eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Świadczenie usługi Systemu Centralnego Wydruku dla NASK-PIB na lata 2024-2026"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi Systemu Centralnego Wydruku dla NASK-PIB na lata 2024-2026”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.nask.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi Systemu Centralnego Wydruku dla NASK-PIB na lata 2024-2026”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1fa11da-7231-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00011988

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486124

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2610.27.2023.507.PKO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 528542,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przez Wykonawcę usługi polegającej na oddaniu do korzystania Systemu Centralnego Wydruku, zwanego dalej „SCW” lub „Systemem” zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz ofertą Wykonawcy stanowiącą Załącznik nr 2 do Umowy.
2. W ramach Przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
1) zapewnienia Zamawiającemu licencji do korzystania z Oprogramowania („Oprogramowanie” - Oprogramowanie składające się na SCW dostarczone przez Wykonawcę tj.: gotowe w dniu zawarcia Umowy, niezbędne do korzystania z SCW) składającego się na SCW;
2) wdrożenia Systemu polegającego na instalacji SCW, konfiguracji, uruchomienia i obsługi technicznej Systemu we wskazanych przez Zamawiającego Lokalizacjach;
3) rozmieszczenia Urządzeń („Urządzenia” – Składające się na SCW Urządzenia wielofunkcyjne, udostępnione przez Wykonawcę i podłączone do Systemu, które w momencie dostawy/wdrożenia są fabrycznie nowe, w szczególności nieużywane, nieprefabrykowane, nieregenerowane i nienaprawiane, zwane dalej „Urządzeniami”.) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w poszczególnych Lokalizacjach tj.:
a) ul. Kolska 12, Warszawa;
b) ul. Stawki 40, Warszawa;
c) ul Łukowska 2, Białystok;
d) Aleja Armii Ludowej 26, Warszawa, budynek Focus, piętro 10,
4) wdrożenia oprogramowania SCW na posiadanej przez Zamawiającego platformie sprzętowo-systemowej,
5) przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Zamawiającego z zakresu działania SCW zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SOPZ;
6) zapewnienia Zamawiającemu ciągłości korzystania z Systemu;
7) zapewnienia stałej, wysokiej jakości kopii i wydruków wg ustalonego wzorca (plansza testowa producenta urządzeń) i niezawodnej pracy Urządzeń;
8) zapewnienie obsługi serwisowej SCW w tym:
a) wykonywanie napraw Urządzeń i usuwania wad prawnych,
b) dostarczanie Materiałów eksploatacyjnych do Lokalizacji,
c) usługa przemieszczania Urządzeń – relokacja w zakresie wskazanym w Umowie,
d) wykonywanie konserwacji i przeglądów Urządzeń;
9) wsparcia techniczne dla SCW i jego użytkowników,
10) zapewnienia Zamawiającemu ścieżki audytu dla wszystkich procedur zbierania i przesyłania danych,
usunięcia Urządzeń po zakończeniu realizacji Umowy zgodnie z jej postanowieniami w terminie wskazanym w §2 Załącznika nr 5 do SWZ- wzorze umowy.
3. W ramach ogólnych warunków na System przewiduje się: Oddanie Zamawiającemu do używania SCW oraz Urządzeń wraz z ewentualnym wyposażeniem dodatkowym, w ilościach wskazanych poniżej:
a) Kolorowe urządzenia wielofunkcyjne wyposażone w czytnik kart zbliżeniowych A4/A3 typ A (Tabela nr 1 z SOPZ)- 4 sztuki; b) Kolorowe urządzenia wielofunkcyjne wyposażone w czytnik kart zbliżeniowych A4 typ B (Tabela nr 2 z SOPZ)-15 sztuk; c) Kolorowe urządzenia wielofunkcyjne bez czytnika kart A4 typ B (Tabela nr 2 z SOPZ)-6 sztuk; d) Monochromatyczne urządzenia wielofunkcyjne bez czytnika kart A4 typ C (Tabela nr 3 z SOPZ) – 2 sztuki.
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ, dalej jako „SOPZ”.
5. Termin realizacji zamówienia tj.:
1) Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia usługi korzystania z SCW w terminie do 20 dni roboczych, liczonych od dnia zawarcia Umowy (t.j.: wdrożenie Systemu), jednak nie wcześniej niż od 27 lutego 2024 r.
2) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi korzystania z SCW począwszy od dnia uruchomienia SCW, przez okres 36 miesięcy.
3) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkoleń ( w tym jedno szkolenie dla użytkowników SCW, a drugie szkolenie dla administratorów) z zakresu obsługi SCW w terminie do 14 dni kalendarzowych, liczonych od daty zawarcia Umowy.
4) Czas obowiązywania umowy w zakresie świadczenia usługi wydruku wynosi: 36 miesięcy, liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie Strony tj.: uruchomienia usługi SCW.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na SWZ.
7. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
9. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które w równoważnym stopniu spełnia warunki określone w SOPZ.
10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
11. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych

30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425840,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425840,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425840,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CANON POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221005607

7.3.3) Ulica: ul. Gottlieba Daimlera, nr 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-460

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425840,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia usługi korzystania z SCW w terminie do 20 dni roboczych, liczonych od dnia zawarcia Umowy (t.j.: wdrożenie Systemu), jednak nie wcześniej niż od 27 lutego 2024r.
2. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi korzystania z SCW począwszy od dnia uruchomienia SCW przez okres 36 miesięcy.
3. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkoleń( w tym jedno szkolenie dla użytkowników a drugie szkolenie dla administratorów) z zakresu obsługi SCW w terminie do 14 dni kalendarzowych, liczonych od daty zawarcia Umowy.
4. Czas obowiązywania Umowy w zakresie świadczenia usługi wydruku wynosi 36 miesięcy, liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie Strony t.j: uruchomienia usługi CSW.
5. Wykonawca usunie Urządzenia w terminie 5 Dni roboczych od daty wygaśnięcia Umowy. Termin ten może ulec wydłużeniu jedynie z przyczyn leżących po Stronie Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy, ale za zgodą Zamawiającego. Termin ten nie może być jednak dłuższy niż 15 Dni roboczych.
6. W przypadku niedotrzymania terminów określonych w ust. 5 powyżej Zamawiający będzie miał prawo do magazynowania Urządzeń lub przewiezienia ich do siedziby Wykonawcy określonej w Umowie. Koszty i ryzyka wynikające z działań podjętych na podstawie postanowień w niniejszego ustępu, poniesie Wykonawca. Niezależnie od tego Zamawiający może naliczyć kary umowne w wysokości określonej w §10 ust. 1 pkt. 7 Umowy).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.