eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › "Świadczenie usług komunalnych pol. m.in. na: bieżącym utrzymaniu czystości i porządku na terenie gminy Staszów oraz zimowym utrzymaniu ulic, placów i chodników na terenie miasta Staszowa w 2024 roku"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług komunalnych pol. m.in. na: bieżącym utrzymaniu czystości i porządku na terenie gminy Staszów oraz zimowym utrzymaniu ulic, placów i chodników na terenie miasta Staszowa w 2024 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 864 83 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/staszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług komunalnych pol. m.in. na: bieżącym utrzymaniu czystości i porządku na terenie gminy Staszów oraz zimowym utrzymaniu ulic, placów i chodników na terenie miasta Staszowa w 2024 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-081759cf-981f-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00011352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026095/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług komunalnych polegających m. in. na bieżącym utrzymaniu czystości i porządku na terenie Gminy Staszów oraz zimowe utrzymanie ulic, placów i chodników na terenie Staszowa w 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544274

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.50.19.2023.II

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 931372,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Staszów oraz zimowe utrzymanie ulic, placów i chodników na terenie miasta Staszowa poprzez:
1) Zamiatanie mechaniczne ulic o łącznej długości około 40 200 mb zgodnie z załącznikiem nr 1 oraz załącznikiem graficznym 1a.
2) Zamiatanie ręczne lub mechaniczne chodników o łącznej powierzchni około 75 200 m² zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz załącznikiem graficznym 2a.
3) Zamiatanie ręczne lub mechaniczne placów (w tym parkingów) i schodów o łącznej powierzchni około 25 000 m² zgodnie z załącznikiem nr 3 oraz załącznikiem graficznym 3a.
4) Bieżące niszczenie (ręczne lub mechaniczne) przerastającej roślinności w chodnikach, przy krawężnikach itp.
5) Codzienne zbieranie wszelkich odpadów (liści, śmieci, stłuczki szklanej, itd.) na terenach zielonych na terenie miasta Staszowa.
6) Codzienne zbieranie wszelkich odpadów (liści, śmieci, stłuczki szklanej, itd.) w pasach drogowych ulic na terenie miasta Staszowa wymienionych w załączniku nr 4.
7) Zimowe utrzymanie w należytym stanie ulic, placów, chodników i schodów wraz z utrzymaniem ich czystości (wykaz ulic załącznik nr 5) polegające na:
a) bieżącym, skutecznym usuwaniu śliskości bezpośrednio po jej wystąpieniu poprzez posypywanie piaskiem, mieszaniną piasku z solą, solą przemysłową, solanką, lub w sposób mieszany,
b) bieżącym odkuwaniu lodu ze schodów, chodników i innych przejść oraz usuwaniu tego lodu,
c) bieżącym odśnieżaniu ulic, placów i chodników,
d) bieżącym wywożeniu nadmiaru śniegu na działki gminne o numerze ewidencyjnym 3039 i 3040 w Staszowie,
e) bieżącym zabezpieczeniu piasku służącego do posypywania ulic, placów i chodników poprzez gromadzenie go w rozstawionych na terenie miasta skrzyniach (zgodnie z załącznikiem nr 7),
f) bieżącym utrzymaniu czystości ulic, placów i chodników w okresie braku pokrywy śniegowej i opadów śniegu,
g) bieżącym usuwaniu sopli lodu z budynków, budowli i urządzeń będących własnością gminy Staszów,
h) zabezpieczeniu mieszaniny piasku z solą na terenie miasta Staszowa w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania powyższych czynności, oraz inne konieczne do wykonania prace gwarantujące prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia.
8) Utrzymanie w należytym stanie sanitarnym, techniczny szaletów miejskich znajdujących się przy ul. Krakowskiej i ul. Mickiewicza oraz obsługa polegająca głównie na:
- utrzymaniu właściwego stanu higienicznego w obiekcie szaletu,
- utrzymaniu porządku i czystości na zewnątrz wokół szaletów (zamiatanie, odśnieżanie, bieżące likwidowanie śliskości poprzez posypywanie piachem),
- zapewnienie odbioru nieczystości powstałych w wyniku funkcjonowania szaletu oraz jego utrzymania,
- zabezpieczeniu środków czystości w ilościach gwarantujących prawidłowe funkcjonowanie szaletów, jak i spełnianie wymogów sanitarnych, w tym mydło oraz ręczniki papierowe do wycierania rąk przy umywalkach oraz zabezpieczeniu papieru toaletowego w toaletach,
- likwidację powstałych awarii (instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, itp.),
- przestrzeganie ustalonych godzin otwarcia szaletów
oraz inne niezbędne prace gwarantujące prawidłowe funkcjonowanie szaletów miejskich.
9) Utrzymanie w należytym stanie sanitarnym oraz technicznym toalety przenośnej znajdującej się na terenie Parku im. Adama Bienia w Staszowie polegające głównie na:
- utrzymaniu właściwego stanu higienicznego w toalecie,
