eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji energii do Biur Powiatowych ARiMR w Dębicy, Łańcucie, Stalowej Woli, Ustrzykach Dolnych oraz Ropczycach



Ogłoszenie z dnia 2023-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji energii do Biur Powiatowych ARiMR w Dębicy, Łańcucie, Stalowej Woli, Ustrzykach Dolnych oraz Ropczycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Podkarpacki Oddział Regionalny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Tadeusza Rejtana 36

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-310

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podkarpacki@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.arimr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Agencja płatnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji energii do Biur Powiatowych ARiMR w Dębicy, Łańcucie, Stalowej Woli, Ustrzykach Dolnych oraz Ropczycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ff15f16-6416-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00011746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449418/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOR09.2619.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 168071,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, polegająca na sprzedaży energii elektrycznej
oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji, do punktów poboru energii elektrycznej Zamawiającego na zasadach
określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.),
zw. dalej „ustawą Prawo energetyczne” oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych, o określonych
standardach jakościowych. Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie Prawo energetyczne, w
rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu
elektroenergetycznego (tekst jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 93 poz. 623 z późn. zm.), w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6
marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną
(tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 503 z późn. zm.).
2. Szacunkowa, łączna ilość energii elektrycznej przewidziana do dostarczenia w okresie obowiązywania Umowy wynosi
111 773 kWh.
2.1. Zamówienie podzielone jest na dwie odrębne części zamówienia.
2.1.1. Część A zamówienia:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej przewidziana do dostarczenia w okresie obowiązywania Umowy wynosi 78 669
kWh do punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w Załączniku nr 9A do SWZ.
2.1.2. Część B zamówienia:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej przewidziana do dostarczenia w okresie obowiązywania Umowy wynosi 33 104
kWh do punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w Załączniku nr 9B do SWZ.
3. Szczegółowy zakres zamówienia (wykaz punktów poboru energii elektrycznej) określony został w załączniku nr 9A i 9B
do SWZ.
4. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może dokonać zmiany liczby punktów poboru energii elektrycznej, do
których dostarczana jest energia elektryczna, przy czym zmiana ta wynikać może: z zamknięcia lub likwidacji obiektu,
zmiany punktu poboru energii elektrycznej do celów wytwórczych, w przypadku przekazania zarządu, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu podmiotowi, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających przeprowadzenie procedury
zmiany sprzedawcy, w tym w przypadku zaistnienia przeszkód uniemożliwiających rozwiązanie dotychczas obowiązujących
umów kompleksowych, budowy nowych punktów poboru, dodania punktów poboru.
5. Podana wielkość wolumenu energii elektrycznej określona w pkt 2 jest wartością szacowaną na podstawie
dotychczasowego zużycia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionej
energii elektrycznej względem ilości określonej w SWZ ,spowodowanej zmniejszonym lub zwiększonym zużyciem energii
elektrycznej w ilości odpowiadającej rzeczywistemu zapotrzebowaniu Zamawiającego niezależnie od szacunkowej prognozy
jej zużycia. Zamawiający przewiduje minimalne zrealizowanie zakupu w wysokości co najmniej 80% szacowanej ilości
energii elektrycznej. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez
Zamawiającego przewidywanej ilości energii elektrycznej. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia określonego w pkt. 2
nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, z zastrzeżeniem że Zamawiający zobowiązany jest do
uregulowania wszelkich należności za rzeczywiście dostarczoną energię elektryczną. Zaistnienie okoliczności, o których
mowa spowoduje odpowiednie zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu Umowy.
6. Obowiązujące obecnie umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz umowy o świadczenie usług dystrybucji energii
elektrycznej lub umowy kompleksowe wygasną lub ulegną rozwiązaniu ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną
datę rozpoczęcia dostaw. Obowiązek wypowiedzenia umów leży po stronie Zamawiającego.
7. Wraz z zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego Zamawiający udzieli Wykonawcy
pełnomocnictwa do:
7.1. zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy kompleksowej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji
zawartej umowy kompleksowej sprzedaży
i dystrybucji energii elektrycznej,
7.2. reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy.
8. Wykonawca, z którym będzie zawierana umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, otrzyma:
8.1. w edytowalnej wersji elektronicznej wszystkie szczegółowe dane dotyczące punktów poboru energii elektrycznej
zawierające:
1) nazwę i adres Nabywcy
2) nazwę i adres Odbiorcy
3) nazwę punktu poboru
4) adres punktu poboru – (miejscowość, ulica, numer budynku, kod pocztowy)
5) kod PPE
6) numer licznika
7) grupę taryfową
8) moc umowną
9) nazwa i oddział OSD
10) nazwę aktualnego sprzedawcy energii elektrycznej
8.2. dokumenty do zmiany sprzedawcy energii elektrycznej:
1) pełnomocnictwo do zgłoszenia zmiany sprzedawcy
2) dokument nadania numeru NIP
3) dokument nadania numeru REGON
4) dokument potwierdzający umocowanie do podpisania umowy kompleksowej dostawy energii elektrycznej.
9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w „Formularzu ofertowym” stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ - części
zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców,
jeżeli są już znani.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę/ poszczególnych Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego kluczowych zadań.
11. Zgodnie z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających
w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie zakazuje się wykonywania zamówienia publicznego z
udziałem podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektywy
2014/24/UE, o których mowa w art. 5k tego rozporządzenia w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości
zamówienia.
12. Zamawiający informuje, że:
12.1. nie przewiduje opcji,
12.2. nie przewiduje wznowienia zamówienia,
