eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goniądz › Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w gminie Goniądz - ETAP II



Ogłoszenie z dnia 2022-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w gminie Goniądz – ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA GONIĄDZ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669789

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac 11 Listopada 38

1.4.2.) Miejscowość: Goniądz

1.4.3.) Kod pocztowy: 19-110

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.4.7.) Numer telefonu: 857380043

1.4.8.) Numer faksu: 867380307

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.um@goniadz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umgoniadz.wrotapodlasia.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011353

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-11

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00335846/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Wszelkie informacje dotyczące zamówienia zawarto w dedykowanym dokumencie: SWZ i jej załącznikach, dostępnych na stronie prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/4ffd00e6-b783-4661-8ac0-7cd7978ed25c

Po zmianie:
Zgodnie z artykułem 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019 ze zm.) w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Specyfikacji Warunków Zamówienia – zwanej dalej SWZ.

SWZ zmieni się w następujący sposób:

A. Zmienia się załącznik nr 7 do SWZ: Program Funkcjonalno – Użytkowy
Zmiana polega na zmianie informacji w tabeli przedstawionej w Rozdziale 1. Opis ogólny przedmiotu zamówienia, pkt 1.1 litera b) oraz część rysunkowa – przykładowe rozmieszczenie instalacji.

Zaktualizowany załącznik nr 7 do SWZ stanowi załącznik nr 1 do informacji o zmianie treści SWZ zamieszczonej na stronie postępowania.

B. Zmienia się Załącznik nr 9 do SWZ: Przedmiar robót
Zmiana polega na zmianie treści tabeli w poz. lp. 1 – 5 przedmiaru.

Zaktualizowany załącznik nr 9 do SWZ stanowi załącznik nr 2 do informacji o zmianie treści SWZ zamieszczonej na stronie postępowania.

C. Zmianie ulega treść SWZ – Rozdział IV: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Zmiana polega na zmianie zapisu w Rozdziale IV ust.1 lit. b, który otrzymuje brzmienie:
Dostawa i montażu w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego PFU 4 zestawów instalacji fotowoltaicznych wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w tym - zmiana informacji w części tabelarycznej, zgodnie z informacją o zmianie treści SWZ zamieszczoną na stronie postępowania.

D. Zmianie ulega treść SWZ – Rozdział XIX: SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT

• W rozdziale XIX SWZ ust. 1 otrzymuje brzmienie:
Ofertę należy złożyć do dnia 21.01.2022 r. do godziny 10:00.

• W rozdziale XIX SWZ ust. 14 otrzymuje brzmienie:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.01.2022 r. o godzinie 12:00.

E. Zmiana treści załącznika nr 6 do SWZ – Projekt umowy

• Zmiana polega na zmianie treści § 1 Przedmiot umowy, ust. 2 pkt 3, który otrzymuje brzmienie:

Dostawa i montażu w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego PFU 4 zestawów instalacji fotowoltaicznych wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w tym - zmiana informacji w części tabelarycznej, zgodnie z informacją o zmianie treści SWZ zamieszczoną na stronie postępowania.

• Zmiana polega na zmianie treści § 3 Przedmiot umowy, ust. 1, który otrzymuje brzmienie:

Za należyte wykonanie przedmiotu umowy, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w kwocie: …………………………. zł netto plus należny podatek VAT w wysokości …………………….. zł, co stanowi kwotę brutto ………………………….. zł (słownie: ………………………………..………….);
W tym:
- zmiana informacji w części tabelarycznej, zgodnie z informacją o zmianie treści SWZ zamieszczoną na stronie postępowania.

Informacje o zmianie treści SWZ oraz aktualne ogłoszenia o zmianie ogłoszenia są dostępne na stronie prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/4ffd00e6-b783-4661-8ac0-7cd7978ed25c

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.