzględnieniem korekt wykonanych już robót. Zmiany do
wprowadzenia – zmiany nieistotne zgodnie z kwalifikacją projektanta – stanowiące załączniki nr od 23 do 26 SWZ.
Zakres prac kontynuacyjnych szczegółowo przedstawiają projekty wykonawcze zmian (uzupełniające) opracowane przez MSW Biuro Architektoniczne Piotr Marcinkowski (uszczegóławiające wprowadzanie odstępstwa od projektu budowlanego), które należy rozpatrywać łącznie z dokumentacją pierwotną opracowaną przez Biuro Projektowe Vitaro z zastrzeżeniem: jeżeli dokumentacja uzupełniająca nie wprowadza rozwiązań zamiennych dla pierwotnie zaprojektowanych rozwiązań, do
realizacji należy przyjąć rozwiązania wypracowane w pierwotnej dokumentacji, tj.: projektach wykonawczych stanowiących załączniki nr od 12a do 12i SWZ oraz STWiORB - stanowiących załączniki nr od 12j do 12s SWZ.
Przedmiotem zamówienia etapu kontynuacyjnego będzie w szczególności:
1.2.1. W zakresie architektury, konstrukcji:
a) część zabiegowa:
- korekta układu funkcjonalnego (pomieszczenia zabiegowe, łazienki) wyburzenie części ścianek istniejących, budowę nowych,
- wykonanie magazynków i wc personelu,
- wykonanie recepcji w formie zabudowy oraz poczekalni,
- wykonanie zaplecza szatniowego z toaletami dla pacjentów oraz aneksu wypoczynkowego po zabiegach,
- wykończenie pomieszczeń.
b) szatnie i umywalnie basenowe:
- korekta układu funkcjonalnego wyburzenie części ścianek istniejących i przebicia, nowe nadproża w ścianie nośnej oraz budowę nowych ścianek (zmiana układu wewnętrznego szatni, wydzielenie pomieszczeń ratownika poza szatniami),
- wykonanie szatni z łazienką dla ratowników oraz pomieszczenia ratowników,
- wykończenie pomieszczeń.
c) hol główny:
- wydzielenie strefy bezpieczeństwa dla ścianki wspinaczkowej,
- wykonanie: recepcji ścianki, recepcji basenu, punktu cafe z zapleczem, recepcji zabiegowej w formie zabudowy meblowej,
- wykonanie kącika dla dzieci,
- salki konsumpcji z automatami,
- toalet ogólnych,
- wykończenie pomieszczeń.
d) część odnowy biologicznej:
- wykonanie kompleksu saun: sauna bio, sauna fińska, 2 łaźnie parowe, 2 aneksy z natryskiem, przestrzeń wypoczynku, wc,
- wykonanie magazynku czystego i brudnego oraz w bliskim sąsiedztwie odnowy szatni damskiej i męskiej wraz z łazienkami dla personelu oraz pomieszczenia socjalnego,
- wykończenie pomieszczeń.
e) korekta układu funkcjonalnego na I piętrze (magazynku) wykonanie serwerowni wraz z korytarzem i pomieszczeniem porządkowym, wykończenie pomieszczeń,
f) wykonanie zadaszenia schodów zewnętrznych, zamurowanie okna w osi 5, dokończenie pokrycia dachowego, dokończenie elewacji budynku, dokończenie montażu niecek basenowych,
g) wykonanie wzmocnień dla przejść instalacyjnych w stropach podbasenia nad parterem oraz 1 piętrem,
h) wykonanie podkonstrukcji pod zieleń, aranżacja wnętrza zielenią – nasadzenia w donicach, na belkach.
1.2.2. W zakresie zagospodarowania terenu:
a) dokończenie robót drogowych (utwardzenia) ok. 10 %,
b) wykonanie oznakowania, dostawa i montaż małej architektury, wykonanie ogrodzenia przepompowni,
c) urządzenie terenów zieleni: nasadzenia drzew, krzewów, traw ozdobnych, wykonanie trawników.
