eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Swarzędz › Udzielenie schronienia, zapewnienie posiłku oraz niezbędnego ubrania osobom tego pozbawionym.



Ogłoszenie z dnia 2021-03-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00012172 z dnia 2021-03-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie schronienia, zapewnienie posiłku oraz niezbędnego ubrania osobom tego pozbawionym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Swarzędzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631000187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 25

1.5.2.) Miejscowość: Swarzędz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-020

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 616512650

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsswarzedz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsswarzedz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.opsswarzedz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie schronienia, zapewnienie posiłku oraz niezbędnego ubrania osobom tego pozbawionym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91b67df2-775a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010714/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Dnia 31.12.2020 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem, zapewnienie niezbędnego ubrania i niezbędnych warunków socjalnych osobom bezdomnym skierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Swarzędzu z uwzględnieniem indywidualnej sytuacji osób kierowanych z podziałem na 4 części. W postępowaniu wpłynęły 3 oferty w części 2, 3 i 4. W części 1 nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający pismem z dnia 18.01.2021 r. unieważnił postępowanie, gdyż w części 1 nie wpłynęła żadna oferta, a w częściach 2, 3 i 4 cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie zdecydował się zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Kolejne postępowanie wymagało przygotowania zupełnie nowych, dostosowanych do nowych przepisów, dokumentów, co okazało się czasochłonne.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 28380 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia następujących usług: a) udzielenia schronienia w schronisku dla osób bezdomnych; b) zapewnienia gorącego posiłku;c) przyznanie niezbędnego ubrania;na zasadach, warunkach oraz standardach określonych w ustawie o pomocy społecznej oraz w aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie, dla 15 osób (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym i w miarę posiadania wolnych miejsc przez Zleceniodawcę).2. Świadczenie usług objętych niniejszym zamówieniem przez Wykonawcę następować będzie na podstawie indywidualnych zleceń w postaci skierowań wystawianych przez Zamawiającego, zgodnie z poniższymi postanowieniami:W przypadku udzielenia pomocy w postaciach, o których mowa w ust. 1 pkt. a), b), c), która zgodnie z przepisami ustawy o pomocy społecznej wymaga wydania decyzji administracyjnej, Wykonawca będzie wykonywał poszczególne usługi na postawie treści tej decyzji oraz w oparciu o pisemne, indywidualne skierowania (zlecenia) wystawione przez Zamawiającego, które będą określały dane osoby, której usługi mają dotyczyć oraz zakres usług.3. Dokumentacja, o której mowa w ust. 2 powyżej, przekazywana będzie Wykonawcy przez osobę, na której rzecz mają być wykonywane usługi objęte niniejszym zamówieniem.Świadczenie usług objętych niniejszym zamówieniem, będzie wykonywane przez Wykonawcę w jego placówkach.Wykonawca zapewni bezpłatnie, w miarę posiadanych zasobów, pomoc w postaci niezbędnego ubrania przez dostarczenie osobie potrzebującej odpowiedniego rozmiaru bielizny, odzieży i obuwia odpowiednich do pory roku.Wykonawca zapewni pomoc w postaci posiłku poprzez dostarczenie minimum jednego gorącego posiłku dziennie. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli prawidłowości jego wykonywania. Powierzenie przez Wykonawcę wykonania przedmiotu zamówienia bądź jego części podwykonawcy wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany będzie w ramach realizacji niniejszego zamówienia do świadczenia dla skierowanych bezdomnych usług ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej w ramach zawartych kontraktów socjalnych. Za zawarcie kontraktu socjalnego w przypadku osoby kierowanej przez Zamawiającego, odpowiada pracownik socjalny Zamawiającego. Postanowienia kontraktu socjalnego muszą być uzgodnione z pracownikiem socjalnym Wykonawcy, do którego kierowany jest bezdomny. Monitoring zawartego kontraktu jest obowiązkiem pracownika socjalnego placówki, do której bezdomny został skierowany.Wykonawca zobowiązany będzie w ramach realizacji niniejszego zamówienia do realizacji z osobą bezdomną indywidualnego programu wychodzenia z bezdomności.Zamówienie realizowane będzie w terminie od dnia 01.02.2021r. do dnia 15.03.2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28380

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28380

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28380

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie„Monar”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261038205

7.3.3) Ulica: ul. Nowolipki 9B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-151

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28380,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-02-01 do 2021-03-15
2021-03-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.