eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Usł. w zakresie pr. wodnego i czyszcz. chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW), dr. napraw krawieckich oraz dezynfekcji obuwia na potrzeby 17 WOG oraz jednost. będących na zaopat.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usł. w zakresie pr. wodnego i czyszcz. chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW), dr. napraw krawieckich oraz dezynfekcji obuwia na potrzeby 17 WOG oraz jednost. będących na zaopat.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 261 456 877, 261 456 815

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 17wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/17wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usł. w zakresie pr. wodnego i czyszcz. chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW), dr. napraw krawieckich oraz dezynfekcji obuwia na potrzeby 17 WOG oraz jednost. będących na zaopat.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ae1f9cd-6b34-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012125

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065779/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW), drobnych napraw krawieckich oraz dezynfekcji obuwia.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455214/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 32/WOG/U/Mund./22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie prania wodnego i czyszczenia chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW), drobnych napraw krawieckich oraz dezynfekcji obuwia na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy i załącznikach do umowy. 3. Usługi pralnicze wykonywane będą zgodnie z obowiązującą technologią zapewniającą estetyczne wykańczanie, a środki piorące, odplamiające i dezynfekujące używane do prania, maglowania i prasowania muszą posiadać właściwości, niepowodujące zniszczenia przedmiotów, tzn. nie powodować zniszczenia włókien , zniszczenia właściwości ochronnych, alergii, utraty kolorów oraz muszą posiadać atesty, wystawione przez uprawnione do tego instytucje – dopuszczające je do użytkowania w procesie prania.
4. Przedmioty zdawane do prania przez Izbę Chorych i Służbę Żywnościową ( w tym z Kuchni Żołnierskich ) podlegają odpowiednim procedurom w zakresie sanitarno-epidemiologicznym.
5. Miejsca odbioru i dostawy przedmiotów, do i z magazynów wymiennych Zamawiającego w:
 Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66 (Centrum Szkolenia Sił Powietrznych)
 Darłowo, ul. Zwycięstwa 2 (JW. 4653)
 Kołobrzeg, ul. Koszalińska 76 (JW. 2117).
6. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności:
1) przyjęcie przedmiotów do prania i wstępna segregacja;
2) poddanie przedmiotów do prania pełnemu procesowi technologicznemu (odplamianie, pranie, suszenie, prasowanie, maglowanie, fasonowanie, składanie, pakowanie);
3) naprawa krawiecka przedmiotów wcześniej do niej zakwalifikowanych;
4) przygotowanie obuwia do dezynfekcji;
5) poddanie obuwia dezynfekcji w zależności od stosowanej do tego celu technologii;
6) kontrola jakości po wykonanej usłudze;
7. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących u Zamawiającego zasad postępowania z pracownikami niebędącymi obywatelami narodowości polskiej, określonych na podstawie Decyzji nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18.08.2021 r. oraz zasad postępowania w kontaktach z Wykonawcami określonych w Decyzji nr 145/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 13.07.2017r.
8. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia – załącznik nr 6 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146185,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146185,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Pralniczych Sp.J. Henryka Różalska, Katarzyna Karasiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003828946

7.3.3) Ulica: Lipowa 11

7.3.4) Miejscowość: MIelenko

7.3.5) Kod pocztowy: 76-032

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146185,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.