1.2.3. Branża elektryczna:
a) demontaż istniejących na budowie instalacji elektrycznych i teletechnicznych.
b) wykonanie wszystkich instalacji jako nowe tj.:
-instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego,
- instalacji gniazd wtykowych,
- instalacji zasilających urządzenia technologiczne,
- instalacji uziemiającej i odgromowej,
- instalacji ochrony przeciwporażeniowej i połączeń wyrównawczych,
- instalacji logicznych,
- instalacji kamer ochrony,
- instalacji kontroli dostępu KD,
- instalacji SSWiN,
- instalacji systemu przyzywowego,
- instalacji systemu ESOK,
- instalacji systemu nagłośnienia,
- instalacji systemu domofonowego,
- inne instalacje teletechniczne,
- sieci elektryczne w terenie,
- kanalizacji kablowej teletechnicznej w terenie,
-rozdzielnice zasilające.
1.2.4. Branża sanitarna:
a) instalacje zewnętrzne:
- wykonanie przyłącza solankowego,
- wykonanie zewnętrznej kanalizacji technologicznej – zbiornik na ścieki technologiczne,
- doposażenie istniejących studzienek od wymienników gruntowych o armaturę odpowietrzającą, odwadniającą, odcinającą, rozdzielczą,
- korekta wyjścia kanalizacji sanitarnej z budynku oraz jej trasy (demontaż istniejącej kanalizacji i montaż nowej).
b) instalacje wewnętrzne:
- demontaż części istniejących instalacji wody oraz przyborów w związku z korektami w istniejącym układzie funkcjonalnym, wykonanie instalacji w nowych pomieszczeniach, montaż dodatkowych hydrantów,
- rozdzielenie instalacji technologicznej i sanitarnej - fragmenty istniejącej instalacji do demontażu,
- przepięcie wpustu dachowego z kanalizacji sanitarnej do kolektora zbiorczego kanalizacji deszczowej,
- demontaż części istniejących szaf rozdzielaczowych w holu wraz z instalacją rurową od źródła ciepła, montaż w nowych lokalizacjach,
- wykonanie instalacji ogrzewania budynku - ogrzewanie płaszczyznowe (część basenowa, doprowadzenie ciepła
technologicznego do nowoprojektowanych central oraz wymienników ciepła zlokalizowanych na poziomie piwnic (do podgrzewu wody basenowej),
- wykonanie ogrzewania podłogowego,
- montaż wentylacji w docelowych lokalizacjach z wykorzystaniem istniejących złożonych na budowie central,
- wykonanie instalacji chłodzenia dla pomieszczenia serwerowni,
- wykonanie wentylacji wyciągowej mechanicznej oraz grawitacyjnej dla pomieszczeń podbasenia- pom. chlorowni, ph i
koagulatu,
- wykonanie dodatkowej nitki nawiewu -wzdłuż przeszkleń hali basenowej,
- wykonanie nawiewu dla nawiewników szczelinowych - puszki rozprężne hali basenowej,
- wykonanie czerpni przy osi 2 i wyrzutni przy osi 9.
Uwaga: Zdemontowane rury, przybory do wykorzystania ponownego w nowych lokalizacjach po uprzedniej ocenie ich
przydatności.
1.2.5. Dostawa wyposażenia:
- wyposażenie meblowe,
- wyposażenie medyczne,
- wyposażenie gospodarcze,
- wyposażenie AGD.
Szczegółowy zakres prac dotyczący dokończenia budowy określony został w:
- projektach wykonawczych dla poszczególnych branż opracowanych przez VITARO, stanowiących załączniki nr od 12a do 12i SWZ,
- projektach wykonawczych uzupełniających opracowanie MSW P. Marcinkowski, stanowiących załączniki nr od 15 do nr 22 SWZ,
- kwalifikacja odstępstw, stanowiących załączniki od nr 23 do nr 26 SWZ,
- STWiORB dla poszczególnych branż opracowanie VITARO, stanowiących załączniki nr od 12j do 12s SWZ,
- STWiORB uzupełniających opracowanie MSW P. Marcinkowski, stanowiących załączniki nr od 28 do nr 31 SWZ,
- przedmiarze robót branży budowlanej (w zakresie poz. od 149 do 463), przedmiarach robót branży sanitarnej (bez uwzględniania poz. 2 dla instalacji wewnętrznych) oraz przedmiarach robót branży elektrycznej - stanowiących odpowiednio załączniki nr od 32 do nr 37 SWZ,
Ze względów technicznych tzn. na ograniczoną liczbę znaków do wprowadzenia w niniejszej sekcji ogłoszenia, szczegółowe
informacje zawarte są w SWZ - dostępnej na stronie prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262522-6 - Roboty murarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ww. Ustawy, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24450739,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.