Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00319489/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawdzenie stanu technicznego sprawności przewodów kominowych oraz wykonanie opinii sprawności technicznej przew. komin. w bud. admin. przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ADM 1 z podz. na 3 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 94 865
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.zgm.rybnik.pl/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawdzenie stanu technicznego sprawności przewodów kominowych oraz wykonanie opinii sprawności technicznej przew. komin. w bud. admin. przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ADM 1 z podz. na 3 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0125149-5d7b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010634
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002916/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Sprawdzenie stanu technicznego sprawności przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez ADM 1 (wentylacja grawitacyjna)
1.3.8 Sprawdzenie stanu technicznego sprawności przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez ADM 1 (wentylacja mechaniczna)
1.3.10 Wykonanie opinii sprawności technicznej przewodów kominowych ADM 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319489/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0058.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 536100,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 210893,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprawdzenie stanu technicznego sprawności przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ADM 1 w Rybniku – wentylacja grawitacyjnaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego sprawności przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Administracja Domów Mieszkalnych nr 1 (dalej jako ADM 1) w Rybniku.
1. Zakres kontroli obejmuje w szczególności:
1) sprawdzenie stanu ogólnego urządzeń nawiewno-wywiewnych (kratki, anemostaty, nawiewniki okienne),
2) sprawdzenie drożności przewodów i kanałów wentylacyjnych przez pomiar,
3) sprawdzenie drożności przewodów i kanałów spalinowych i dymowych,
4) sprawdzenie drożności podłączeń w budynku,
5) wyliczenie ilości wymian powietrza wentylowanego w poszczególnych pomieszczeniach,
6) sprawdzenie stanu ogólnego nasad kominowych, kominów, głowic kominowych, ław kominiarskich,
7) pozostałe czynności kontrolne wynikające z indywidualnych warunków technicznych i użytkowanych budynków,
8) sporządzenie odrębnych protokołów (w 2 egzemplarzach) dla każdego budynku.
Wykaz budynków zawarto w załączniku A do niniejszej specyfikacji.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) zapewnienie przeprowadzenia kontroli przewodów kominowych (dymowych, wentylacyjnych, spalinowych) przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności - zamawiający nie wyklucza możliwości współpracy Wykonawcy w zakresie kontroli przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych z osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim (zgodnie z art. 62 ust. 6 ustawy Prawo budowlane),
2) powiadomienie Zamawiającego oraz lokatorów o terminie wykonania sprawdzenia stanu technicznego przewodów kominowych z 7 dniowym wyprzedzeniem,
3) wypełnienie kart mieszkań zawierających dane według wzoru (załącznik nr 3a, 3b, 3c do SWZ) oraz protokołu sprawdzenia stanu technicznej sprawności przewodów kominowych zawierającego dane według wzoru (załącznik nr 4 do SWZ),
4) sukcesywne dostarczanie protokołów (2 egzemplarze) i kart mieszkań (1 egzemplarz) w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie przez osobę przeprowadzającą kontrolę przewodów kominowych wymaganych uprawnień lub kwalifikacji, o których mowa w art. 62 ust. 6 ustawy Prawo budowlane oraz dodatkowo sukcesywne dostarczenie protokołów i kart mieszkań w wersji elektronicznej (w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę przekazania dokumentacji w wersji elektronicznej),
5) pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do podwykonawców,
6) współpraca z administratorami obiektów podczas realizacji zamówienia,
7) posiadanie opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50 000,00 zł w czasie trwania umowy.
Sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych będą wykonywane do 31 grudnia każdego roku, jednak nie później niż w odstępie jednego roku od daty wykonania poprzedniego przeglądu.
Administracja udostępni Wykonawcy wykaz terminów upływu ważności aktualnych przeglądów kominowych.
Szczegółowy zakres usługi określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
4.5.5.) Wartość części: 137880,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprawdzenie stanu technicznego sprawności przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ADM 1 w Rybniku – wentylacja mechanicznaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego sprawności przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Administracja Domów Mieszkalnych nr 1 (dalej jako ADM 1) w Rybniku
1. Zakres kontroli obejmuje w szczególności:
1) sprawdzenie stanu ogólnego urządzeń nawiewno-wywiewnych (kratki, anemostaty, nawiewniki okienne),
2) sprawdzenie drożności przewodów i kanałów wentylacyjnych przez pomiar,
3) wyliczenie ilości wymian powietrza wentylowanego w poszczególnych pomieszczeniach,
4) sprawdzenie stanu ogólnego nasad kominowych, kominów, głowic kominowych, ław kominiarskich,
5) sporządzenie odrębnych protokołów (w 2 egzemplarzach w wersji papierowej) dla każdego lokalu.
Wykaz lokali zawarto w załączniku B do specyfikacji.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) zapewnienie przeprowadzenia kontroli przewodów kominowych (wentylacyjnych) oraz ciągów wymuszonych przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności – zamawiający nie wyklucza możliwości współpracy Wykonawcy w zakresie kontroli przewodów wentylacyjnych z osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim (zgodnie z art. 62 ust. 6 ustawy Prawo budowlane),
2) powiadomienie Zamawiającego oraz lokatorów o terminie wykonania sprawdzenia stanu technicznego przewodów kominowych z 7 dniowym wyprzedzeniem,
3) pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do podwykonawców,
4) współpraca z administratorami obiektów podczas realizacji zamówienia,
5) dostarczenie protokołów (w 2 egzemplarzach w wersji papierowej) dla każdego lokalu oraz dodatkowo sukcesywne dostarczenie protokołów w wersji elektronicznej (w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę przekazania dokumentacji w wersji elektronicznej),
6) posiadanie opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 20 000,00 zł w czasie trwania umowy.
Sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych będą wykonywane do 31 grudnia każdego roku, jednak nie później niż w odstępie jednego roku od daty wykonania poprzedniego przeglądu.
Szczegółowy zakres usługi określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
4.5.5.) Wartość części: 49612,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie opinii sprawności technicznej przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ADM 1 w Rybniku.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opinii sprawności technicznej przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) dla potrzeb wskazanych lokali i wadliwie działających urządzeń dla każdego lokalu. Maksymalny termin wykonania opinii nie może być dłuższy niż 14 dni.
1. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) zapoznanie się z treścią książki obiektu budowlanego budynków oraz z zapisami odnośnie ostatecznego przeglądu technicznego, ponadto należy zapoznać się z teczkami lokali,
2) powiadomienie najemców o terminie dokonania oględzin z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. W powiadomieniu Wykonawca informuje najemców o obowiązku udostępnienia lokali w celu dokonania oględzin i pomiarów oraz udostępnienia pomieszczeń przynależnych w obrębie budynku (piwnice, strych itp.); Wykonawca przystępujący do oględzin powinien okazać upoważnienie do wykonania usługi przez Zamawiającego,
3) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu opinii, sporządzonych w formie pisemnej wydrukowanych wraz z załącznikami (opisami, szkicami) w 2 egzemplarzach wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie przez osobę wykonująca opinie sprawności technicznej przewodów kominowych wymaganych uprawnień i kwalifikacji w terminie 3 dni (zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie),
4) w przypadku konieczności sporządzenia opinii na wniosek właściwego organu administracyjnego (np. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Rybnika, Straż Pożarna, Policja, Prokuratura) Wykonawca ma obowiązek wykonania opinii w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
5) niezwłoczne zawiadomienie na piśmie Zamawiającego o każdym przypadku nieudostępnienia pomieszczeń w budynkach w celu wykonania usługi oraz o innych trudnościach w realizacji zamówienia,
6) pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do podwykonawców,
7) współpraca z administratorami obiektów podczas realizacji zamówienia,
8) wykonanie opinii sprawności technicznej przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności lub przez osobę posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim.
2. Opinie sprawności technicznej przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) winny zawierać:
1) wskazania przewodów kominowych, dymowych, spalinowych, wentylacyjnych oraz usytuowania miejsca na podłączenie lokali, pomieszczeń lub urządzeń,
2) ustalenia prawidłowości podłączenia lokali, pomieszczeń lub urządzeń,
3) ustalenia przyczyn wadliwego działania urządzeń,
4) podania zaleceń jakie należy wykonać dla prawidłowego działania wentylacji dla wskazanych lokali lub prawidłowego działania urządzeń,
5) w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w funkcjonowaniu przewodów kominowych lub/ i nieprawidłowości w podłączeniu lub/i funkcjonowaniu urządzeń niezbędnym jest przeprowadzenie inwentaryzacji przewodów kominowych i wentylacyjnych dla wskazanych lokali, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy pisemnie, faxem lub e-mailem adresy poszczególnych lokali, dla których należy wykonać opinie sukcesywnie, w miarę potrzeb, wynikających z bieżącej eksploatacji lokali i realizowanych remontów pustostanów oraz wyda Wykonawcy pisemne upoważnienia do wykonania usługi.
Zamawiający przewiduje wykonanie opinii w ilości: 150 szt. w okresie trzech lat.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia mniejszej ilości opinii w zależności od jego potrzeb.
Miejscem dostarczenia opinii sprawności technicznej przewodów kominowych wraz z załącznikami jest Administracja Domów Mieszkalnych nr 1 przy ul. Kościuszki 17 w Rybniku, a dokumentem potwierdzającym jej przyjęcie jest protokół zdawczo – odbiorczy podpisany przez przedstawicieli obydwu stron umowy.
Szczegółowy zakres usługi określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 23400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148245,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148245,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148245,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kominek Tadeusz " KOMINEK"
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mistrz Kominiarski Janusz Jona i Heliosz Wojciech "SPAL-WENT" Zakład Usług Kominiarskich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6471058019
7.3.3) Ulica: Dworek 9a
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148245,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59169,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59169,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59169,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kominek Tadeusz "KOMINEK"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6471058019
7.3.3) Ulica: Dworek 9a
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59169,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu tj. w postępowaniu na zadanie nr 3 została złożona oferta przez jednego Wykonawcę, która została odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27675,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27675,00 PLN
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Budowa wieży widokowej na terenie tężni solankowej przy ul. Mikołowskiej - zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa toalety publicznej
- Zapewnienie dojazdu do windy przy Pawilonie VII osobom ze szczególnymi potrzebami w Klinicznym Szpitalu Psychiatrycznym SPZOZ w Rybniku
- Badania lekarskie strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych oraz badania lekarskie kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu Miasta Rybnika
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1 ul. Św. Antoniego 11/2 i 11/3, Zad. 2 ul. Św. Antoniego 13/5 i 13/9
- Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Rycerskiej w Rybniku w dzielnicy Kłokocin
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
- Modernizacja dachów w budynkach IMGW-PIB Krakowie, budowa nowego budynku garażowego w Krakowie oraz modernizacja budynku garażowego "F" w IMGW-PIB w Krakowie
- Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii agregatów prądotwórczych, urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, zasilaczy bezprzerwowych UPS i tablic elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego.
- Wykonanie przeglądów okresowych instalacji elektrycznej dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Okresowa, roczna i pięcioletnia, kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych garnizonu lubelskiego Policji
więcej: Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.