- zapewnieniu odbioru nieczystości powstałych w wyniku funkcjonowania toalety.
10) Utrzymanie w należytym stanie sanitarnym oraz technicznym toalety przenośnej znajdującej się przy miasteczku rowerowym na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Staszowie polegające głównie na:
- utrzymaniu właściwego stanu higienicznego w toalecie,
- zapewnieniu odbioru nieczystości powstałych w wyniku funkcjonowania toalety.
11) Utrzymanie w należytym stanie sanitarnym oraz technicznym toalety publicznej typu kontenerowego znajdującej się na terenie Parku Miejskiego im. Górników Siarkowych w Staszowie polegające głównie na:
- utrzymaniu właściwego stanu higienicznego w toalecie,
- zabezpieczeniu środków czystości w ilościach gwarantujących prawidłowe funkcjonowanie szaletów, jak i spełnianie wymogów sanitarnych, w tym mydło oraz ręczniki papierowe do wycierania rąk przy umywalkach oraz zabezpieczeniu papieru toaletowego w toaletach.
- likwidację powstałych awarii (instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, itp.)
12) Bieżące sprzątanie wiat przystankowych w ilości 22 sztuk zlokalizowanych na terenie miasta Staszowa polegające m.in. na:
- sprzątaniu odpadów z terenu wiat przystankowych,
- bieżącym zrywaniu naklejonych ogłoszeń, plakatów,
- utrzymaniu porządku na terenie wiaty oraz wokół wiaty wraz z wykaszaniem trawy (w promieniu min. 2 metrów).
13) Sprzątanie raz w tygodniu wiat przystankowych w ilości 80 sztuk zlokalizowanych na terenie gminy Staszów polegające m.in. na:
- sprzątaniu odpadów z terenu wiat przystankowych,
- bieżącym zrywaniu naklejonych ogłoszeń, plakatów itp.,
- utrzymaniu porządku na terenie wiaty oraz wokół wiaty wraz z wykaszaniem trawy (w promieniu min. 2 metrów). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczenia dodatkowego terminu sprzątania wiat przystankowych w przypadku stwierdzenia ich zanieczyszczenia.
14) Sprzątanie w miarę potrzeb, po zgłoszeniu przez Zamawiającego, miejsc przystankowych w ilości 139 sztuk zlokalizowanych na terenie gminy Staszów polegające m.in. na:
- utrzymaniu porządku i czystości wraz z wykaszaniem trawy (w promieniu min. 2 metrów).
15) Bieżące oczyszczanie tablic, słupów ogłoszeniowych zlokalizowanych na terenie miasta Staszowa poprzez systematyczne zrywanie odstających ogłoszeń oraz zebranie opadłych ogłoszeń z terenu przyległego. Kompleksowe oczyszczanie powierzchni tablic i słupów z zalegających ogłoszeń, plakatów itp., nie rzadziej niż raz na kwartał.
16) Dekorowanie i flagowanie ulic i placów z okazji świąt państwowych i okolicznościowych polegające na wywieszaniu i zdejmowaniu minimum 100 szt. flag państwowych na słupach ulicznych i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w związku z uroczystościami państwowymi, okolicznościowymi i miejscowymi, po zgłoszeniu przez Zamawiającego. Realizacja zadania winna być zgodna z Ustawą z dnia 31 stycznia1980 r. o godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1509 z późn. zm.). Materiały zapewnia Wykonawca.
17) Czasowe przetrzymanie bezdomnych psów wraz z opieką nad nimi w zakresie: wyżywienia, pielęgnowania i pilnowania do czasu ich adopcji lub przewiezienia do schroniska, z którym Zamawiający ma podpisaną umowę oraz codzienne sprzątanie miejsca przetrzymywania bezdomnych zwierząt (budy i kojce).
Przy określeniu ceny obejmującej wykonanie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić powyższe informacje.
Prace wymienione w punkcie 7 należy wykonywać na ulicach, placach, chodnikach i schodach zgodnie z ustalonymi standardami - załącznik nr 6.
Postępowanie z odpadami pochodzącymi z oczyszczania ulic, placów, chodników i parkingów będzie prowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
W rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023r. Poz. 1587 z późń. zm.) Wykonawca staje się właścicielem powstałych odpadów i zanieczyszczeń zebranych podczas wykonania powyżej wskazanego zakresu robót.
Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów związanych z transportem
i zagospodarowaniem zebranych odpadów komunalnych z terenów objętych przedmiotem zamówieniem. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży karty przekazania odpadów bądź faktury lub inne dokumenty potwierdzające przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 12 SWZ.
2. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
3. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga: Zaleca się jedynie zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt

98380000-0 - Usługi psiarni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1095000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1095000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1095000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Staszowie Spółka Gminy z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830251455

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1095000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.