12.3. nie żąda przedmiotowych środków dowodowych
13. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy kompleksowej
dostawy energii elektrycznej – Załącznik nr 8 do SWZ wraz z wykazem punktów poboru energii elektrycznej stanowiących
Załącznik nr 9A i 9B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 145343,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, polegająca na sprzedaży energii elektrycznej
oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji, do punktów poboru energii elektrycznej Zamawiającego na zasadach
określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z późn. zm.),
zw. dalej „ustawą Prawo energetyczne” oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych, o określonych
standardach jakościowych. Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie Prawo energetyczne, w
rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu
elektroenergetycznego (tekst jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 93 poz. 623 z późn. zm.), w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6
marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną
(tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 503 z późn. zm.).
2. Szacunkowa, łączna ilość energii elektrycznej przewidziana do dostarczenia w okresie obowiązywania Umowy wynosi
111 773 kWh.
2.1. Zamówienie podzielone jest na dwie odrębne części zamówienia.
2.1.1. Część A zamówienia:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej przewidziana do dostarczenia w okresie obowiązywania Umowy wynosi 78 669
kWh do punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w Załączniku nr 9A do SWZ.
2.1.2. Część B zamówienia:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej przewidziana do dostarczenia w okresie obowiązywania Umowy wynosi 33 104
kWh do punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w Załączniku nr 9B do SWZ.
3. Szczegółowy zakres zamówienia (wykaz punktów poboru energii elektrycznej) określony został w załączniku nr 9A i 9B
do SWZ.
4. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może dokonać zmiany liczby punktów poboru energii elektrycznej, do
których dostarczana jest energia elektryczna, przy czym zmiana ta wynikać może: z zamknięcia lub likwidacji obiektu,
zmiany punktu poboru energii elektrycznej do celów wytwórczych, w przypadku przekazania zarządu, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu podmiotowi, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających przeprowadzenie procedury
zmiany sprzedawcy, w tym w przypadku zaistnienia przeszkód uniemożliwiających rozwiązanie dotychczas obowiązujących
umów kompleksowych, budowy nowych punktów poboru, dodania punktów poboru.
5. Podana wielkość wolumenu energii elektrycznej określona w pkt 2 jest wartością szacowaną na podstawie
dotychczasowego zużycia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionej
energii elektrycznej względem ilości określonej w SWZ ,spowodowanej zmniejszonym lub zwiększonym zużyciem energii
elektrycznej w ilości odpowiadającej rzeczywistemu zapotrzebowaniu Zamawiającego niezależnie od szacunkowej prognozy
jej zużycia. Zamawiający przewiduje minimalne zrealizowanie zakupu w wysokości co najmniej 80% szacowanej ilości
energii elektrycznej. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez
Zamawiającego przewidywanej ilości energii elektrycznej. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia określonego w pkt. 2
nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, z zastrzeżeniem że Zamawiający zobowiązany jest do
uregulowania wszelkich należności za rzeczywiście dostarczoną energię elektryczną. Zaistnienie okoliczności, o których
mowa spowoduje odpowiednie zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu Umowy.
6. Obowiązujące obecnie umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz umowy o świadczenie usług dystrybucji energii
elektrycznej lub umowy kompleksowe wygasną lub ulegną rozwiązaniu ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną
datę rozpoczęcia dostaw. Obowiązek wypowiedzenia umów leży po stronie Zamawiającego.
7. Wraz z zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego Zamawiający udzieli Wykonawcy
pełnomocnictwa do:
7.1. zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy kompleksowej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji
zawartej umowy kompleksowej sprzedaży
i dystrybucji energii elektrycznej,
7.2. reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy.
8. Wykonawca, z którym będzie zawierana umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, otrzyma:
8.1. w edytowalnej wersji elektronicznej wszystkie szczegółowe dane dotyczące punktów poboru energii elektrycznej
zawierające:
1) nazwę i adres Nabywcy
2) nazwę i adres Odbiorcy
3) nazwę punktu poboru
4) adres punktu poboru – (miejscowość, ulica, numer budynku, kod pocztowy)
5) kod PPE
6) numer licznika
7) grupę taryfową
8) moc umowną
9) nazwa i oddział OSD
10) nazwę aktualnego sprzedawcy energii elektrycznej
8.2. dokumenty do zmiany sprzedawcy energii elektrycznej:
1) pełnomocnictwo do zgłoszenia zmiany sprzedawcy
2) dokument nadania numeru NIP
3) dokument nadania numeru REGON
4) dokument potwierdzający umocowanie do podpisania umowy kompleksowej dostawy energii elektrycznej.
9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w „Formularzu ofertowym” stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ - części
zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców,
jeżeli są już znani.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę/ poszczególnych Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego kluczowych zadań.
11. Zgodnie z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających
w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie zakazuje się wykonywania zamówienia publicznego z
udziałem podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektywy
2014/24/UE, o których mowa w art. 5k tego rozporządzenia w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości
zamówienia.
12. Zamawiający informuje, że:
12.1. nie przewiduje opcji,
12.2. nie przewiduje wznowienia zamówienia,
12.3. nie żąda przedmiotowych środków dowodowych
13. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy kompleksowej
dostawy energii elektrycznej – Załącznik nr 8 do SWZ wraz z wykazem punktów poboru energii elektrycznej stanowiących
Załącznik nr 9A i 9B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.5.) Wartość części: 61384,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179549,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179549,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179549,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE OBRÓT SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082

7.3.3) Ulica: 8-go Marca 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179549,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak otrzymania ofert w przedmiotowym postępowaniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.