eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skrzyszów › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w poszczególnych sołectwach gminy Skrzyszów w 2021 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-03-01

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00011804 z dnia 2021-03-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w poszczególnych sołectwach gminy Skrzyszów w 2021 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKRZYSZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 642

1.5.2.) Miejscowość: Skrzyszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146887023

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ug.skrzyszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugskrzyszow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bip.malopolska.pl/ugskrzyszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w poszczególnych sołectwach gminy Skrzyszów w 2021 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0ff65cc-6b9c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003617/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w poszczególnych sołectwach gminy Skrzyszów w 2021 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Prawne: art.214ust.1 pkt 5) PzpFaktyczne: Zam. w XI 2020r.zawarł umowę na zimowe utrzymanie dróg w wyniku przeprowadzenia post. przetargowego w tr. przetargu nieograniczonego. Do ustalenia wartości zamówienia na odśnieżanie przyjęto jako podstawę rzeczywistą łączną wart. zamówień tego samego rodzaju, udzielonych w ciągu poprzednich 12 m-cy. Zimy od kilku lat nie było więc ta wartość wyszła niska. W SIWZ Zam. przewidział udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ust. z dn. 29.01.2004r.Pzp, do wys. 50% zam. podst. Po wyczerpaniu środków wynikających z zamówienia podstawowego, powiększonego aneksem o 50% wartości, z uwagi na pilny charakter udzielenia kolejnego zamówienia, silne opady śniegu i konieczność zapewnienia ciągłości świadczenia usługi Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.01.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2020/2021 w poszczególnych sołectwach gminy Skrzyszów tj.: Ładnej, Łękawicy, Pogórskiej Woli, Skrzyszowie oraz Szynwałdzie. W zakres prac wchodzi odśnieżanie dróg wymienionych w załączniku nr 1 wg ustalonej kolejności odśnieżania zgodnej z obowiązującymi standardami, likwidacja śliskości (piaszczenie), utrzymanie drożności krat ściekowych w okresie roztopów, oczyszczenie nawierzchni dróg i chodników z materiałów po zimowym utrzymaniu dróg oraz jednorazowe oczyszczenie osadników krat ściekowych z piasku i mieszanki żużlowo – piaskowej. Wszystkie prace przy odśnieżaniu należy wykonywać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załączniki nr 2 i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. nr 230 poz. 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.2. W trakcie odśnieżania nie dopuszcza się zasypywania chodników usuniętym z jezdni śniegiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo – Handlowa Kazimierz Świdziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731048267

7.3.3) Ulica: Szynwałd 172b

7.3.4) Miejscowość: Szynwałd

7.3.5) Kod pocztowy: 33-158

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wynagrodzenie jednostkowe za przedmiot umowy wynosi:1) odśnieżanie 1 km drogi - 30,00 zł brutto2) posypywanie 1 km drogi –90,00 zł brutto
2021-03-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.